|
מונדיאל 2002 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אם אירלנד וסעודיה יצאו בתיקו 0
לא משנה מה יהיה במשחק של קמרון וגרמניה
שניהם עולות |
רק חבל שזה לא יקרה...
אירלנד קבוצה הרבה יותר טובה ואל תגיד לי שלא... הם משחקים כדורגל ממש יפה
חוץ מזה אני די בעדם בגלל שבגללם איראן לא עלתה... מי שמעיף ערבים מזדיינים מכזה אירוע ראוי להערכה גדולה!! |
|
|
| DjChook |
גרמניה אירלנד עולים
איזה מסכנים דנמרק וסנגל
יש להם את אנגליה / ארגנטינה
בשמינית |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
גרמניה אירלנד עולים
איזה מסכנים דנמרק וסנגל
יש להם את אנגליה / ארגנטינה
בשמינית |
נסה שבדיה!!!
הם יזיינו את ארגנטינה כי הם משחקים ממש טוב ומגיע להם לעלות...
אם הם ישחקו כמו שהם שיחקו נגד ניגריה אין עליהם |
|
|
| Hell_Copter |
1-0 לאירלנד על הערבים המסריחים!!!!!!
לט דה גיימס בגין!!!
הם יזיינו להם את הצורה |
|
|
| Hell_Copter |
יווווווו איזה משחק חם גרמניה - קמרון!!!!!!!!
משהו כמו 9 כרטיסים צהובים ואדום במחצית אחת!!!!!!
השופט פשוט השתגע...
קמרון היו צריכים להוביל 2-0 עם ההזדמנויות המצוינות שלהם אבל שיש להם יתרון של שחקן הם נראה לי מסוגלים
דרך אגב... בכרטיסים הצהובים והאדומים גרמניה מובילה 7-2 או משהו כזה ואדום לגרמניה |
|
|
| oren_naor |
אירלנד 2-0 על הערבים
והנאצים 2-0 על קמרון
בואנה היום היו משחקים טובים...
איזה יופי שצרפת עפו, אני שונא אותם
חרא של עם!!!
יאאלה איטליה |
|
|
| Scorchio |
אכן לצרפת הגיע לעוף
יש כבר 16 צהובים ושני אדומים במשחק של גרמניה |
|
|
| Hell_Copter |
השופט אשכרה רצח את המשחק
מה זה כל מחצית לשלוף 8 צהובים ואדום!?
אני זוכר ראיתי את מצב העבירות באמצע המחצית הראשונה
היה 13-7 לטובת גרמניה... יענו הם עשו יותר עבירות
ובזמן הזה היה לגרמניה 6 צהובים ולקמרון 2
השופט פשוט לא נורמלי...
קרע אותי יורם ארבל שהוא אמר שהוא יודע משהו אחד... השופט הזה לא ישפוט בגמר :haha: |
|
|
| oren_naor |
חחחחחחחחחחחח
יצפאן צוחק על צרפת
הוא עושה לא רק חרא של עם
גם חרא נבחרת..!!!!
חחחח |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קרע אותי יורם ארבל שהוא אמר שהוא יודע משהו אחד... השופט הזה לא ישפוט בגמר :haha: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראסמי דחקות עם היורם הזה :stongue:
אבל ברצינות... היה באמת משחק מגעיל, במיוחד של גרמניה
זה היה פשוט מגעיל לראות את הפאולים המכוונים של הגרמנים
אבל בכל מקרה... השופט הגזים לגמרי |
|
|
| DjChook |
אחחחח קולינה קולינה
איפה אתה |
|
|
| MoSH_MaN |
אווווווווווווווווווווווווווו
ארגנטינה בחוץ! |
|
|
|
|