|
מונדיאל 2002 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
היה 2-0 ופתאום היה לזהב תקלה
רק עכשיו זה נפתר ואני רואה 4-0
איזה זין! הפסדתי 2 גולים :( |
|
|
| Hell_Copter |
קודם כל בקשר לאיטליה...
לא ראיתי את המשחק אבל ראיתי את התקצירים והכל והשער שאישרו לאיטליה לא היה אמור להיות מאושר והשער שפסלו להם של ויירי היה אמו להיות גול
בקשר לשער השני... נכון שהקוון סימן מרפק של אינזאגי... אבל מה שלא שמתם לב זה שהשופט שרק עוד לפני שהכדור נכנס... אני שמעתי שריקה לפני החגיגות של אינזאגי... השופט לא הסתכל אפילו לקוון והוא החליט על פי שיקול דעתו שזה לא גול...
מה שכן אם זה היה גול אז זה היה מדהים למה הוא בעט מיותר מחצי מגרש
כל הכבוד לקרואטיה על הניצחון ויכול לצאת מצב שאם מקסיקו לא מנצחת מחר את אקוודור היא יכולה להשאר בחוץ ואם היא מנצחת היא עדיין לא עולה
ורונן... לא הפסדת הרבה הגול השלישי זה היה פנדל שרונלדיניו הכניס והרביעי גם אני לא ראיתי... אבל לא היה משחק משהו מעניין
ובבוקר סלובניה הפסידה 1-0 לדרום אפריקה והיא חוזרת הביתה כבר עכשיו |
|
|
| MoSH_MaN |
אחי הגול של איטליה שאישרו היה חוקי הוא לקח צעד אחורה והם עלו ביחד לאוויר
והגול האחרון שלא אישרו גם היה חוקי הקוון בכלל לא יכל לראות כלום ,לא היה מרפק ולא כלום
היה תפיסת חולצה של הבלם! |
|
|
| Scorchio |
סלח לי מאוד מוש
אני לא בור ועם הארץ אני מבין מאוד בכדורגל
לפי דעתי אינזאגי גם עשה עבירה כשהוא דחף את המגן הקרואטי
בקשר לשוער אולי אתם צודקים
לא יודע
מה שאני יודע זה שהיה צריך להיות 2-2
אבל השער האחרון לדעתי נפסל בצדק |
|
|
| yahel222 |
טוב אני אוהב את איטליה
והגיע להם לפחות תיקו
השופטים פשוט אני לא מבין איזה בושה
שופטים ממצרים האמירויות בנין קוראיה
ארצות שאין להם ליגה מביאות שופטים איך יכול להיות פשוט בושה
אבל מה שטוב זה שעכשיו איטליה חייבת לנצח אז אולי הם ישחקו כמו שצריך
ושירכיב כבר את דל פירו !!!!
וברזיל חבל על הזמן זוכה
ראיתם איזה הצגה היום
הגביע בכיס שלהם כבר |
|
|
| NeMeSiS1234 |
טוב אז הגול השני שפסלו לאיטליה נפסל בצדק הרי הייתה משיכת חולצה שם ובגלל זה באה השריקה
אבל מה זה משנה הם אפסים ואני שונא את איטליה ורק ברזיל אלופה!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
| היה משיכה בחולצה של אינזגי יא סבא |
|
|
| Hell_Copter |
מקסיקו ניצחה 2-1 את אקוודור והיא עלתה למקום הראשון בבית עם 6נקודות
גם הבית הזה הפך להיות אחושרמוטה מותח למה מקסיקו עם 6 וקרואטיה ואיטליה עם 3 כל אחת... אבל מקסיקו נגד איטליה ואם איטליה מנצחת וגם קרואטיה מנצחת בהפרש גבוה אז מקסיקו יכולה להיות בחוץ...
יכול לצאת מצב שקרואטיה תנצח בהפרש גבוה ואיטליה תנצח אבל לא תעלה...
ולמקסיקו מספיק תיקו כדי לעלות
קיצר... עוד בית מותח |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מקסיקו ניצחה 2-1 את אקוודור והיא עלתה למקום הראשון בבית עם 6נקודות
גם הבית הזה הפך להיות אחושרמוטה מותח למה מקסיקו עם 6 וקרואטיה ואיטליה עם 3 כל אחת... אבל מקסיקו נגד איטליה ואם איטליה מנצחת וגם קרואטיה מנצחת בהפרש גבוה אז מקסיקו יכולה להיות בחוץ...
יכול לצאת מצב שקרואטיה תנצח בהפרש גבוה ואיטליה תנצח אבל לא תעלה...
ולמקסיקו מספיק תיקו כדי לעלות
קיצר... עוד בית מותח |
תשמע אם גם קרואטיה וגם איטליה מנצחים זה אומר שקרואטיה צריכים לנצח בהפרש שערים יותר מ2ממה שאיטליה יעשו
לפי דעתי זה לא יקרה
אבל השאלה אם איטליה ינצחו את מקסיקו(כן!!!)
ודותן אתה לא יכול להגיד שברזיל לקחו בגלל שהם ניצחו את סין...
מי זאת סין?
אפילו מג'דל כרום לוקחים אותם
הנבחרת הכי חלשה בטורניר |
|
|
| oren_naor |
יוואו איך אקוודור הזבלים האלה הפסידו....
רק חסר לי שאיטליה לא יעלו...
בואנה עד עכשיו המונדיאל הזה חושרמטוה מעניין
לא הפסדתי עדין אף משחק ומהכל אני נהנה...!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
תשמע אם גם קרואטיה וגם איטליה מנצחים זה אומר שקרואטיה צריכים לנצח בהפרש שערים יותר מ2ממה שאיטליה יעשו
לפי דעתי זה לא יקרה
אבל השאלה אם איטליה ינצחו את מקסיקו(כן!!!)
ודותן אתה לא יכול להגיד שברזיל לקחו בגלל שהם ניצחו את סין...
מי זאת סין?
אפילו מג'דל כרום לוקחים אותם
הנבחרת הכי חלשה בטורניר |
קודם כל זה לא נכון שסין חלשים... ערב הסעודית הרבה יותר חלשים ועל זה אתה לא יכול להתווכח... וזה לא בגלל ה 8-0 שהם חטפו... הם פשוט גרועים אין לי מושג איך הם עלו למונדיאל בכלל
וזה לא נראה לי נכון... למה אם איטליה מנצחת לא משנה באיזה הפרש וקרואטיה גם מנצחת אז יהיה הפרש שערים עדיף לזכות קרואטיה על מקסיקו ואז הם יעלו
הראשונה יכולה לעוף בכיף
זה כמו בבית של גרמניה...
קמרון וגרמניה עם 4 נקודות כל אחת ואירלנד עם שתי נקודות...
אבל אירלנד במצב הכי טוב בבית למה הם משחקים נגד ערב הסעודית וגרמניה נגד קמרון... מה שאומר שאירלנד עולה כמעט בטוח ואם זה תיקו אז קמרון בחוץ כנראה בגלל הפרש שערים עדיף לגרמניה |
|
|
| MoSH_MaN |
באמת איטליה חייבת ניצחון והיא עולה
בוא נגיד שקרה לי אותו דבר בפיפא וורלד קאפ המשחק
הייתי צריך לנצחק את מקסיקו ועד שניצחתי אותם לקח לי זמן...\
שיחקתי את פרו שזה קשה בוורלד קאפ! |
|
|
|
|