|
מונדיאל 2002 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
איזה זין, נגמר תיקו :/
טוב, עכשיו יש
קמרון - ערב הסעודית
לא מעניין... בעצם מעניין אותי כמה ערב הסעודית יפסידו הפעם :p
אני מחכה ל- 14:30
צרפת - אורגוואי
:eyes: |
|
|
| MoSH_MaN |
איזה זין עכשיו באו ערוצי זהב
דווקא תיקו זה טוב
לצרפת אסור להפסיד משחק
ויש לה את דנמרק ואורוגוואי
וזה יהיה להם קשה!
אמן יפסידו ויעופו! |
|
|
| DjChook |
אם צרפת מפסידים זה הורס את המתח של הסיבוב הבא כי כמעט בטוח שסנגל ודנמרק יעלו
בכל מקרה, הגול של סנגל היה מדהיםםםםם מהחטיפה עד הפינה הימנית... :)
מוש, אתה כבר רואה את המשחקים או שעדיין ההתקנה ?
EDIT
אני רואה גמר חלומי:
סנגל - ארה"ב |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
מוש, אתה כבר רואה את המשחקים או שעדיין ההתקנה ?
|
עדיין מתקינים! |
|
|
| Hell_Copter |
מוש וואן לייב שולט אה :disbelief
בקשר למשחק... רציתי לישון כמו בנאדם אחרי שהלכתי לישון ב 4 ומשהו בבוקר כי צריך להתחיל ללמוד כבר לאזרחות
דווקא תוצאה נחמדה 1-1... זה אומר שאם צרפת מנצחת את דנמרק סביר להניח שסנגל עולים
יאללה נראה לי אני יוותר על קמרון - ערב הסעודית וילך לספריה ללמוד קצת... ואז יחזור לצרפת אורגואי ואז אחר כך ימשיך ללמוד... לא רוצה שיקרה כמו שנה שעברה בבגרות בהסטוריה שחרשתי למגן ואז לא למדתי לבגרות בכלל |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
עדיין מתקינים! |
ב-א-ס-ה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
זהו סיימו! |
שמו לך גם בחדר ? |
|
|
| Hell_Copter |
אני פשוט לא מאמין...
מחצית בין קמרון לערב הסעודית ועדיין 0-0!!!!
קמרון מחזיקה יותר בכדור ושולטת במשחק אבל הם לא מגיעים להזדמנויות רציניות...
מה שכן הם כבשו שער אחד אבל היה נבדל פאסיבי אז השער נפסל...
שיזיינו כבר את הערבים האלה!!!!!!! |
|
|
| TranceGiant |
Hehehe France gets ed. They have to gain at least 4 points in order to pass to the next round. That means a victory and a draw. Now if they lose, either today or against denmark, thy're OUT! Two draws will also kick them out...ahh..Im satisfied. I never understood how they could get so far, the WC title in 98 is somehow justified but the EURO 2000? Unfair! so now they get the payback!
As for cameroon -saudis..I sooo much hope that both the irish and Cameroon wion against the saudis,,because that means that if germyn doesnt beat cameroon...they're OUT! :stongue: |
|
|
| MoSH_MaN |
רועי
זה שריקה קשה
כי הוא ראה איזה שתי שחקנים בנדבל ככה שקשה לא לראות מי בדיוק נגע בזה
| quote: | Originally posted by TranceGiant
Hehehe France gets ed.
so now they get the payback!
|
איטליה צריכה לסגור איתה חשבון!!!
MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA |
|
|
| Scorchio |
אורוגוואי לוחצת אחושרמוטה על צרפת
כמעט היה גול עכשיו (דקה 17) אני מה זה רוצה שצרפת יפסידו... |
|
|
|
|