return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
מונדיאל 2002 (pg. 6)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
הוא קיבל קנס של
11,500
אלף פרנקים


10 אלף זה קנס רגיל לדבר כזה
eXeTik
יו... ארה"ב ניצחה
אני מת לראות את המשחק הזה בשידור חוזר

עכשיו גרמניה מובילה 1-0 על אירלנד
דקה 18!
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by eXeTik
יו... ארה"ב ניצחה
אני מת לראות את המשחק הזה בשידור חוזר

עכשיו גרמניה מובילה 1-0 על אירלנד
דקה 18!


אחי משחק ענקקקקקקקקק של ארה"ב.......פורטוגל לא היו על המגרש במחצית הראשונה חוץ מהשער בסוף המחצית
לפי דעתי המשחק הכי טוב שהיה עד עכשיו
TranceGiant
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daka 92, Irland dofeket et germania..1:1

@Mosh: KEN yesh zedek bakaduregel :toocool: :tongue2 :crazy: :tongue3
Hell_Copter
למי שלא הבין עדיין סיכום תוצאות היום:

רוסיה - תוניסיה 2-0 לרוסיה
ארצות הברית ניצחה 3-2 את פורטוגל
גרמניה ואירלנד נפרדו בתיקו 1-1

עכשיו לפרשנות... בקשר לרוסיה זה היה ברור והיה משחק גם די משעמם מהכמה דקות ומהתקציר שראיתי
חזרתי הביתה אני פותח טלוויזיה אני קולט ש 3-1 לארצות הברית וחטפתי כמעט שבץ... פורטוגל שלטו כל החצי השני אבל זה לא הספיק להם להשוות... רק השער העצמי היה מגניב
אירלנד שיחקה ממש טוב והיה לה גם שער אדיר... וקלוזה יהיה לפי דעתי מלך השערים של המונדיאל הזה... 4 שערים ב 2 משחקים... זה כמעט כמו מה שדאבור סוקר עשה בצרפת ... הוא הבקיע איזה 7 נראה לי והוא זכה במלך השערים
יש אבל סיכוי שמישהו מקמרון או מאירלנד גם יזכה כי הם נגד ערב הסעודית גם :haha:
Scorchio
סוקר הבקיע 6 במונדיאל האחרון
וחבל שנבחרת קרואטיה כבר עייפה
הם מדורגים מקום שלישי בעולם אבל מה הם כבר מבוגרים
איזה שמות סוקר היה עושה להגנות של כל הנבחרות ביורו 96
ואללה הוא היה תותח.
yahel222
מהמונדיאל ב1998 מלכי השערים כבשו בדיוק 6 שערים
לא יותר ולא פחות......אולי הפעם יכבשו יותר

ומקום שלישי בעולם זה ארגנטינה לא קרואטיה
קרואטיה סיימו שלישי במונדיאל הקודם אבל בדירוג של פיפא הם הרבה פחות...

והיום היתה הפתעה מספר 2 אחרי סנגל

מחר המשחק של צרפת - האם יעופו או ישארו
אני מהמר שינצחו בגדול ויעלו לשלב הבא
DjChook
מחר בכלל יש יום נחמד של משחקים

בבוקר דנמרק סנגל ממש מעניין
כי אם סנגל מנצחים הם אני כמעט בטוח עלו סופית
ואם דנמרק אז דנמרק עולים בטוח

תיקו נותן לצרפת סיכוי טוב מאד

הקטע שסנגל אחרי היכולת לדעתי לא תפסיק לאורוגוואי

אני צופה סנגל וצרפת בשלב הבא

רק נקווה שמחר סנגל ישמרו את המומנטום


וגם המשחק של צרפת מעניין, אני לא יודע עדיין עם זידאן ישחק או לא
אבל בטוח יהיה מעניין

UNTIL THEN

ZIDAN SHAMEN

העיקר שיצא חרוז
:tongue3 :crazy: :tongue3
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
מחר בכלל יש יום נחמד של משחקים

בבוקר דנמרק סנגל ממש מעניין
כי אם סנגל מנצחים הם אני כמעט בטוח עלו סופית
ואם דנמרק אז דנמרק עולים בטוח

תיקו נותן לצרפת סיכוי טוב מאד

הקטע שסנגל אחרי היכולת לדעתי לא תפסיק לאורוגוואי

אני צופה סנגל וצרפת בשלב הבא


קודם כל מי שמנצח בין דנמרק לסנגל לא עלה בטוח... נתחיל מזה
עכשיו נמשיך מזה שתיקו לא עוזר בגרוש לצרפת... היא צריכה שדנמרק תנצח מחר ושהיא גם תנצח... אם זה קורה אז דנמרק ראשונה עם 6 נקודות וצרפת וסנגל עם אותו מספר נקודות יענו 3...
ואז המחזור האחרון של הבית יהיה סופר מעניין למה צרפת תלויה רק בעצמה והיא חייבת לנצח את דנמרק ואז הם עלו... אבל אם סנגל ינצחו את אורגוואי אז יכול להיות גם מצב שדנמרק תהיה בחוץ... אז ת'אמת שוב דבר לא סגור

ומחר יש גם קמרון נגד ערב הסעודית....
אללה שהערבים יחטפו עוד קצת בראש!!!
MoSH_MaN
ג'ון דאל תומסון בפנדל

1-0 דנמרק!

MoSH_MaN
1-1 עכשיו

שמעו זה תוצאה טובה שיהיה 1-1

זה אומר ככה שלצרפת אסור להפסיד!!
eXeTik
איזה משחק
הגול של סנגל... איזה יופי, ראית איך הוא עשה את עצמו בועט שמאלה ובסוף הסיט את הכדור ימינה עם החלק החיצוני של הרגל?!

אם הם ימשיכו ככה הם ינצחו...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Privacy Statement