|
Tour de France 2007 (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| Zjokke1977 |
Dat ontslag is volgens mij heel simpel te verklaren vanuit het oogpunt van de sponsor:
Rasmussen zorgt al meer dan een week voor negatieve publiciteit. Hij blijkt uiteindelijk dan ook nog eens gelogen te hebben en dit staat lijnrecht tegenover de principes van een bank, welke duidelijkheid en eerlijkheid naar de buitenwereld als een priorireit beschouwd.
Of Rasmussen al dan niet gepakt heeft maakt voor een sponsor dan niet veel uit.
Ik denk trouwens dat Rabobank (de sponser wel te verstaan) door het in opspraak komen van Rasmussen hem al liever kwijt dan rijk is. De leugen is na al die heisa als het ware een godsgeschenk om hem uit de ploeg te smijten en hun imago terug op te krikken.
Theo de Rooij is niet meer dan een marionet welke in opdracht van de sponser Rasmussen uit de ploeg zet. |
|
|
| Gladius |
"want euh, Hushovd is oek volledig choco" (c)Boonen
LOL |
|
|
| Devilex |
| Ik hoop dat Rasmussen snel een ploeg vindt en dat The Chicken volgend jaar dubbel en dik terugslaat in de Tour. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Discovery zal hem wel binnenhalen, die zitten niet in met dopinggeruchten :D |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Discovery zal hem wel binnenhalen, die zitten niet in met dopinggeruchten :D |
Rasmussen en Contador volgend jaar samen starten als kopmannen bij Discovery, kan wat worden :cool: |
|
|
| Jasperovitsj |
| En Leipheimer niet vergeten :D |
|
|
| Devilex |
| Toeme Merckx en Boogerd, zich zo laten verschalken door die Fransman. |
|
|
| Bl@ckOut |
^idd, nochtans goede koers gereden maar ze hebben wat te lang gewacht. Maar dan nog weet ik niet of Merckx het had gehaald hoor.
edit: Boonen nog vrij makkelijk de sprint gewonnen. |
|
|
| MikeVee |
Straks persconferentie, waarschijnlijk ivm de dopinggeruchten over Soler.
Hopelijk is er niets van aan, want als de barlowploeg het afstapt kan Hunter geen puntjes meer voor me pakken en ben ik uitgeschakeld voor de WP (tenzij Evans alsnog de ronde wint) :whip: |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Zjokke1977
Dat ontslag is volgens mij heel simpel te verklaren vanuit het oogpunt van de sponsor:
|
Heeft zen voor- en nadelen. Na de Festina-tour zijn er nog nooit zoveel van hun horloges de toonbank over gegaan. Slechte reclame is ook reclame. Dankzij Vino zen bloed wetek nu tenminste da Astana maar een stad is. |
|
|
| MikeVee |
Spannend :crazy:
Leipheimer gaat hard :nervous: :( |
|
|
| CygnusX |
| Whoa, wat een spannende tijdrit! :eyes: |
|
|
|