|
Tour de France 2007 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Zwaar teleurstellende tijdrit van Cancellara, toch een vd favorieten voor vandaag. |
meen je dat?
op lange afstanden is hij nooit van de betere geweest hoor.. + hij is dan nog es gevallen ook vandaag, dat verklaart al veel |
|
|
| Antony |
| tis vooral die val ja, het klassement intresseert hem ni. dus na die val zal hij wel gewoon naar de finish gebolt zijn. vinnet erger da kloden tijd verliest door de vlakte tegen te komen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Astana demonstreert, en Valverde, Mayo, Schleck en Moreau gaan nog zwaaaaaaar terugvallen. Evans is ook verrassend goed, daar gaan ze nog een lastige klant aan hebben :) |
|
|
| Config |
inderdaad, zalige tijdrit tot dusver :)
alleen jammer dat niet iedereen in gelijke omstandigheden kan strijden |
|
|
| Jasperovitsj |
| , Vino rijdt Klöden en Kashechkin op meer dan anderhalve minuut. Hallucinant :eyespop: |
|
|
| Devilex |
| Evans 2e op meer dan een minuut van Vino, ben eens benieuw voor de komende etappes in de Pyreneeën. |
|
|
| Jasperovitsj |
Contador is nu ook opeens kanshebber op een podiumplaats, en zo ver had ik hem nu ook weer niet verwacht. Ik denk dat het voor de eindoverwinning nu zal gaan tussen Evans, Klöden, Vinokourov, Contador en Rasmussen. De rest van de favorieten (Moreau, Mayo, Leipheimer, Sastre, Schleck, Valverde) kan in de bergen nooit meer genoeg goedmaken om die laatste tijdrit te overleven...
En ultimate ROFL, Rasmussen is op we om Valverde in te halen :haha: |
|
|
| Devilex |
| Rasmussen zet Valverde compleet aan de kant :p :stongue: |
|
|
| Jasperovitsj |
Waanzinnige etappe :crazy: :crazy:
En dan morgen Plateau de Beille, wat gaat dat niet geven :eyespop: |
|
|
| CygnusX |
| Wat een prachtige Tour! Volop genieten :D |
|
|
| Glexx |
Wtf, Valverde? :(
Ik hoop dat hij morgen iets kan rechtzetten..
En Contador, ja ..., wie gaat die terughalen als hij morgen nog is kan aanvallen? Als Valverde het niet meer kan goedmaken, hoop ik op Contador! |
|
|
| Jasperovitsj |
Valverde gaat er niet meer veel van bakken denk ik, anders zou hij nu niet zoveel tijd verloren hebben. Hij is tenslotte geen al te slechte tijdrijder hé, in de Vuelta reed hij steevast top 5, en daar reden ook geen sukkelaars mee...
Idem voor Moreau en Mayo denk ik, die gaan nog compleet kapot gaan in de Pyreneeën. Contador daarentegen, die gaat ze mogen allemaal aan flarden rijden op de slotklim :D |
|
|
|
|