return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Tour de France 2007 (pg. 6)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
McEwen wilt de rustdag van maandag halen, dus opgeven zal hij niet doen hoor :)
MikeVee
, met hushovd ligt men joker voor de beta wwp eruit, al de 3de of 4de opgave uit men ploeg vandaag :(
Devilex
Ik krijg het van die aanklampers zoals Evans e :(
djcresto
Opvallend dat een man als Christoph Moreau nu één van de favorieten is. In het verleden zakte hij altijd supersnel door het ijs. Iedereen rijdt toch wat trager precies.
CygnusX
Knappe koers vandaag, vooral de laatste 25km :eyes: Ik ben benieuwd wie Rasmussen nog uit het geel kan krijgen.
Config
quote:
Originally posted by CygnusX
Ik ben benieuwd wie Rasmussen nog uit het geel kan krijgen.


genoeg mensen imo :D
Ben content dat Mayo zich nog es van zijn goeie kant heeft laten zien.. hoelang was dat al weer niet geleden?
MikeVee
De laatste klim was weer de moeite, en het belooft spannend te blijven aangezien het zo kort opeen zit.
:crazy:

En McEwen gaat zo goed als zeker buiten tijd aankomen, werd op het radionieuws gezegd. Als er geen fransman bijzit is dat waarschijnlijk het einde.
Devilex
quote:
Originally posted by Config
genoeg mensen imo :D
Ben content dat Mayo zich nog es van zijn goeie kant heeft laten zien.. hoelang was dat al weer niet geleden?


Ja zoals? De meeste favorieten staan op minstens 3 minuten van Rasmussen. Rasmussen zal in de bergen steeds goed meekunnen en mensen zoals Evans zie ik hem nu niet bepaald bestoken met aanvallen. Als Rasmussen dergelijke stunt kan herhalen in de pyreneeën dan wint hij de tour, zo simpel is dat. Tenzij hij natuurlijk grandioos faalt in de slottijdrit zoals 2 jaar geleden.
MikeVee
3 minuten is niets, dat is maar 1,5 minuut per tijdrit.
Rasmussen heeft de laatste bekliming ook een paar minuten verloren, en die ging wel voluit. Als de andere daar samenwerken of er iemand weggeraakt verliest hij nog meer tijd.
Ze zullen moeten aanvallen, en hopen dat hij voor hun begeeft, want enkel op de tijdritten rekenen is te riskant.

edit: How, hushovd zit er blijkbaar toch nog bij, ze mogen hun berichtgeving wel eens rechtzetten als ze fout is . :)
Jasperovitsj
En Rasmussen gaat gewoon niet voor dat geel, alleen de bollen tellen voor hem. Nu pleegt hij zijn coup om de trui al min of meer veilig te stellen, maar gegarandeerd zet hij zich in één van de volgende ritten in de bus zet. En zelfs al blijft hij toch gaan voor geel, dan veliest hij zijn voorsprong gegarandeerd in de tijdritten. Die zijn zo lang en zwaar dat anderhalve minuut niks is voor mannen als Klöden en Evans.

MikeVee
McEwen, Feillu en Napolitano buiten tijd :p
Hello massasprints en puntjes die Hushovd en Hunter me dan bezorgen :tongue2
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En Rasmussen gaat gewoon niet voor dat geel, alleen de bollen tellen voor hem. Nu pleegt hij zijn coup om de trui al min of meer veilig te stellen, maar gegarandeerd zet hij zich in één van de volgende ritten in de bus zet. En zelfs al blijft hij toch gaan voor geel, dan veliest hij zijn voorsprong gegarandeerd in de tijdritten. Die zijn zo lang en zwaar dat anderhalve minuut niks is voor mannen als Klöden en Evans.

Hmm, ik lees net dat hij zijn gele trui gaat willen verdedigen. Dit kan wel eens interessant worden, vooral omdat Rabo nog een kanidaat-winnaar in zijn rangen heeft :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement