|
מונדיאל 2002 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| oren_naor |
יוואו איזה זיין
ארגנטינה עפווו
מה נשאר כבר מהמונדיאל הזה?????
איטליה ברזיל פורטוגל...
על הזין של כל השאר
אתצ מי מעניין דנמרק?
שוודיה?
אירלנד?
כמה הפתעות עוד אפשר לראות??? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by oren_naor
מה נשאר כבר מהמונדיאל הזה?????
|
ס-נ-ג-ל! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eXeTik
ס-נ-ג-ל! |
ר-א-ס-מ-י |
|
|
| oren_naor |
נו...סנגל
ואלה הנבחרת הזאת על הזין שלי...
תגיד לי 2 שמות של שחקנים שאתה מכיר משם...
זאת נבחרת שיודע מה משחקת טוב
וגם הגיעה לה לעלות שלב, כי הם רצו הרבה יותר ממה שצרפת רצו
אבל לא יודע
בשביל סנגל לא נראה לי שווה לקום בבוקר
למרות שיש להם סיכוי לעלות לרבע הגמר כי בשמינית הם נגד שוודיה.... |
|
|
| Hell_Copter |
נקבעו עד עכשיו רק שני משחקים בשמינית הגמר ושימו לב טוב טוב למה שאני אומר לכם
שבדיה תעלה על חשבון סנגל שהם קבוצה טובה אבל אין להם סיכוי נגד שבדיה
ודנמרק תעלה אחרי שהיא תנצח את אנגליה
היה לי גם חלום בלילה ששבדיה מנצחת את ארגנטינה 3-2 ואנגליה את ניגריה 1-0 וזה מה שקרה במציאות... לא התוצאות אלא זה שהם זיינו אותם ועלו וארגנטינה בחוץ |
|
|
| DjChook |
טוב תשמע רועי
(למרות שאני מדבר איתך עכשיו באייסיקיו אני ארשום)
סנגל עולים מאה אחוז
לפחות אני מקווה
ואורן, יא חתיכת גזען
שונא ערבים
שונא גרמנים
שונא כושים ?!
אני מספר לימן !
בכל מקרה
באבא דיופ
סילביה
קולי
דיופ (החלוץ) |
|
|
| Scorchio |
מה נשאר מהמונדיאל?
ברזיל
ספרד
קרואטיה
איטליה
אנגליה
סנגל
פורטוגל!
ולא חסר
יש כמה שחקנים ממש נדירים
פאולטה
ראול
ולרון
רונלדיניו
ויירי
טוטי
פיגו
ג'ואו פינטו
רוי קוסטה
מה אתם דואגים יהיה מונדיאל טוב |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by DjChook
טוב תשמע רועי
(למרות שאני מדבר איתך עכשיו באייסיקיו אני ארשום)
סנגל עולים מאה אחוז
לפחות אני מקווה
ואורן, יא חתיכת גזען
שונא ערבים
שונא גרמנים
שונא כושים ?!
אני מספר לימן !
בכל מקרה
באבא דיופ
סילביה
קולי
דיופ (החלוץ) |
חחחחחחחח
ראסמי...
באבה בובה דיופ תותח
קולי גם
את סילביה אני לא ממש אוהב...
אבל לא יודע
הם לא נבחרת מעניינת...
העיקר שאיטליה יעלו
אחרת אני מתאבד |
|
|
| oren_naor |
1-0 לספרדדדדד
ראול |
|
|
| oren_naor |
2-1 לספרד על דר' אפריקה
אחרי שהיה כבר 1-1
ו 1-0 לסלובניה על פאראגוואי |
|
|
| oren_naor |
ספרד ופורוגוואי עלו
סלובניה ודרום אפריקה עפו... |
|
|
| DjChook |
אורן אחי
אתה יכול כל הודעה שלך לערוך ולשנות בא את זה
אתה לא חייב ליצור 3 חדשות
פשוט תלחץ על ההודעה שלך
EDIT / DELETE
במקום על
POST REPLY |
|
|
|
|