return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Tour de France 2007 (pg. 5)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Volgens TT zijn de volgende renners weg, met ondertussen al 5 minuten voorsprong: Savoldelli, De la Fuente, Ruben Perez, Fofonov, Landaluze, Gerdemann, Lefèvre, Vaugrenard, Martinez, Tankink, Flecha en Gutierrez.

Als ze op de Colombière echt koers gaan maken zie ik niemand uit dit groepje voorop blijven.
Devilex
Ik denk toch met weemoed terug aan de tijden met Escartin, Botero, Pantani, Virenque, Jalabert, ...
Jasperovitsj
Toevallig dat de helft van de namen die je noemt betrokken zijn geweest in dopingschandalen? :p
MikeVee
De radio eens opgezet en direct een gesprek met de ploegleider van lotto; ze moeten toch rijden omdat ze niemand meehebben in de ontsnapping van 15 die al 8,5 minuten heeft. daar gaat mijn theorie al :toothless
Vino had het al moeilijk op een 3de categorie bergje werd er gezegd :(
Jasperovitsj
Ik denk dat Lotto het plan van Vino dus naar de kloten gaat helpen. Elke grote ploeg had een mannetje mee, en dus hoefde het peloton niet te rijden en kon Vino een relatieve snipperdag nemen. Maar als Lotto gaat rijden kan Vino in het peloton het al moeilijk krijgen, en als ze de vluchters in het vizier krijgen zal dat de snelheid alleen nog maar de hoogte in jagen, wat dus nog zwaarder zal zijn voor Astana.
Devilex
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Toevallig dat de helft van de namen die je noemt betrokken zijn geweest in dopingschandalen? :p


Dat klopt, maar ze leverden toch mooie koers op :cool:
FCB_Fanatic
Conclusie: Devilex is PRO doping :toothless
MikeVee
niks spanning en 0 punten in WP. Slechte dag dus :(
Hopelijk morgen beter, al zie ik niet direct wie moet aanvallen. rasmussen kan de bollen pakken zonder moeite te doen en in het peleton te blijven zitten.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by MikeVee
niks spanning en 0 punten in WP. Slechte dag dus :(
MikeVee
5 vd 6 laatste in deze rit zijn predictor-lotto's omdat ze McEwen moesten bijstaan.
Zou me niet verbazen dat hij morgen opgeeft, morgen lossen op de eerste helling en de bus niet kunnen volgen, dan gaat predictor geen 4 renners opofferen om hem te helpen want een te groot risico om buiten tijd aan te komen.

Devilex
Ziet er inderdaad naar uit dat McEwen vandaag opgeeft. Vandaag verwacht ik op de eerste 2 cols vooral aanvallen van outsiders. Deze aanval(len) zal dragen tot op de laatste col waar een handvol favorieten (vooral bestaande uit aanklampers) de snelheid wat zal opvoeren en de vluchters zal grijpen. Toch zal één van die vluchters alleen en als eerste in Tignes aankomen. De groep van de aanklampers zal zich dan ook meteen de top 10 inrijden.
Neooo
quote:
Originally posted by Devilex
Ziet er inderdaad naar uit dat McEwen vandaag opgeeft. Vandaag verwacht ik op de eerste 2 cols vooral aanvallen van outsiders. Deze aanval(len) zal dragen tot op de laatste col waar een handvol favorieten (vooral bestaande uit aanklampers) de snelheid wat zal opvoeren en de vluchters zal grijpen. Toch zal één van die vluchters alleen en als eerste in Tignes aankomen. De groep van de aanklampers zal zich dan ook meteen de top 10 inrijden.


Scenario van vele bergritten.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement