|
Tour de France 2007 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| Echt geweldig vond ik kloden gisteren ook ni klimmen op de galibier hing hij meermaals aan het rekkertje |
|
|
| 1Million$shot |
vasseur heeft het toch slim gespeeld in de laatste kilometers ...
en boonen loopt paar puntjes uit op Zabel!
leuke tour voor Quickstep. |
|
|
| Gladius |
| prachtig gespurd van Vasseur; iedereen keek links, hij ging rechts int gaatje |
|
|
| W!m |
mijn pronostiek:
geel: Klöden
groen: Boonen
bollen: Rasmussen
en dat zeg ik al van voor de start van den tour |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by W!m
geel: Klöden
groen: Boonen
bollen: Rasmussen |
Dat denk ik ook :) Als Klöden zijn vorm van de proloog nog heeft in de tijdritten, dan is hij de te kloppen man. |
|
|
| Devilex |
| Dinsdag weten we wie de tour wint :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Devilex
Dinsdag weten we wie de tour wint :) |
eh :wtf:
woensdag is er nog aankomst boven op de aubisque
en zaterdag nog individuele tijdrit |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Eagle`
eh :wtf:
woensdag is er nog aankomst boven op de aubisque
en zaterdag nog individuele tijdrit |
Woensdag bedoelde ik, had geen rekening gehouden met de rustdag ;) |
|
|
| MikeVee |
:wtf: Wat een actie van Astana, QSI met Boonen kan hier een fantastische zaak doen.
Tegenvaller voor mijn WP in dat geval :( |
|
|
| Eagle` |
| Waaierritje marvelous :D |
|
|
| Glexx |
Leuke rit :crazy:
Moreau eruit gereden :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wat een move van de Kazakken :crazy: |
|
|
|
|