return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Tour de France 2007 (pg. 14)
View this Thread in Original format
Config
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Onwaarschijnlijk. Rasmussen is echt wel sterk, ik hoop dat hij het geel tot in Parijs kan houden, het is hem van harte gegund. Contador z'n tijd komt nog wel.

Waarom is het onwaarschijnlijk? Op een vlakke tijdrit is Contador de betere tijdrijder en in elke bergrit was hij duidelijk de beste van de hele hoop.. Wrm dan zou het hem niet lukken? Het is niet omdat die gast nog maar 24 is ofzo dat er een ongeschreven regel is dat hij de tour niet kan winnen.. Na vandaag heeft Contador gewoon de beste papieren, het is zo simpel als wat.
MikeVee
quote:
Originally posted by Config
Na vandaag heeft Contador gewoon de beste papieren, het is zo simpel als wat.

De rit van vandaag is nog niet gereden :toothless :p
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by Config
Waarom is het onwaarschijnlijk? Op een vlakke tijdrit is Contador de betere tijdrijder en in elke bergrit was hij duidelijk de beste van de hele hoop.. Wrm dan zou het hem niet lukken? Het is niet omdat die gast nog maar 24 is ofzo dat er een ongeschreven regel is dat hij de tour niet kan winnen.. Na vandaag heeft Contador gewoon de beste papieren, het is zo simpel als wat.

Volgens mij heeft Rasmussen nog steeds de beste papieren, ik heb gisteren op geen enkel moment het gevoel gehad dat Contador Rasmussen kon lossen, en zo lang dat niet gebeurt zal Contador geen tijd kunnen terugnemen. En in de tijdrit zie ik hem ook niet de hele kloof dichten.
Xilver
Kom kom

Theeft lang genoeg geduurd nu. Kheb me 14 pagina's lang kunnen inhouden...

WIELRENNEN IS VEUR JANETTEUH!
Bertn
quote:
Originally posted by Xilver
Kom kom

Theeft lang genoeg geduurd nu. Kheb me 14 pagina's lang kunnen inhouden...

WIELRENNEN IS VEUR JANETTEUH!

ban!
MikeVee
quote:
Originally posted by Bertn
ban!

idd, de zoveelste relpoging in een wielertopic door deze gebruiker.
Een ban tot het einde van de tour is een minimum.

:thepirate
Eagle`
zou wel is rap oorlog kunnen zijn overmorgen, contador is ni het type da wakker ligt van een ereplek en gaat volgens mij er vol voor gaan om rasmussen er af te rijen
Glexx
Contador :crazy:
Heerlijk hoe die kerel klimt, en maar blijven geven.
Ik dacht even dat Rasmussen ging breken, maar kwam dan uiteindelijk toch nog terug. Maar woensdag zie ik Contador toch tijd pakken terugnemen.
MikeVee
Vino die nog een rit meepakt :)
Het geel zal nu wel definitief tussen Contador en Rasmussen gaan; laat Contador dan maar winnen want van de deen ben ik nooit fan geweest.
Wel slecht voor men WP :toothless :(
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Glexx
Contador :crazy:

Bl@ckOut
Toch wel knap van Vinokourov dat hij op deze manier nog een rit meepikt. En ja, Contador, toch wel indrukwekkend hoor. Maar hoewel ik hem graag op het hoogste schavot zie staan in Parijs gaat het volgens mij niet meer lukken. Contador heeft Rasmussen niet uit het wiel kunnen krijgen wat hij ook probeerde, en ik zie hem dan ook niet veel tijd meer goedmaken. Mss nog wat in de tijdrit maar tzal ni genoeg zijn vrees ik.
MikeVee
Na Michael Rasmussen is nu ook de nummer twee in het algemeen klassement, Alberto Contador, in opspraak geraakt. De Duitse krant de Süddeutsche Zeitung zegt dat ze over stukken beschikken, waaruit zou blijken dat Contador door zijn rol als kroongetuige in de zaak rond dopingarts Fuentes van de lijst verdachte renners is gehaald.

In de stukken, die afkomstig zijn van de Spaanse politie en de internationale wielerunie UCI, staat te lezen dat de Spanjaard een regelmatige klant was van de arts, die de spil is in Operacion Puerto.

De initialen van Contador duiken op naast die van J.J., die voor Jörg Jaksche staan. Onlangs gaf Jaksche toe dat hij, in dienst van Liberty, klant was van Fuentes. In 2005 en 2006 reed Contador voor Liberty.

bron: http://www.nos.nl/nos/artikelen/200...5B5FEE44E2.html
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement