|
Tour de France 2007 (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| Door zijn eigen ploeg dan nog.. zeg nu zelf.. als ploeg ga je zoiets toch niet doen als je weet dat er meer aan de hand is.. |
|
|
| MikeVee |
het staat ook op de site van l'equipe.
Benieuwd wat discovery gaat doen, want contador heeft te weinig voorsprong op Evans en Leipheimer moet nog altijd een minuut goed maken. |
|
|
| Neooo |
Cofidis,Astana en nu ook Rabobank stappen uit de Tour.
Hahaha, chaos!!! |
|
|
| FenixStyle |
| Alé, nog ff en Tom Boonen wint dan toch nog de Tour..:toothless |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Neooo
Cofidis,Astana en nu ook Rabobank stappen uit de Tour. |
Dat vind ik wel erg voor Boogerd :( |
|
|
| Neooo |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Dat vind ik wel erg voor Boogerd :( |
Inderdaad, die mannen rijden de ziel uit hun lijf voor dit dan...
Straks wint Evans nog :mad: |
|
|
| MikeVee |
| Het is blijkbaar nog niet zeker dat de hele ploeg het afstapt hé. |
|
|
| Neooo |
De hypocrieten steken weer op:
Eddy Merckx: "Deze nieuwe dopingaffaire slaat me knock-out", reageert Eddy Merckx in L'Equipe. "Voor mij is dit het einde van het wielrennen zoals we het kennen", klinkt het hard bij de vijfvoudige Tour-winnaar."
Terwijl iedereen weet dat hij zelf een snoeper was. :rolleyes: |
|
|
| Neooo |
| Rabobank heeft vanavond of vannacht nog een persconferentie, dus misschien tonen ze het op NOS ofzo. |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Neooo
Straks wint Evans nog :mad: |
Predictor-lotto FTW!!!!!! :crazy: |
|
|
| Neooo |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Predictor-lotto FTW!!!!!! :crazy: |
echt niet :p |
|
|
|
|