return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 
Tour de France 2007 (pg. 21)
View this Thread in Original format
MikeVee
quote:
Originally posted by Neooo
echt niet :p


jawel, sympathiekste Belgische ploeg en Belgische renners die ook een beloning mogen krijgen voor al het werk.

En dan win ik de BeTA WP :D
FredNova
ik kijk dit jaar geen seconde Tour meer
en hoop dat er morgen niemand meer start
Bertn
quote:
Originally posted by Gladius
omfg!!!!!!!
hij is toch enkel verdacht?! :eyes:



hahah. die kerel gaat de gele trui zó binnenhalen, er wordt nu al zo lang over gezaagd da hij ni op die controles was, en net nú haalt zijn EIGEN ploeg hem uit de tour?
Daar is véél meer aan de hand hoor:p
Config
Naart schijnt komt Unibet meedoen voor de laatste dagen :p
Neooo
Rasmussen niet alleen uit de Tour gezet, hij is ontslaan. :D
Neooo
quote:
Originally posted by Config
Naart schijnt komt Unibet meedoen voor de laatste dagen :p


En Chocolade Jacques? :p
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by FredNova
ik kijk dit jaar geen seconde Tour meer
en hoop dat er morgen niemand meer start


ik ben ook content dat ik mijne tijd nie heb verprutst met dernaar te kijken :toothless
Gladius
quote:
Originally posted by Bertn
hahah. die kerel gaat de gele trui zó binnenhalen, er wordt nu al zo lang over gezaagd da hij ni op die controles was, en net nú haalt zijn EIGEN ploeg hem uit de tour?
Daar is véél meer aan de hand hoor:p

die was vorige jaren toch ook telkens den beste klimmer?
Config
quote:
Originally posted by Gladius
die was vorige jaren toch ook telkens den beste klimmer?


en bij de beste tijdrijders ook zeker? :p
eieregooie
quote:
Originally posted by Config
Door zijn eigen ploeg dan nog.. zeg nu zelf.. als ploeg ga je zoiets toch niet doen als je weet dat er meer aan de hand is..

Wel als je bang bent voor imago-schade als hevolg van de commotie rondom Rasmussen en het vermeende ontduiken van dopingcontroles.

Volgens mij leven we nog steeds in een wereld waar je onschuldig bent tot het tegendeel bewezen is. Hier in de westerse wereld in ieder geval. Die hele anti-doping hype slaat wat te ver door. Het is in mijn ogen heel simpel; Renner betrapt, renner deruit (uit de tour, uit de ploeg, weet ik veel, straffen in ieder geval). Als er dan teveel renners door de mazen van het net glippen is je systeem gewoon niet goed. Dan moet je met een beter systeem komen, en niet de hele wielerwereld onder druk zetten om koste wat kost de rotte appels eruit te krijgen. Als gevolg van dat mismanagement zitten we nu met een wielerwereld waar bij de minste of geringste verdachte beweging zwaar overtrokken wordt gereageerd. De lol is eraf.

Erg laffe actie van Rabo iig. Als ik nog een rekening had bij Rabo (gelukkig al niet meer :D), had ik 'm morgen opgezegd. Beetje de Tour verpesten van mijn geld. Bah :mad:

Nery
Sorry for posting in english..but I had to.

I can't believe Michael Rasmussen has been sacked by the Rabobank...

ffs, he was my fav...

now, Alberto Contador (or even evans)is going to win...

Also, vino was one of my fav guys, I couldn't believe when I saw what happened.

this doping scandal makes me :nervous: :sadgreen: :confused:
FredNova
Ik hoop eigenlijk nog dat Evans de Tour wint... als hij uitgereden wordt

Contador heb ik graag, maar lijkt me toch ook straf verhaal
Ach ja, iedereen pakt, de kunst is om niet gepakt te worden
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 
Privacy Statement