|
מונדיאל 2002 (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by oren_naor
איך בכלל הגענו ממונדיאל לפוליטיקה?
|
אה!!! בדיוק!!
די לערב פולטיקה בספורט!!!
גוד דאמיט ג'יזובס קרייסט!!!!!!!!!!!!!
יאללה גרמניה להכניס בברסיל השחצנים!!!
ריבאלדו הזה כזה הומו
הוא מקל שנופל כמו בלרינה
ואת רוברטו קרלוס אני גם שונא כי הוא שחקן מלוכלך
דווקא השחקן מהיחידם שאפשר להצדיע לו זה רונלדו
הוא לא הומו ,הוא חזק ורואים את זה ומגיע לו....למרות שאני מאחל לו משחק גרוע בגמר |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אה!!! בדיוק!!
די לערב פולטיקה בספורט!!!
גוד דאמיט ג'יזובס קרייסט!!!!!!!!!!!!!
יאללה גרמניה להכניס בברסיל השחצנים!!!
ריבאלדו הזה כזה הומו
הוא מקל שנופל כמו בלרינה
ואת רוברטו קרלוס אני גם שונא כי הוא שחקן מלוכלך
דווקא השחקן מהיחידם שאפשר להצדיע לו זה רונלדו
הוא לא הומו ,הוא חזק ורואים את זה ומגיע לו....למרות שאני מאחל לו משחק גרוע בגמר |
וואלה לא יודע מה איתך אבל אני רוצה את ברזיל...
ורוברטו קרלוס מלוכלך???
טוב....
ורונאלדו יתן את המשחק של החיים שלו, אחרי מה שהיה לפני 4 שנים...
דרך אגב, כבר אמרתי לכם שהייתי בגמר לפני 4 שנים???
איזה טירוף ישבתי ליד הברזילאים, איזה תופים, איזה מצחיקים הם...
יש לי אפילו דגל של ברזיל משם
:) |
|
|
| Scorchio |
רונן
גרמניה לקחו 3 פעמים
וזה בדוק
דבר שני
יש לי מילה אחת בשביל כל אלה ששונאים קבוצות בגלל נטיות אנטישמיות של המדינה:
תתבגרו!!!
זה כל כך מכוער לערב פוליטיקה בספורט
זה פשוט הורס את היופי
תדעו לכם שמאז השואה יש כזאת החמרה בגרמניה לגילויי אנטישמיות
שמי שרק עושה משהו נגד הקהילה היהודית שם שולחים אותו לאלף חקירות ומשפטים.
האנטישמיות האמיתית זה בפולין ושאר אירופה אז עדיין באחוז יחסית קטן.
תלכו לאתר הזה
http://mondial.ep.walla.co.il/
ויש שם טורים אישיים בקשר למונדיאל
יש שם אחד זהב אברהמי
תראו את הטורים שלו
הוא גר בניו-יורק והוא כל הזמן מערב פוליטיקה עם ספורט
רק תקראו ותבינו כמה זה מכוער.
בני אדם אינטיליגנטיים כמונו בגילאי ההתבגרות לא צריכים לתת האשמות כמו
"הגרמנים ניצחו
זה פשוט ילדותי
EDIT
אגב הסיבה היחידה שרונאלדו שיחק לפני 4 שנים בגמר זה בגלל שנייקי הכריחה אותו
הבנאדם חטף התקף אפילפסיה שנייה לפני המשחק... |
|
|
| AnthemFreak |
אני בעד ברזיל בגמר, הם מאה אחוז לוקחים
חוץ מזה איך אפשר לאהוד את גרמניה???
הם משחקים על התוצאה והם לא משחקים יפה בכלל
בניגוד לברזיל
כל שחקן שחקן
יאללה ברזיל:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oren_naor
וואלה לא יודע מה איתך אבל אני רוצה את ברזיל...
ורוברטו קרלוס מלוכלך???
טוב....
ורונאלדו יתן את המשחק של החיים שלו, אחרי מה שהיה לפני 4 שנים...
דרך אגב, כבר אמרתי לכם שהייתי בגמר לפני 4 שנים???
איזה טירוף ישבתי ליד הברזילאים, איזה תופים, איזה מצחיקים הם...
יש לי אפילו דגל של ברזיל משם
:) |
גם אני הייתי מתי שהיה את הגמר בצרפת וחטפתי שם את הביאוס של החיים
יום אחרי שצרפת זכו הלכנו בשאנז אליזה עד שער הניצחון ואז אבא שלי אמר בוא נחזור עכשיו... קיצר חזרנו
שחזרתי הביתה ראיתי בעיתון תמונה של השחקנים עם גביע העולם על רקע של שער הניצחון מהצד השני שאני הייתי בו
התבאסתי כל כך
גם ביום של הגמר כל הברזילאים חגגו ברחובות ויום אחרי רק צרפתים... איך הברזילאים הושפלו שם... היה ממש מצחיק |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
גם אני הייתי מתי שהיה את הגמר בצרפת וחטפתי שם את הביאוס של החיים
יום אחרי שצרפת זכו הלכנו בשאנז אליזה עד שער הניצחון ואז אבא שלי אמר בוא נחזור עכשיו... קיצר חזרנו
שחזרתי הביתה ראיתי בעיתון תמונה של השחקנים עם גביע העולם על רקע של שער הניצחון מהצד השני שאני הייתי בו
התבאסתי כל כך
גם ביום של הגמר כל הברזילאים חגגו ברחובות ויום אחרי רק צרפתים... איך הברזילאים הושפלו שם... היה ממש מצחיק |
וואלה
איזה שער היית?
סתם אני לא זוכר מה הייתי אבל יש לי את הכרטיס |
|
|
| oren_naor |
מחר (היום) יש משחק
על מקום 3 - 4
איזה משחק חסר חשיבות... |
|
|
| Scorchio |
אתם קולטים שבשנה הבאה במשחק פיפ"א 2003 אנחנו נראה
Korea - FIFA Ranking : 3
Turkey - FIFA Ranking : 4
איזה שוס זה יהיה
:)
אגב זה סתם הייתה דוגמא אני בעד טורקיה. |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אתם קולטים שבשנה הבאה במשחק פיפ"א 2003 אנחנו נראה
Korea - FIFA Ranking : 3
Turkey - FIFA Ranking : 4
איזה שוס זה יהיה
:)
אגב זה סתם הייתה דוגמא אני בעד טורקיה. |
ד"א זה ממש לא ככה |
|
|
| Hell_Copter |
מחצית ראשונה הייתה פשוט מדהימה...
חוץ מזה שאלי אילדיס לא יודע לשדר...
וטורקיה ניצחה 3-2 והיא מקום שלישי בעולם
מי היה מאמין |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מחצית ראשונה הייתה פשוט מדהימה...
חוץ מזה שאלי אילדיס לא יודע לשדר...
וטורקיה ניצחה 3-2 והיא מקום שלישי בעולם
מי היה מאמין |
עזוב את זה...
טורקיה עשתה בכמה השנים האחרונות השתפרות ענקית...
תראה ת'ליגה שלהם...
יש להם את הליגות המענינות...
אני יותר המום מזה שקוריאה מקום 4 בעולם
אומנם יתרון ביתיות...
אבל מקום 4?????
:conf: :conf: :conf:
וסתם שתדעו ברזיל עקפה את צרפת בדירוג... |
|
|
| MoSH_MaN |
למי אכפת מהדירוג
טורקיה סיימה מקום שלישי
זה אולי המונדיאל הכי גרוע שראיתי
בעצם ראיתי 3 בחיים שלי... וזה הגרוע בהרבה מהאחרים
היום ראיתם כברמ שחק פתוח שהושפטים לא עם קוראיה
אני מבטיח לכם שהם לא עולים שלב במונדיאל הבא
שהוא בגרמניה?
יורו 2004 בפורטוגל?
וואי וואי יש עוד זמן....
FORZA ITALIA ANYWAY!!!!!!!!!:thepirate |
|
|
|
|