return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Tour de France 2007 (pg. 17)
View this Thread in Original format
djcresto
quote:
Originally posted by Bertn
BRILJANT! hopelijk gaan velen hun ogen nu open:

DE TOUR IS EEN BELACHELIJKE GRAP!!!

En Vandenbroucke gaat hem volgend jaar winnen! :D

De Vrt wordt toch gesubsidieerd door de Vlaamse overheid. Ik wil eigenlijk niet meer dat mijn belastingsgeld naar tv uitzendingen van wielrennen gaat...
djcresto
De vraag is eigenlijk. Waar staat Oscar Perrero en kan hij nog winnen?
Jasperovitsj
13de op 14'30"

En nee, hij kan niet meer winnen wat hij is slechts een middelmatige renner die in feite nooit de status van meesterknecht gaat kunnen overstijgen.
Gladius
quote:
Originally posted by djcresto
De Vrt wordt toch gesubsidieerd door de Vlaamse overheid. Ik wil eigenlijk niet meer dat mijn belastingsgeld naar tv uitzendingen van wielrennen gaat...

naar alle andere brol op de vrt wel?
1Million$shot
Gewoon ff wielrennen bannen van het scherm ... Volgens mij is de aanpak van de Duitsers de enige juiste.

de lonen van de wielrenners zullen ferm zakken als de sponsors afhaken ...

dan gaan ze pas inzien wat ze gedaan hebben, hun sport kapot maken en in hun eigen zakken zitten. Dan gaat het rap gedaan zijn. Wel jammer voor diegenen die het wel eerlijk proberen.
djcresto
quote:
Originally posted by Gladius
naar alle andere brol op de vrt wel?

Voor de kampioenen hebben we maar één keer betaald en dat zenden ze al 10 jaar heruit. Ik zie hier zelfs met een half oog pico weer verschijnen. Aan die uitzendingen zullen we onze broek dus nie scheuren :D

Maar ga het maar eens na hoeveel dagen er wielrennen is op tv. Dat moeten er 200 zijn ofzo. Dat verdient die sport echt niet :D
Antony
zit nog het meest in me den Andreas nu, in zijn plaats zouk dien Borat kunne doodsteke (moestek clean bezig zijn).
CygnusX
211 controles waarvan 1 positief en iedereen doet alsof het om zeep is. Erg spijtig dat het nu net Vinokourov is die valsspeelt :(
Devilex
Jammerlijke zaak alweer :rolleyes:
TOR
quote:
Originally posted by CygnusX
211 controles waarvan 1 positief en iedereen doet alsof het om zeep is.

Het zijn telkens grote namen die vallen natuurlijk. Op de duur weet je niet meer hoeveel belang je moet hechten aan de algemene ranking of de einduitslag van een rit.

djcresto
quote:
Originally posted by TOR
Het zijn telkens grote namen die vallen natuurlijk. Op de duur weet je niet meer hoeveel belang je moet hechten aan de algemene ranking of de einduitslag van een rit.

Inderdaad, we wachten bijvoorbeeld nog altijd op het resultaat van vorig jaar.
Eagle`
quote:
Information L'Equipe : Après le Kazakh Alexandre Vinoukourov, positif aux transfusions homologues, l'Union cycliste internationale (UCI) va annoncer très rapidement l'existence d'un nouveau cas positif sur le Tour de France. Des traces de testostérone exogène ont été retrouvées dans un échantillon urinaire prélevé à l'issue de la 11e étape Marseille-Montpellier.

c'est la fin
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement