return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
מונדיאל 2002 (pg. 5)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
גמרתי לראות עכשיו את המשחק של בלגיה ויפן בשידור חוזר
איזה משחק... אבל היה פוטנציאל להרבה יותר גולים
לא היו צריכים לפסול את הגול שלישי של יפן, לא היה פאול
ובסוף היה צריך גם להיות פנדל לבלגיה


היה שם פאול... בגול השלישי אני מתכוון
אבל רוב המשחק היפנים היו יותר טובים... ממש הפתיעו אותי
אני רק חושב על פורטוגל מחר...
ועל זה שאני רוצה שאירלנד תקרע את גרמניה
בקשר לרוסיה... לא ממש אכפת לי אבל יכול להיות מצחיק עם תוניס ינצחו אותם
eXeTik
quote:
Originally posted by Hell_Copter


היה שם פאול... בגול השלישי אני מתכוון
אבל רוב המשחק היפנים היו יותר טובים... ממש הפתיעו אותי
אני רק חושב על פורטוגל מחר...
ועל זה שאני רוצה שאירלנד תקרע את גרמניה
בקשר לרוסיה... לא ממש אכפת לי אבל יכול להיות מצחיק עם תוניס ינצחו אותם


לא אחי, לא היה פאול
השופט שרק על פאול בגלל שהוא שלח רגל לכדור
בהילוך החוזר אתה רואה שהוא לא נגע לו בכלל ברגל- רק בכדור
אבל למי איכפת... העיקר היה משחק טוב
העיקר שלא יהיו עוד משחקים כמו מכסיקו - קוראטיה
NeMeSiS1234
איזה מחצית שניה מהממת במשחק של יפן-בלגיה !!!!!!

ומי שדיבר על ברזיל יכול לשתוק ומהר כי הם שיחקו כל כך יפה בחצי השני שמזלם של טורכיה הוא שיש להם שוער כזה טוב שעזר להם לצאת מהמשחק הזה רק עם 2 שערים ולא עם 20 שערים

וריבאלדו באמת לא היה צריך לעשות את מה שהוא עשה... אני בהחלט מתבייש במעשה הזה...אבל בכל זאת כל שחקן אחר היה עושה אותו הדבר... הרי זה כדורגל... כל ההצגות האלה של השחקים שם... כשהם יפרשו הם יכולים ישר להיות שחקנים בלחיי האהבה!!!!!!!!
:haha: :haha: :haha:
eXeTik
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
כדורגל... כל ההצגות האלה של השחקים שם... כשהם יפרשו הם יכולים ישר להיות שחקנים בלחיי האהבה!!!!!!!!
:haha: :haha: :haha:


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!!!!
אשכרה... ריבאלדו יהיה אבנר :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
oren_naor
א. חן- שאני בא אליך אני ראסמי מפרמטך ת'מחשב...
ב. אין אני שונא תגרמנים נאצים האלה שימותו, וכן אני שונא גם את ערב הסעודית, אין לכם מושג איך רציתי שהמגרש יתפוצץ וכל הנאצים והערבים ימותו...!!!
ג. חן לא רוצה להגיד לי איך אני לא פותח אחד חדש וממשיך את זה פה...
תאשימו שקוף

:D
oren_naor
quote:
Originally posted by NaOren
?. ??- ???? ?? ???? ??? ????? ?????? ?'????...
?. ??? ??? ???? ??????? ????? ???? ??????, ??? ??? ???? ?? ?? ??? ???????, ??? ??? ???? ??? ????? ?????? ?????? ??? ?????? ??????? ?????...!!!
?. ?? ?? ???? ????? ?? ??? ??? ?? ???? ??? ??? ?????? ?? ?? ??...
?????? ????

:D


?????
?????? ?? ????? ???...
???????
?? ?'??? ???? ????
DjChook
מת עליך בן דוד יקר
DjNumShum
טוב חברה מחחר פורטוגל משחקת הקבוצה האהובה עליי ולפי מה שאני חושב הם לוקחים תגביע או לפחות מגיעים לגמר זכרו מה שאמרתי לכם
כולם להחזיק אצבעות לפורטוגל~!
eXeTik
1-0
לארה"ב מול פורטוגל בדקה ה-3!!!!
נראה לי הולך להיות משחק בן-זונה.. איזה זין שאני חייב להסיע את אמא לשדה התעופה... נצתרך לעקוב אחרי השידור החוזר :(
MoSH_MaN
יש !

תאמת..

אם פורטוגל מסיימת שנייה ואיטליה ראשונה

אז פורטוגל-איטליה

זה לא טוב


מחר יהיה לי דיגיטלי וגם אני יראה את המשחקים!

MoSH_MaN
בונאה ארהב ניצחה 3-2!!!
Scorchio
אני לא מאמין שארה"ב ניצחה
אני פשוט בהלם
אבל מה מגיע להם
עכשיו מתחיל גרמניה אירלנד
הכי נהניתי מקוריאה אתמול
שנתנה אחלה משחק

עכשיו בקשר לברזיל
ריבאלדו קיבל קנס של 10,000 פראנקים שוויצריים על ההצגה הקטנה שלו
הפנדל לא היה מוצדק
אבל ברזיל שיחקה יותר טוב והגיע לה לנצח.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Privacy Statement