return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Tour de France 2007 (pg. 15)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
En daar komen ze toevallig net nu mee op de proppen :)
Devilex
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En daar komen ze toevallig net nu mee op de proppen :)

Inderdaad, het begint echt belachelijke proporties aan te nemen.

En toevallig zijn het altijd van die (amateur)renners die heel hun leven in de schaduw hebben gereden die plotseling met allerlei bekentenissen of getuigenissen afkomen. Het zou me niet verwonderen dat bepaalde figuren in de wielerwereld geld krijgen toegestopt om met dergelijke verklaringen op de proppen te komen, zulke verhalen verkopen namelijk altijd, zeker in de periode van de Tour.

Ook het verhaaltje dat plots, als bij een donderslag bij een heldere hemel ineens een positieve staal opduikt roept bij mij vraagtekens op.

Ik denk dat zulke beschuldigingen trouwens ook vaak gebruikt worden om wraak te nemen op mederenners of sportdirecteurs.

Over het geval Rasmussen ook, die gast wordt dag in dag uit gecontroleerd, heeft voor de tour ook een uitgebreid medisch onderzoek moeten ondergaan. Zolang ze tijdens die controles niets verbonden vinden gaat die kerel gewoon vrijuit.
Eagle`
Jaksche was nu ni bepaald nen amateur lol, ma bon

en da contador ook op de fuentes zou staan is nu ook niks nieuws voor de zon, wa ni wegneemt da het spijtig zou zijn :s
Jasperovitsj
Ik heb toch mijn twijfels bij dat hele verhaal. Zelfs al nemen we aan dat Contador op die lijst stond en er af is gehaald omdat hij getuigd heeft tegen andere renners, dan kan dat toch alleen maar betekenen dat hij nu clean rond rijdt? Ze gaan toch echt geen gedopeerde renner laten verder rijden in het peloton gewoon omdat hij een paar anderen verklikt heeft? Dat zou toch extreem onethisch zijn?
Eagle`
goed nieuws mannen,VDB gaat de tour winnen :gsmile:
MikeVee
quote:
Originally posted by Eagle`
goed nieuws mannen,VDB gaat de tour winnen :gsmile:

haha, ja, moest er toch even mee lachen toen ik het deze morgen in de humo las :haha:
Jasperovitsj
quote:
"Aleksandr Vinokoerov testte positief"
di 24/07/07 - Aleksandr Vinokoerov is zaterdag, na zijn zege in de tijdrit van de Tour, positief bevonden op het gebruik van doping. Dat schrijft de Franse sportkrant L'Equipe op haar website. De Kazachse renner zou net voor de etappe een bloedtransfusie hebben toegepast.

:rolleyes:
BZRK
leve het wielrennen
Jasperovitsj
Leve de riooljournalistiek ja.
BZRK
quote:
suite à cette révélation, la formation Astana, dont il était le leader, a décidé de quitter le Tour.

Bl@ckOut
man man man :wtf:
en hier gaan we weer
Jasperovitsj
Hallucinant
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement