return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 
מונדיאל 2002 (pg. 30)
View this Thread in Original format
Scorchio
ברזיל וגרמניה לא נפגשו מעולם
מאז 1970 תמיד הייתה בגמר או ברזיל או גרמניה
אם עכשיו שניהם יהיו זה יהיה בכורה
יכול להיות מאוד מעניין
הברזילאים יתקיפו ויכריחו את גרמניה לצאת מהבונקר.
oren_naor
quote:
Originally posted by Scorchio
ברזיל וגרמניה לא נפגשו מעולם
מאז 1970 תמיד הייתה בגמר או ברזיל או גרמניה
אם עכשיו שניהם יהיו זה יהיה בכורה
יכול להיות מאוד מעניין
הברזילאים יתקיפו ויכריחו את גרמניה לצאת מהבונקר.


יוואו זה יהיה משחק טוב..

תגיד גרמניה וברזיל לא נפגשו מעולם?
או מעולם לא נפגשו בגמר?


:conf: :conf:
Flotser
יאללה טורקיה!!!

(איזה קקה עכשיו איזה 5 דקות ישבתי עשיתי דגל של טורקיה מסמיילים אדומים וצהובים כאלה: :mad: ;) )
אבל אז זה נתן לי ארור שיש יותר מדי ציורים

או ש:
יאללה ברזיל!!!!

אין לי מושג כי ברזיל אהבתי כשהייתי ילד קטן, אבל טורקיה שיחקו ממש יפה נגד סנגל, ולא יודע!!!
וטורקיה הם שכנים טובים שלנו....אבל הם קיללו את רביבו כשהיה את חומת מגן...

קקה
טוב אני אלך לראות את השידורים לפני המשחק כדי להשדרים יעזרו לי להחליט!

אז בינתיים!
אמן יעיפו את גרמניה!!!
oren_naor
ראסמי...
העיקר שיעיפו את גרמניה

שונא ת'נאצים..!!!!!

:whip: :whip: :whip: :whip:
DjChook
בונא מחצית ראשונה סוף הדרך
oren_naor
quote:
Originally posted by DjChook
בונא מחצית ראשונה סוף הדרך


לא סוף הדרך....

אבל היא בסדר
10 הדקות הראשונות היו משעממות...

אבל אח"כ התחיל להיות טוב....

הטורקים האלה לא פרייארים....
oren_naor
גווווווווווווווווווווווווווווווווווווולללללללללללל

רונאלדו

מי אמר שהוא לא משהו???
יוואו איזה יופי
eXeTik
oren_naor
quote:
Originally posted by eXeTik


מזה אמור להיות?

התספורת של רונאלדו?
:-)
eXeTik
quote:
Originally posted by oren_naor


מזה אמור להיות?

התספורת של רונאלדו?
:-)



חחחחחחחחחחחח
לא... חגיגה על השער :)

eXeTik
1-0 לברזיל



ברזיל -גרמניה
בגמר :eyes:
TranceGiant
:confused: :( :( :whip: :sadgreen: :nervous:

e
Turkey played so well..im kol halev
at least germany is gonna lose for sure now..:clown:

after all we do get a normal final after experiencing so many surprises
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 
Privacy Statement