|
Tour de France 2007 (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| dj Zevan |
Weer een held voor velen ten gronde geslagen
ik was ook zeer sterk verbaasd toen ik hoorde dat hij de tijdrit had gewonnen, dat hij hard kan rijden weet iedereen, maar een tijdrit van 55km verbaasde mij wel en met zo n verschil tov de specialisten
zijn prestatie van gisteren leek wat fel op die van landis vorig jaar
wel jammer dat de hele ploeg uit de tour stapt
dan ben ik toch benieuwd wat de controles bij de andere astana-renners als resultaten geven |
|
|
| Bertn |
BRILJANT! hopelijk gaan velen hun ogen nu open:
DE TOUR IS EEN BELACHELIJKE GRAP!!!
Voor de rest sluit ik mij aan bij Xilver. |
|
|
| Gladius |
| ehmm... wa?? :eyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
Weer een held voor velen ten gronde geslagen
ik was ook zeer sterk verbaasd toen ik hoorde dat hij de tijdrit had gewonnen, dat hij hard kan rijden weet iedereen, maar een tijdrit van 55km verbaasde mij wel en met zo n verschil tov de specialisten
zijn prestatie van gisteren leek wat fel op die van landis vorig jaar
|
Het is niet de eerste keer dat Vino een lange tijdrit wint hé. Het parcours was ook in zijn voordeel, want hij kon bergop de grote molen rondstampen, en zoals bij Ullrich het geval was is een Vino dan onhoudbaar. En veel specialisten waren er nu ook niet hé. Cancellara gevallen, Zabriskie de dag ervoor opgegeven, Klöden ook gevallen, en Millar had het parcours dan weer wat tegen. En voor de rest was er op papier niet meteen iemand die hem zou kunnen kloppen. Dus zo verrassend was het nu ook weer niet. Dat hij terugslaat in een bergrit ook niet bepaald. Zo uitzonderlijk sterk heeft hij die etappe niet eens gereden, als je ziet dat hij zijn medevluchters pas na een viertal demarrages eraf kreeg, niet meer dan driekwart minuut kon pakken en nog meer dan 2 minuten prijsgaf op de andere klassementsrijders. |
|
|
| Glexx |
| Bij bloeddoping krijg je de dag erna een terugval, wat zijn inzinking van zondag zou verklaren. Maar het is niet de eerste keer dat Vinokourov zo'n terugval kent... |
|
|
| Bertn |
| wat dan wél verrassend is, is dat gans de ploeg zomaar opstapt. daar is duidelijk véél meer aan de hand, anders had de ploeg zich gewoon van die ene renner gedistantieerd en volop de kaart van Kloden getrokken...;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Als Klöden dan zou winnen zitten ze er nog harder op dan nu, en in zo'n klimaat kan je ook niet koersen hé. Ik vind het ook een erg abrupte beslissing, maar ik kan ze in het licht van de voorbije week wel enigszins begrijpen :) |
|
|
| CygnusX |
Moeten ze niet opstappen volgens het charter dat ze getekend hebben?
Edit: Ze zijn eruit gestapt op vraag van de organisatie. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Bertn
wat dan wél verrassend is, is dat gans de ploeg zomaar opstapt. daar is duidelijk véél meer aan de hand, anders had de ploeg zich gewoon van die ene renner gedistantieerd en volop de kaart van Kloden getrokken...;) |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Als Klöden dan zou winnen zitten ze er nog harder op dan nu, en in zo'n klimaat kan je ook niet koersen hé. Ik vind het ook een erg abrupte beslissing, maar ik kan ze in het licht van de voorbije week wel enigszins begrijpen :) |
Wa is daar nu abrupt aan, tzou ma belachelijk zijn als astana zou doorgaan, ge gaat me toch ni vertellen da niemand op de hoogte was van die bloedtransfusie binnen de ploeg.. hij zal in het holst van de nacht met wa verrijkt bloed in de bezemkast gedoken zijn zeker ??:rolleyes:
soit onwerkelijk wa er nu gebeurd is, het wielrennen zit volledig op zijn gat nu..tzou me sterk verbazen als de etappe van morgen nog van start gaan.. |
|
|
| Jasperovitsj |
| En Contador en Rasmussen zullen zich morgen dan ook wel koest houden peins ik. |
|
|
| TOR |
| Deze thread mag gesloten worden. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Xilver, ben jij dat? |
|
|
|
|