| Flotser |
יאללה טורקיה!!!
(איזה קקה עכשיו איזה 5 דקות ישבתי עשיתי דגל של טורקיה מסמיילים אדומים וצהובים כאלה: :mad: ;) )
אבל אז זה נתן לי ארור שיש יותר מדי ציורים
או ש:
יאללה ברזיל!!!!
אין לי מושג כי ברזיל אהבתי כשהייתי ילד קטן, אבל טורקיה שיחקו ממש יפה נגד סנגל, ולא יודע!!!
וטורקיה הם שכנים טובים שלנו....אבל הם קיללו את רביבו כשהיה את חומת מגן...
קקה
טוב אני אלך לראות את השידורים לפני המשחק כדי להשדרים יעזרו לי להחליט!
אז בינתיים!
אמן יעיפו את גרמניה!!! |
|
|