|
Tour de France 2007 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
| zalige sprint, echt de moeite om naar te kijken. en beide heren hebben het goed uitgelegd, denk wel dat daar waarheid in zit. |
|
|
| schepper |
| mooie race vandaag . tom groen en steegmans wint, snapte het wel ff niet :D |
|
|
| CygnusX |
| België op 1 en 2, geweldig :D |
|
|
| diddi |
| Impressionant als je ziet wat een gat Gertje heeft gereden :eek: |
|
|
| CygnusX |
| Cancellara, wat een lef :eyes: Ik ben meer en meer een fan van hem aan't worden :D |
|
|
| MikeVee |
Amai, wat een laatste rechte lijn van de gele trui :eyespop:
Zabel tweede, hopelijk pakt die deze tour nog eens een ritje.
En mooie prestatie Willems uiteraard. |
|
|
| 1Million$shot |
| jammer voor fredje dat hij 3 fonzies van fransmannen bijhad ... :whip: |
|
|
| MikeVee |
| Hushovd :cool: en Hunter 2de, goed voor men WP ploegje :D |
|
|
| Eagle` |
| boonen zou beter gaan vissen serieus :rolleyes: En steegmans rijdt die feitelijk voor eigen rekening of wa ist .. |
|
|
| The Freezzz |
| 2e keer Top 100 bij wielerprono dankzij Hunter, Napolitano, Freire, McEwen en Auge en algemeen nadert voor mij ook de top 100. :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Tot de bergen komen natuurlijk :p |
|
|
| The Freezzz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Tot de bergen komen natuurlijk :p |
Als Vino, Sastre en Rasmussen het goed doen gaat het wel meevallen denk ik. |
|
|
|
|