|
Tour de France 2007 (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
Da verklaart alles! Dermee da VDB volgend jaar den Tour wilt winnen, om Rasmussen een hak te zetten.
Gaan we der ni mee naar de pers? We zeggen da nen ex-renner ons da verteld heeft. |
|
|
| MikeVee |

Een t-shirt van puta madre dragen is anders ook een terechte reden van uitsluiting IMO :o |
|
|
| djcresto |
| Als Rasmussen kan bewijzen dat hij effectief in Mexico zat zal dat wel nog een noot kosten aan Rabobank. |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Een t-shirt van puta madre dragen is anders ook een terechte reden van uitsluiting IMO :o |
lol +1 |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
Als Rasmussen kan bewijzen dat hij effectief in Mexico zat zal dat wel nog een noot kosten aan Rabobank. |
Zijn schoonouders zouden ondertussen al verklaard hebben dat hij efectief die periode in Mexico was... |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zijn schoonouders zouden ondertussen al verklaard hebben dat hij efectief die periode in Mexico was... |
hij zou ook gezien zijn in Italië :p
hij moet met HARDE bewijzen afkomen :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Dan mogen ze toch evengoed met harde bewijzen aankomen dat hij WEL in Italië gezien is? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dan mogen ze toch evengoed met harde bewijzen aankomen dat hij WEL in Italië gezien is? |
idd, zoals ik gisteren al zei mag Rabobank ook wel eens met harde bewijzen afkomen voor dat ontslag. En als ze die niet hebben zou dat ontslag in ieder geval een enorm amateuristische zet zijn. Ik kan het mij dus moeilijk voorstellen dat Rabobank dergelijk risico zou nemen.
en mijn vorige post was natuurlijk maar een grapje ;) |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zijn schoonouders zouden ondertussen al verklaard hebben dat hij efectief die periode in Mexico was... |
"Ja, hij was hier in juni", zegt Jordi Munoz, de zwager van Rasmussen. Er is echter een probleem. Want op de iets specifiekere vraag naar waar de Deen dan uithing op 13 en 14 juni, toen hij werd gesignaleerd in de Italiaanse Dolomieten, kunnen zijn schoonmoeder en zwager geen antwoord geven.
Ze bevestigen dat hij er was; maar zeggen niet dat hij er de hele periode was. |
|
|
| BZRK |
| Hoop eigenlijk dat Boogerd het haalt vandaag, heeft ie toch wel verdiend. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Of Merckx natuurlijk :) |
|
|
| Config |
| ze kunnen misschien hand in hand over de streep rijden :p |
|
|
|
|