return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Tour de France 2007 (pg. 12)
View this Thread in Original format
Devilex
Ik denk dat die Contador ook wel een beetje overschat wordt, pas na de komende bergetappes zullen we zien welk vlees we in de kuip hebben. Indien Contador zal ontsnappen zal Evans toch in zijn wiel blijven plakken om zijn plaats in het klassement veilig te stellen. Wat Rasmussen gaat doen durf ik niet zeggen, is goed mogelijk dat die morgen faalt aangezien hij vandaag toch redelijk diep is gegaan.

Ik blijf hoe dan ook een Vino fan en hoop dat hij nog een hele hoop tijd terugpakt.
Eagle`
Rasmussen reed grotendeels in droge omstandigheden, geaccidenteerd parcour wa ook in zijn voordeel is, ma zit toch een serieus reukske aan die 11 de plaats
Config
Mayo zie ik niet kapot gaan eerlijkgezegd, maar kanshebber is hij dus nu niet meer.. Moreau das toch een ander paar mouwen, van hem had ik zo'n slappe tijdrit niet verwacht.. maar niet mij die ook iets kan schelen, tis een Fransman :D
Rasmussen reed toch verbazend sterk vandaag.. dat doet me toch zwaar de wenkbrauwen fronsen.. dit is een mirakel in vergelijking met vorig jaar.. een geforceerd mirakel misschien..
Devilex
Als na de tour blijkt dat Rasmussen onzuiver reed dan stel ik mij eerder vragen bij die dopinglabs en de hele politiek die er rond hangt.
Antony
choh, jullie zouden goei journalisten zijn
Jasperovitsj
Het is inderdaad de vraag of Contador zo'n 3de week nog gaat kunnen overleven. Maar gezien zijn tijrit van vandaag denk ik wel. Hij heeft bijvoorbeeld de snelste beklimming van het colletje van 4de categorie in de tijdrit gereden. Dat doe je niet als je aan het einde van je krachten zit. :)

En bergop is hij bijna de enige die momenteel die explosieve demarrage in huis heeft, dus Evans gaat serieus zijn best moeten doen om aan te pikken als Contador zou gaan. En ik verwacht hem echt, zeker omdat het een aankomst bergop is en hij daar goeie zaken kan doen voor het klassement.

Rasmussen zal morgen wel wat behoudender koersen denk ik, maar als Evans zou aanvallen is hij wel min of meer verplicht om mee te gaan. En die gaat dat ook zeker doen, en ook van Vino en Contador ga je aanvallen mogen verwachten. Of "Chicken" die allemaal gaat kunnen weerstaan vraag ik me ook af :) Ik zou het wel extreem zonde vinden moest hij in de bergen stand kunnen houden, en dan toch nog de Tour verliezen in de laatste tijdrit. En met wat pech verliest hij dan ook nog de bolletjes doordat hij behoudender heeft moeten koersen...

En ja, Vino gaat zeker nog in de top 3 eindigen, en misschien krijgen we zelfs hetzelfde scenario als in de Vuelta van vorig jaar. Ik zou het hem zeker gunnen in ieder geval :)
Antony
2 jaar terug verloor rasmussen de tijdrit misschien wel geweldig. maar vergeet niet dat die vlak was, dat hij 2 keer viel en nog paar keer moest stoppen om van fiets te veranderen. na dat alles mee te maken toch 'maar' 7.47 verliezen op ééne lance armstrong. waarom gaan we ons dan vragen stellen over een 11de plaats nu?
Jasperovitsj
Vind ik ook. Omdat er toevallig opeens geruchten opduiken van jaren geleden, of de heisa rond de gemiste dopingcontroles die langs de kant van de buschildigende partijen ook niet helemaal correct verloopt? Nee, het parcours was in zijn voordeel en hij fietst rond in het geel, en hij is niet de eerste geletruidrager die zichzelf overstijgt in een tijdrit. Zeker als je dan een tegenvallende Valverde voor je als mikpunt hebt, dan vind je nog wel de kracht om een paar kilometer per uur sneller te rijden.

Nu ja, als hij morgen aanvalt en iedereen op 5 minuten rijdt én dan nog eens amper 2 minuten verliest in de vlakke tijdrit, dan mag je gerust vragen stellen bij zijn prestatie. Maar nu geef ik hem toch het voordeel van de twijfel :)
MikeVee
Laat Evans maar de tour winnen :D
Ik verwacht zelfs dat Rasmussen het geel nog gaat kwijtspelen in de bergritten. Ik zie hem niet in staat om veel tussensprintjes te doen naar het wiel van aanvallende renners.
Glexx
Ik zie Evans toch ook niet Contador kunnen volgen hoor, hij heeft dat vorige week ook is geprobeerd eh..
Ik ben ook benieuwd wat Kloden morgen gaat laten zien!

Jasperovitsj
Astana moet morgen de koers hard maken, aangezien zij 3 renners in de top 10 hebben én 2 kanshebbers op de eindzege. Dus ik verwacht eerst een aanval van Kashechkin aan het begin van de klim, zodat Vino en Klöden in een zetel zitten en dichter bij de top dan om de beurt kunnen aanvallen.
dj Zevan
Echte ronderenners groeien naar de 3de week, Klöden is daar een voorbeeld van, misschien ook Evans
Van een Contador weet ik dat niet zo.
Dit zal Rasmussen ook wel in het achterhoofd hebben.

Dus ik verwacht tijdens de 1ste kilometers van de slotklim aanvallen van de dichtste achtervolgers in de stand, en als die goed gecounterd en teruggehaald worden, dan gaat Rasmussen zelf proberen aan te vallen.
Hij moet om zoveel mogelijk tijd te winnen op de tijdrijders. Want volgende tijdrit zal hij meer verliezen dan vandaag.

Vino is volgens mij afgeschreven, kan nog wel een ritoverwinning proberen te pakken, maar komt bergop toch te kort. Pyrenëencols zijn over het algemeen korter en steiler dan de Alpencols, dus echt voor de explosieve klimmers. En dat is toch minder het terrein van Vino.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement