|
Tour de France 2007 (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Ha, en de manager van Cofidis was vandaag nog bezig dat Astana een bende klootzakken en smeerlappen was die nooit meer zou mogen koersen. That kinda backfired :toothless
EDIT: hier is die commentaar in kwestie
| quote: | | Eric Boyer (manager Cofidis): "Dit is gewoon walgelijk. Ik hoop niet dat hij zo laf is om te ontkennen. Ik hoop dat hij zegt wie hem geholpen heeft, wie meegewerkt heeft aan deze smerigheid. Want dit kan hij nooit alleen gedaan hebben. Ik hoop ook dat Astana zo snel mogelijk het peloton verlaat." |
|
|
|
| 1Million$shot |
als ze de lijn doortrekken zou cofidis nu ook moeten opstappen. Al lijken deze feiten me toch minder erg dan hetgeen bij Astana is gebeurd.
De renner vraagt ook geen tegenexpertise aan. Dat vind ik dan wel weer
positief.
Vino ontkent alles. Wees een vent en beken, pfff |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
De renner vraagt ook geen tegenexpertise aan. Dat vind ik dan wel weer
positief.
|
Ach, iets zegt me dat hij dat alleen maar doet om de ploeg te sparen. Zijn carričre is toch geruďneerd, maar als hij blijft ontkennen is heel de ploeg daar nu en in de toekomst het slachtoffer van. En na de enorm harde kritiek van gisteren aan het adres van Astana zou dat nog extra hard aankomen. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
als ze de lijn doortrekken zou cofidis nu ook moeten opstappen. |
En doen ze ook. |
|
|
| Bertn |
| rasmussen gaat ook nog gepakt worden hoor;) |
|
|
| MikeVee |
rasmussen heeft aan de wespen gezeten :toothless :
Rasmussen gestoken door wesp
Michael Rasmussen kwam woensdag bij zijn overwinning in de zestiende etappe in de Ronde van Frankrijk met een dikke onderlip over de finish. De Deense drager van de gele trui werd na ruim 80 kilometer gestoken door een wesp. "Het gebeurde op een berg. Vandaar die verdikking”, zei Rasmussen, die zijn tweede rit in deze Tour won. (anp/hln) |
|
|
| Antony |
| morgenvroeg nog een gesneden brood en hij hangt! |
|
|
| CygnusX |
| Rasmussen wordt uit de Tour gezet :eek: |
|
|
| MikeVee |
| :) Go Evans !!!!!!!! |
|
|
| Neooo |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Rasmussen wordt uit de Tour gezet :eek: |
bron???? |
|
|
| Gladius |
omfg!!!!!!!
hij is toch enkel verdacht?! :eyes: |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Neooo
bron???? |
Mart Smeets op NOS |
|
|
|
|