|
מונדיאל 2002 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| TranceGiant |
Yooooo
those ing english. They have such a big potential, they can play so well as we saw in the first half..and then they give up and play like a bunch of wankers.
They'll never win ANYTHING with this mentality....
Same with Spain, good potential bad mentality. Real winners are germans italians and brasilians |
|
|
| MoSH_MaN |
די די
אנגליה זה סתם חבורת אפסים שכולם מתלהבים מהם!!!!!!!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| TranceGiant |
| kshe ata zodek, ata zodek mosh..eyn efes :stongue: |
|
|
| yahel222 |
טוב עד עכשיו נמנעתתי מלהגיב פה....למרות שהנושא קרוב לליבי
(בני זונות אתמול הלכתי לישון ב4 וחצי שיכור....היום קמתי ב8 אלהים יודע איך !!! ומחר מפסידים איטליה - אקוואדור בגלל הבגרות המזדיינת במתמטיקה סעמקקקקק)
בקיצר שמעו אני אומר ברזיל תיקח....ואני לא אוהד אותם או משהו
אבל אני מציאותי הם יפתיעו את כולם
רונאלדו - שלא סופרים אותו (בהימורים על מלך השערים הוא לא ב10 הראשונים אפילו) יככב ויביא לברזיל את הגביע
וגם אלכס פרגוסון חושב ככה !!!!
מחר הם משחקים לראשונה בטח יהיה מעניין חובה לראות !!!!
עכשיו בגלל השיטה הדפוקה הזאת של החלוקה לבתים אז לא לצערי לא יכול להיות גמר של ברזיל - ארגנטינה או צרפת
אז בטח יהיה ברזיל - איטליה או נגד פורטוגל
באסהה
ברזיל - ארגנטינה איזה גמר נדייייייר |
|
|
| DjChook |
אתם לגמרי פסלתם כבר את צרפת אני לא מבין ?
כאילו גם אני שונא אותם והם שיחקו חרא
אבל אל תדאגו, הם גם יגיעו רחוק בסוף |
|
|
| nimrod levi |
תשמע קודם כל הם צריכים לנצח את אורוגוואי כי אם לא זה הם עפו אין סיכוי שהם עולים
אם הם יעברו את הבתים אני מאמין שכן הם יגיעו לחצי אבל לא יותר... |
|
|
| DjChook |
| חחחחחחחחח תורכיה מובילים |
|
|
| TranceGiant |
Hehehe
i cant believe Turkey is leading 1-0
Brazil dafka hayu tovim...i like their new players...but still
Well Croatia lost to Mexico in a very boring game 1-0. Even though im in love with this hernandez from mexico (guy with long blonde hair) hes cool! And the best tisporet must be the one of ronaldinho. Sear aroh im keshet..haya li paam aval lo mamash hetim :( |
|
|
| MoSH_MaN |
2-0!!!
VIERI!!!!!
ככה שהוא היה חסר ביורו 2000!!!!!!!!!!
FORZA ITALY!!! |
|
|
| eXeTik |
ברזיל 1 - 1 תורכיה
איזה גול יפה של רונאלדו, הביא קפיצת חתולה עצבנית :stongue: |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by eXeTik
ברזיל 1 - 1 תורכיה
איזה גול יפה של רונאלדו, הביא קפיצת חתולה עצבנית :stongue: |
אחי יצא 2-1 דקה 87 מפנדל של ריבלדו
יענו השופט טעה בגדול הכשילו אותו על ה16 נשבע לך
בקיצור לא הגיע לברזיל לנצח ואני מזה מאוכזב מהם
ריבלדו ורונלדיניו לא יודעים למסור לא מעניין אותם כלום חוץ מעצמם
למרות שהם הביאו שם כמה מבצעים לא רעים וסכנו את השער של טורקיה
אהה עוד משהו
חסן סאס הזה אחד המפחידים |
|
|
|
|