|
מונדיאל 2002 (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
כדורעף חופים - נדיר
:) |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Ariels
מהאתה מזיין בשכל...אלוהים
לאנגלים היתה בעיה, המדינה שלהם מאוד גשומה אז לא היה אפשר לשחק על הדשא כי הכדור היה נתקע ולא קופץ או מתגלגל עקום או מקפצץ על דשא קיצר לא מתגלגל חלק... זה למה היו חייבים לשחק באויר כדי לעבור מרחק בלי לאבד כדור
היום בכל אנגליה יש מגרשים עם מערכות נקוז מתקדמות או מגרשים מקורים ואנגליה של היום זה לא אנגליה של פעם יש להם משחק מאוד מרהיב מין שילוב של המהירות האפריקאית עם הכח הארופאי (גרמניה בלגיה לדוגמא) אבלדנמרק
הם משחקים טכנוקרטי מבחירה כל מערך בקו ישר תמיד
4-4-2 ברזל
|
לא יודע למה אבל הקטע הזה קרע אותי!!!!
עם המערכות ניקוז בכלל מאיפה אתה מביא את זה?!? |
|
|
| oren_naor |
שמע...
אני פשוט שונא ת'ליגה האנגלית
היחדיה שלא מזכירה את עצמה זאת ארסנל...
שהיא לא משחקת רק ע הרמות...
מנצ'סטר יוניטד, הם רק הרמות אולי פעם ב יש איזה כניסה מדהימה של גיגס
בקהם שהוא השחקן הכי טוב
יודע רק להרים
וזה מה שהוא עושה כל הזמן
גם בנבחרת....
וראסמי סנגל זה ניגריה של המונדיאל הזה...
וספרד ברזיל זה גם יהי גמר תותח...
2 קבוצות התקפיות אחושרמוטה
שלא הולכות להגנה אחרי שהם שמות גול.... |
|
|
| MoSH_MaN |
יששששששששששששש!!
גם פורטוגל בחוץ!!
איטליה -דרום קוראיה
מקסיקו-ארצות הברית
המנצחת במשחק של איטליה תעלה כנראה נגד ספרד |
|
|
| Scorchio |
אני רשמית מחרים את המונדיאל!!!!!!!!!
פורטוגל הפסידה לקוריאה
הזבלים האלה
קוריאנים מה הם בכלל יודעים על כדורגל
זונות
כוס אימא שלהם צריך לשרוף אותם אחד אחד
טפווווו |
|
|
| oren_naor |
יוואווו איזה זיייןןןןן
כמה הפתעות!!!!!!!!!!
איך פורטוגל מפסידים???
ועוד פוליחן עשתה להם ת'עבודה!!!
איזה זבלים
אבל הגול של קוראה היה אחד הטובים....
איזה זיין
מעניין מה ההפתעה הבאה... |
|
|
| TranceGiant |
thats it..my favourites are out. The only three teams im keep watching this mondial for are brazil spain italy..rest doesnt interest me
there are countires which simply dont deserve succeeing in soccer: Korea, Denmark, Sweden, Usa, Japan
WTF`?!?! theey should stick to other sports where they are already good in! Soccer belongs to southern europe, africa and south america! |
|
|
| MoSH_MaN |
שמעו לדעתי היום ההבדל בין הקבוצות לא גדול
ומכיוון שהמונידאל בא אחרי עונה ארוכה וקשה
אז הכוכבים הגדולים כבר לא בכושר שיא והם לא כל כך פוגעים
אבל עדיין דנמרק ואלו הם נבחרות מצויינות!
והם משחקות נכון וטוב ובגלל זה הם מצליחות
קחו את מקסיקו -הם ממש טובים |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by DjChook
כדורעף חופים - נדיר
:) |
זה ספורט שלא מתאמצים יותר מדי אפשר לשחק עם משפקי שמש ותלבושות צבעוניות משהו סטייל לא צריך לדעת יותר מדי מכה עילית מכה תחתית וגם יש מלא בחורות שמשחקות ולא שמנות כאלה דבות בפקונות בהמות חש"נ אחושרמוטה מתאים לי כאלה |
|
|
| nimrod levi |
בואנה הגול של קוריאה זה קופי מהפיפא וורלד קאפ החדש
איזה מגניב זה
:disbelief :disbelief :disbelief |
|
|
| Hell_Copter |
סעמק עכשיו גם פורטוגל בחוץ... פשוט לא יאמן מה שהולך פה
יאללה אני עם שבדיה עד הסוף פה!!!
ואם חס וחלילה גם היא תעוף אז אני יבחר אחר כך מישהי שתקח...
ורק שתהיו בעניינים... אפילו אם הגמר היה ברזיל נגד אזארבייג'אן אז עדיין הייתי רוצה שברזיל תפסיד...
מחר מתחיל השמינית!! |
|
|
| TranceGiant |
Germania - Paraguay
Hayde Chilavert!!!! :whip: :D |
|
|
|
|