|
מונדיאל 2002 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
היה גם וולה של סקולס
לדעתי הכי חזקות זה
איטליה ברזיל וגם ספרד
ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי
איטליה - ספרד חצי גמר
אולי אבל עכשיו זה בספק
איטליה - פורטוגל
ברבע גמר |
|
|
| eXeTik |
אלוהים איזה בית מטורף!
קוראטיה לקחה את איטליה
2-1
אבל מה... טוטי הביא אחוש בעיטה בדקה ה-87
הכדור התגלגל ממש על הקו ויצא
חוצמזה פסלו לאיטליה 2 שערים חוקיים לגמרי!!
איטליה הייתה אמורה לנצח- הכל בגלל השופט... |
|
|
| MoSH_MaN |
ב-ו-ש-ה!
פשוט בושה מה שהקוון עשה היום!!!
שני גולים הוא פסל!!
שני שערים חוקיים !!!!
אני פשוט בשוק
אורה ג'ייאנט אין צדק בכדורגל
כל הכבוד לקרואטיה
מזראתי היה אשם בגולים
כמה חבל שהמצלמות לא מתערבות בכאלה דברים |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אלוהים איזה בית מטורף!
קוראטיה לקחה את איטליה
2-1
אבל מה... טוטי הביא אחוש בעיטה בדקה ה-87
הכדור התגלגל ממש על הקו ויצא
חוצמזה פסלו לאיטליה 2 שערים חוקיים לגמרי!!
איטליה הייתה אמורה לנצח- הכל בגלל השופט... |
ראסמי...
איזה מעצבן זה שהשופט קובע את התוצאה...
המאמן של איטליה הזה כזה אידיוט...~~!!!!
מה הוא לא מחליף את מאלדיני?
ולמה לעזעזל הוא לא מכניס את דל פיירו
משחקי כבוד עלק משחק אותה לוני הרצוקוביץ.... ( קוביקה ) |
|
|
| oren_naor |
המונדיאל הזה עד עכשיו מלא הפתעות היו כבר איזה 5 -6 הפתועות ....
היחידה נראה לי שעולה בטוח זאת ספרד
ותחשבו שצרפת פורטוגל ארגנטינה ואיטליה לא בטוח עולות.... |
|
|
| Scorchio |
שקט!!!
אינזאגי בעט לשוער בפרצוף
והשער הראשון של ויירי היה חוקי אני מסכים
אבל אין אין אין אין
אין!!!
כמו קרואטיה
השתחוו!!!
איזה שחקנים
איזה שערים
איזה יופי!!!!!! |
|
|
| TranceGiant |
I dont understand it anymore. Everytime u say to yourself..Okay..thats a good team..they lose! Except for Brazil and Spain every team was disappointing. Imagine the next round without argentina, france, italia, germany and portugal!! I wont watch it anymore!
The referees are a disgrace..even i as someone who is referee himself says that. First goal was 100% coprrect second one..was..a tricky decision..cause he did hold him before..but still id give this goal
It wont surprise me if the lniesman gets a nice message by the Italian Mafia tomorrow :stongue: :stongue: |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by Scorchio
שקט!!!
אינזאגי בעט לשוער בפרצוף
והשער הראשון של ויירי היה חוקי אני מסכים
אבל אין אין אין אין
אין!!!
כמו קרואטיה
השתחוו!!!
איזה שחקנים
איזה שערים
איזה יופי!!!!!! |
איזה ...
הכדור עבר אף שחקן לא קרואטי ולא איטלקי נגע בכדור
ואינזגי קפץ הכדור עבר ת'שוער ואז אינזגי פגע בשוער ....
שער בטוח
חכה היום בערוץ 11 יביאו את ההדמיה של מחשב
חחחחחחחחחח |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Scorchio
שקט!!!
אינזאגי בעט לשוער בפרצוף
והשער הראשון של ויירי היה חוקי אני מסכים
אבל אין אין אין אין
אין!!!
|
לא משנה שהבעיטה לא הייתה מכוונת
אבל הכדור לא היה אצל השוער באותו זמן, זה אומר שאפילו אם אינדאגי היה מפוצץ את השוער במכות... אסור לפסול את השער על זה
מה שבכלל מצחיק זה שאפילו הפרשנים לא יודעים על מה הוא פסל :stongue: |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Scorchio
שקט!!!
אינזאגי בעט לשוער בפרצוף
והשער הראשון של ויירי היה חוקי אני מסכים
אבל אין אין אין אין
אין!!!
כמו קרואטיה
השתחוו!!!
איזה שחקנים
איזה שערים
איזה יופי!!!!!! |
אחי אני לא רוצה לפגוע בך ,סלח לי מראש
אבל זה היה תשובה של מישהו שאין לו מושג בכדורגל
תראה מה קרה ,אינזגי ניסה לגעת בכדור ובעצם בילבל את השוער
אינזגי איבד שיווי משקל ונפל
זה כלום!
מה שהקוון סימן זה על כתף או מרפק..
איפה?!?!?1
הוא בכלל לא רואה שזה מאבק נקי של שתי שחקנים!!!
אינזגי גבר על השומר שלו שתפס אותו בחולצה!!
סלח לי צח
אתה:
בור ועם הארץ!!! |
|
|
| TranceGiant |
Heheheh Roberto Carlos just dropped a BOMB
1:0
poor chinese :(
:haha: |
|
|
| DJ-Energy |
| 3-0 @ Half Time |
|
|
|
|