|
מונדיאל 2002 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
מזלי שקלטתי את זה בערוץ 1
מה קרה 5 פלוס לא משדרים את זה?!
חשבתי שיש להם את זכויות השידור לכל משחקי המונדיאל... |
|
|
| eXeTik |
| 1-0 לאנגליה מפנדל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
איזה גועל נפש של משחק!!!!!!!!!!! פשוט משחק משעמם
לפחות עכשיו היה פנדל אז אולי יהיה יותר מעניין מחצית שנייה
ורונן... יש לספורט 5 פלוס זכויות ל 56 משחקים
ה 8 הנותרים משודרים בערוץ 1
המשחקים בערוץ 1 הם:
משחק הפתיחה צרפת - סנגל
אנגליה - ארגנטינה
שני משחקים משמינית הגמר
משחק מרבע הגמר
משחקי חצי הגמר והגמר |
|
|
| TranceGiant |
Lo haya pendel!
Hu lo naga bo!
lo nora...goal ze goal :toothless |
|
|
| MoSH_MaN |
היה פנדל
היה משחק גרוע
שתי הנבחרות האלה לא מתקרבות לרמה של איטליה וברזיל
אני מריח איזה גמר קלאסי? |
|
|
| eXeTik |
אני לא מאמין, אנגליה מנצחת
1-0 מהפנדל המסריח הזה
איך זה יכול להיות?!
ארגנטינה הייתה מוערכת כאחת הקבוצות עם הכי הרבה סיכויים לקחת את המונדיאל הזה... עכשיו היא לא בטוח עולה לשלב הזני!
אנגליה לעומת זאת, ראבאק, הייתי בטוח היא מפסידה... במיוחד אחרי איך שהיא שיחקה מול שוודיה
אחוש משחק מפתיע! |
|
|
| TranceGiant |
Okay i came to the conclusion that this mondial sux big ass. All the favourites suck and some wont even make it go the next round (probably argentina, france, PORTUGAL!?) Very disappointing game.
Im must agree with Mosh, its sure that Ital will meet Brazil in the final and thats it |
|
|
| MoSH_MaN |
אני יודיע לכם רשמית מחר אחרי המשחק של איטליה את מצבה
היא פשוט השנה נבחרת מצוניית ואני מסתכל על ארגנטינה ואני רואה שחסר שם שחקן שיוביל את הקבוצה ,ורון היה חלש וגם באטיגול
לנו יש את טוטי מאחורי שתי החלוצים שעושה לנו הרבה דברים טובים
FORZA ITALY!!!! |
|
|
| NeMeSiS1234 |
סתם איטליה ארגנטינה האלה חבורה של עגלות
איטליה משחקת לא רע נכון אבל לא כמו שהיא הייתה משחקת פעם...
צרפת בכלל גועל נפש
מי שמשחקת יפה לאללה זה סנגל שהיא ממש אבל ממש מפתיעה
ובכלל הסגנון הדרום אפריקני ממש יפה לפי דעתי
אבל אין על הדרום אמריקאי ועל ברזיל!!!!!!!!! |
|
|
| Ariels |
לספרד יש את הליגה הכי טובה בארופה וגם שחקנים נהדרים
אבל כל פעם הם מקבלים רגליים קרות ומפשלים
באמא שלי כמה אני מת שהם יקחו
ראיתי את המשחק היום, איך נהניתי, אלוהים איזה משחק |
|
|
| Scorchio |
אני מבין שבמיוחד נהנית מההבקעות
אם אתם מבינים למה אני מתכוון
;)
חחחחחחחחחחחחחחח סתם אחי
טוב שחזרת
:) |
|
|
| Hell_Copter |
שמעו אני לא יודע מה אתכם...
אבל אני ראיתי את המשחק של שבדיה נגד ניגריה בבוקר ולפי דעתי זה היה חד המשחקים הכי טובים במונדיאל וזה גרם לי להעריך ממש את שבדיה
אני רוצה שהם יקחו עכשיו שפורטוגל בקרשים
מה שכן... יאללה סין !!!!!!!!!!!!!!!
ואנגליה - ארגנטינה היה משחק כזה גרוע!!!! איזה שעמום זה לא יאמן והוא עוד הוכרע מפנדל מסריח
ההיי לייט של המשחק מבחינתי היה הוולה האדיר של קילי גונזלס בסוף המחצית הראשונה
חבל שזה לא נכנס... היה יכול להיות השער של המונדיאל עד עכשיו |
|
|
|
|