return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Tour de France 2007 (pg. 8)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Moreau zakte er nu al een beetje door, dus ik verwacht dat hij compleet kapot zal gaan in de Pyreneeën.

Voor de rest weeral dikke afzuip dat ik vandaag weer lang moest werken en zo goed als alles van de rit gemist heb, op een paar minuten Radio 1 na :whip:
Devilex
Heb vandaag ook de gehele rit moeten volgen op de radio :(

Iemand die dit jaar terug sterker voor de dag komt en waarvoor ze in de Pyrenneeën nog gaan mogen uitkijken is Iban Mayo. Hij is ginder thuis en zal voor eigen volk wel een nummertje willen opvoeren.
Jasperovitsj
Wel toevallig dat Mayo 3 jaar niks laat zien, aan het begin van het seizoen nergens staat en nu, 2 maanden later, opeens met de besten de bergen overfietst alsof het niks is. En hij fietst bij een ploeg die in de Giro al te maken kreeg met hardnekkige dopinggeruchten. Het lijkt me allemaal niet iets té toevallig...
Devilex
Miss ligt het gewoon aan het feit dat iedereen nu minder presteert en het daardoor sneller opvalt dat bepaalde renners ineens beter meekunnen of er zelf bovenuitsteken?
Jasperovitsj
Het feit dat Mayo er nu gewoon bovenuit steekt is het rare. Sinds zijn etappezege op de Ventoux heeft die echt niks meer klaargespeeld, en nu opeens volgt er een miraculeuze wederopstanding terwijl hij bij een ploeg fietst die wordt achtervolgd door dopinggeruchten. Die nivellering is inderdaad te merken aan het feit dat er zeker 10 favorieten aan elkaar gewaagd zijn, maar het is toch hallucinant dat net Mayo opeens de beste zou blijken te zijn?
Devilex
De kans dat hij niet zuiver rijdt bestaat natuurlijk altijd, maar het zou toch enorm dom zijn om uitgerekend in deze tour gedopeerd rond te rijden. Zeker als je rekening houdt met het dopingcharter van de UCI dat alle renners hebben moeten ondertekenen. Toen hij enkele jaren geleden zwaar uitpakte reed hij nog bij Euskaltel, die ploeg was ook niet bepaald zuiver te noemen. Ik gun hem alleszinds het voordeel van de twijfel, we zullen het wel snel genoeg horen indien er vals gespeeld zou worden.
Jasperovitsj
Mjah, remember Piepoli en Simoni in de Giro? Die zijn allebei toch ook niet helemaal kosjer gebleven, ondanks de revolutie in de wielerwereld...

Enfin, het kan natuurlijk dat Mayo in de Pyreneeën compleet door het ijs zakt. Maar als hij zo goed blijft klimmen en dan nog eens deftige tijdritten gaat rijden, dan kan je toch niet anders dan twijfels beginnen te krijgen?
Neooo
Denk dat Vino afgeschreven is voor deze Tour.
Jasperovitsj
Klöden is alvast de nieuwe en uitgesproken kopman. Maar als er 1 ding is wat de Vuelta van vorig jaar ons geleerd heeft, is het dat je Vino nooit helemaal mag afschrijven...

En als hij goed is pakt hij in de tijdritten makkelijk 1 minuut tot anderhalve minuut terug, en dan is alles nog mogelijk hé :)

Maar hoe het er nu voor staat denk ik dat het voor de Touroverwinning zal gaan tussen Klöden, Valverde, Evans en misschien zelfs Contador...
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

Maar hoe het er nu voor staat denk ik dat het voor de Touroverwinning zal gaan tussen Klöden, Valverde, Evans en misschien zelfs Contador...

Dat denk ik ook. Ken wel de tijdritcapaciteiten niet van Contador, maar bij Discovery hebben ze wel een patent op goeie tijdrijders..

Config
quote:
Originally posted by djcresto
Dat denk ik ook. Ken wel de tijdritcapaciteiten niet van Contador, maar bij Discovery hebben ze wel een patent op goeie tijdrijders..

Bruyneel zei vanavond in het tourjournaal dat hij echt wel nog aan zijn tijdrijderscapaciteiten moet werken omdat het een van zijn zwakke punten is... Maar het is wel een talent he.. Als ik hem zie klimmen moet ik direct aan Armstrong denken; de vinnigheid en die snelle pedaaltred, het zal een grote worden.
Jasperovitsj
En zo slecht is hij nu ook weer niet hoor. In de ronde van het Baskenland werd hij 2de in de tijdrit op maar een handvol seconden van Samuel Sanchez en voor onder andere Valverde, Evans en Schleck (en we weten hoe snel sommige renners daar rondrijden :D ). Vorig jaar heeft hij daar zelfs de tijdrit gewonnen, voor Bobby Julich. Dus als het echt moet zal Contador er wel staan in de tijdritten. Hij zal het alvast beter doen dan Rasmussen ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement