|
מונדיאל 2002 (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by DjChook
אורן אחי
אתה יכול כל הודעה שלך לערוך ולשנות בא את זה
אתה לא חייב ליצור 3 חדשות
פשוט תלחץ על ההודעה שלך
EDIT / DELETE
במקום על
POST REPLY |
סבבה...
נראה לי שהבנתי |
|
|
| MoSH_MaN |
אחרי השיר המדהים שכתבתי
עשיתי עוד אחד:
השדים הכחולים
את המונדיאל הם לוקחים
ריבאלדו נרקומן
וברזיל טלי-באן!
אהוהוהוהוהוהוו
עכשיו חשבתי לחבר את 2 הבתים הראשונים של השיר הזה והאחרונים של הקודם שזה יוצא ככה:
השדים הכחולים
את המונדיאל הם לוקחים
אני כחול בנשמה
יאללה איטליה מל-ח-מה!!
אהוהוהוהוהוהוו |
|
|
| oren_naor |
אח שלי את ניראה לי הכי סטלן בארץ...
מזה השירים הקרועים האלה??
אתה בהשפעה של משהו שאתה כותה אותם???
אם כבר מדברים?
איזה קבוצה אתה אוהד בארץ? |
|
|
| Hell_Copter |
שמע אחי מצטער לאכזב אותך אבל שבדיה תעלה...
כבר התערבתי עם חבר שלי שזה מה שיקרה ורציתי גם להתערב עם צח אבל הוא פחד
זלזלו כמה שאתם רוצים בשבדיה ותתפסו מסנגל אבל שבדיה תקרע אותם
סנגל ניצחה את צרפת... וואו... טוב שלא כולם עשו את זה... הם היו פשוט גרועים במונדיאל הזה וזה לא ביג דיל נצחו עליהם
אני מניאק אם סנגל היו שורדים בבית עם אנגליה ארגנטינה וניגריה אז תפסיקו לזיין את השכל וזהו |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by oren_naor
איזה קבוצה אתה אוהד בארץ? |
מכבי הרצליה!!!!!!!!!!!!!
אווווווווווווווווווווווווווווווווו הצהוב עולהההההההההההההההההההההההההההההההההההה
התהוב עולההההההההההההההההההההה
הצהוב עולההההההההההההההההההה
צהוב עולהההההההההההההההההההה
וע"פ השיר היי ביבי
הההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה-הרצליה
או! אה!
צהוב עולההההההה
אסולין נשמה |
|
|
| AnthemFreak |
אחים שלי שמעו לי!!!!!
ברזיל יקחו הפעם
למה סתכלו על זה ככה
בינתיים היא לא הפסידה,
היא בטוח בשמינית הגמר
והמתחרות היחידות שלה הן
צרפת וארגנטינה שעפו
אזזז
ברזיל יקחו
:D |
|
|
| Hell_Copter |
די כבר... ברזיל חרא קבוצה!!!!!!!!!!!!!!!!אמן יפסידו כבר... כאלה מסריחים... חוץ מזה מה הבעיה לעלות מהבית שלה... עם כל הכבוד מי זה כבר טורקיה וקוסטה ריקה... שלא לדבר על סין
ומוש.. אתה יודע שהיום הייתה הפעם השניה שראיתי את ליאור אסולין בשבוע האחרון...
לפני איזה שבוע הלכנו לשחק כדורגל וראינו אותו ואת חברים שלו משחקים במגרש שאנחנו היינו אמורים לשחק... אני חייב להגיד לך שהוא אגואיסט גם במשחקים בשכונה ולא רק במציאות...
והיום ראיתי אותו בים... ת'אמת אין לכם מושג כמה שחקני כדורגל ראיתי היום בים
היה את אופיר קופל, אלון מאיה, יניב עופרי, עופר לוי, ליאור אסולין ובוארון המגן מהפועל פתח תקווה... לא השוער... פשוט ברח לי השם |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מכבי הרצליה!!!!!!!!!!!!!
אווווווווווווווווווווווווווווווווו הצהוב עולהההההההההההההההההההההההההההההההההההה
התהוב עולההההההההההההההההההההה
הצהוב עולההההההההההההההההההה
צהוב עולהההההההההההההההההההה
וע"פ השיר היי ביבי
הההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה-הרצליה
או! אה!
צהוב עולההההההה
אסולין נשמה |
אסולין נשמה ראסמי..
שנה הבאה במכבי ת"א
יאלהה אסולין!!!
:-) |
|
|
| TranceGiant |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
די כבר... ברזיל חרא קבוצה!!!!!!!!!!!!!!!!אמן יפסידו כבר... כאלה מסריחים... חוץ מזה מה הבעיה לעלות מהבית שלה... עם כל הכבוד מי זה כבר טורקיה וקוסטה ריקה... שלא לדבר על סין
ומוש.. אתה יודע שהיום הייתה הפעם השניה שראיתי את ליאור אסולין בשבוע האחרון...
לפני איזה שבוע הלכנו לשחק כדורגל וראינו אותו ואת חברים שלו משחקים במגרש שאנחנו היינו אמורים לשחק... אני חייב להגיד לך שהוא אגואיסט גם במשחקים בשכונה ולא רק במציאות...
והיום ראיתי אותו בים... ת'אמת אין לכם מושג כמה שחקני כדורגל ראיתי היום בים
היה את אופיר קופל, אלון מאיה, יניב עופרי, עופר לוי, ליאור אסולין ובוארון המגן מהפועל פתח תקווה... לא השוער... פשוט ברח לי השם |
Ofir KOPEL? :stongue: :stongue: :haha: :haha: :haha: :stongue: :haha: :stongue:
Please stop!! :stongue: :haha: :tongue2 |
|
|
| oren_naor |
ממצחיק באופיר קופל???
ומישהו ראה ת'מספרת של ברזיל???
וואווו איזה גול |
|
|
| eXeTik |
איזה משחק של ברזיל!!!
אלוהים!!!
3-1 במחצית מול קוסטה ריקה
אני משוכנע... ברזיל לוקחים!
רועי- אם אתה עדיין בספקות לגבי ברזיל פשוט תסתכל על כל המשחקים שלהם במוקדמות, אין על היכולת שלהם
הם פשוט מדהימים כקבוצה וכיחידים עם היכולות שלהם :eyes: |
|
|
| MoSH_MaN |
| אולי כי יש להם את הבית הכי קל.... |
|
|
|
|