return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Tour de France 2007 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Antony
zalige sprint, echt de moeite om naar te kijken. en beide heren hebben het goed uitgelegd, denk wel dat daar waarheid in zit.
schepper
mooie race vandaag . tom groen en steegmans wint, snapte het wel ff niet :D
CygnusX
België op 1 en 2, geweldig :D
diddi
Impressionant als je ziet wat een gat Gertje heeft gereden :eek:
CygnusX
Cancellara, wat een lef :eyes: Ik ben meer en meer een fan van hem aan't worden :D
MikeVee
Amai, wat een laatste rechte lijn van de gele trui :eyespop:
Zabel tweede, hopelijk pakt die deze tour nog eens een ritje.
En mooie prestatie Willems uiteraard.
1Million$shot
jammer voor fredje dat hij 3 fonzies van fransmannen bijhad ... :whip:
MikeVee
Hushovd :cool: en Hunter 2de, goed voor men WP ploegje :D
Eagle`
boonen zou beter gaan vissen serieus :rolleyes: En steegmans rijdt die feitelijk voor eigen rekening of wa ist ..
The Freezzz
2e keer Top 100 bij wielerprono dankzij Hunter, Napolitano, Freire, McEwen en Auge en algemeen nadert voor mij ook de top 100. :D

Jasperovitsj
Tot de bergen komen natuurlijk :p
The Freezzz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Tot de bergen komen natuurlijk :p


Als Vino, Sastre en Rasmussen het goed doen gaat het wel meevallen denk ik.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement