return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Tour de France 2007 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Eagle`
eindelijk is boonen, dacht op ne gegeve moment dat weer omzeep was
Config
jep jep, eindelijk. én verdiend!
Devilex
Na die kwak naar links had ik niet gedacht dat hij nog zou terugkomen, maar hij ging alleman nog voorbij, mooie zege!
djcresto
kloden en vino mogen we precies al afschrijven voor tourwinst. Anders had ik mijn geld zeker op Kloden gezet.
Jasperovitsj
Blijkbaar is het erger gesteld met Klöden dan met Vinokourov. Vino heeft wel last van die hechtingen, maar hij zou nog wel kunnen verder rijden, en binnen een paar dagen zal hij wel terug voluit kunnen gaan waarschijnlijk. Het is natuurlijk te hopen dat hij tegen dan nog niet té veel achterstand heeft opgelopen. Klöden heeft meer last van zijn staartbeen, en hij kan bijvoorbeeld heel moeilijk op de trappers lopen, iets wat natuurlijk wel essentieel is tijdens een bergrit. Dus het valt nog af te wachten of hij überhaupt start vandaag :nervous:

Moesten die 2 toch wegvallen zal het wel een heel open strijd worden denk ik, met voorop toch 6 namen volgens mij: Evans, Valverde, Menchov, Sastre, Moreau en Leipheimer.
Devilex
Aangezien het vandaag Quatorze juillet is zet ik mijn geld in op Moreau.
Jasperovitsj
Moest het aankomst bergop zijn ik ook, maar aangezien er na de Colombičre nog een afdaling en een vlak stuk volgt verwacht ik meer een sprint met een select groepje, waarin Moreau redelijk kansloos is. Ik denk dan spontaan aan Valverde of Kim Kirchen.
Neooo
Pas maar op voor Sastre in de zware bergritten. :)
Jasperovitsj
Sastre is ook eerder een aanklamper zoals Evans en Leipheimer, dus hij zal zeker met de besten mee kunnen gaan. Maar zelf de Tour winnen door in de bergritten succesvol aan te vallen zie ik hem niet doen :)
Devilex
De meeste favorieten zijn aanklampers e, Moreau is nog de enige die "zot" genoeg is om er alleen vandoor te gaan.

Jasperovitsj
True, een overblijfsel van het Armstrong-tijdperk. Daar mochten ze al blij zijn dat ze hem konden volgen, laat staan hem zelf aanvallen. :)

Wacht maar tot Contador zijn duivels ontbind, hij is een echt aanvallerstype dat ook de capaciteiten heeft om zijn aanval ver te dragen :cool:
MikeVee
Ik weet het niet voor vandaag hoor. De rit is niet zwaar genoeg zodat er vele hun kans gaan wagen.
Ik verwacht eerder een groepje 2de/3derangrangscoureurs zonder top 20 ambitie die weggeraken en met een pak voorsprong aan de laatste beklimming beginnen (welke ploeg gaat vandaag heel de dag rijden op het "vlakke stuk"? De sprintersploegen al zeker niet en CSC verliest vandaag toch de gele trui.)
En daarvan zal er wel iemand zijn die kan volhouden tot de aankomst.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement