return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 
מונדיאל 2002 (pg. 28)
View this Thread in Original format
oren_naor
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן
איזה עוד נקמה יכולה להיות...
טורקיה אני מקווה הפעם תנצח כמו שהגיע לה במשחק הראשון


ברזיל עוד משחקת בלי רונאלדינו
וכנראה גם בלי רונאלדו...
Hell_Copter
רונאלדו סתם אפס במונדיאל הזה
אני לא מבין איך הוא הבקיע 5 שערים... הוא כזה גרוע

ורונלדיניו הזה כזה נקבה
שיעשה ניתוח פלסטי או לפחות יגזור את השיער כבר
הוא נראה כמו הומו
oren_naor
quote:
Originally posted by Hell_Copter
רונאלדו סתם אפס במונדיאל הזה
אני לא מבין איך הוא הבקיע 5 שערים... הוא כזה גרוע

ורונלדיניו הזה כזה נקבה
שיעשה ניתוח פלסטי או לפחות יגזור את השיער כבר
הוא נראה כמו הומו


מה אתה דפוק?
רונאלדו אפס?????

א. הוא תותח לפי דעתי, הוא הראה לכולם שהוא לא שכח לשחק
ב. על תשכח שהוא היה פצוע מלא זמן...

ורונאלדינו לפי דעתך לא טוב?
oren_naor
חחחח
איזה מצחיק אח שלי...
הוא בא אלי
וואו ראית לא הייתה היום שום הפתעה...
כל הפיבוריטיות הפסידו...

:p
Hell_Copter
אחי אני משתגע!!!!
בעמוד הזה יש 9 פוסטים שלך... שכל כמה נשלחו בהפרש של כמה דקות
תעשה אדיט!!!!!!!

ורונלדיניו משחק בסדר אבל הוא נראה כמו הומו... זה הפואנטה
ורונאלדו לא תותח... הוא סתם אפס עכשיו
oren_naor
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אחי אני משתגע!!!!
בעמוד הזה יש 9 פוסטים שלך... שכל כמה נשלחו בהפרש של כמה דקות
תעשה אדיט!!!!!!!

ורונלדיניו משחק בסדר אבל הוא נראה כמו הומו... זה הפואנטה
ורונאלדו לא תותח... הוא סתם אפס עכשיו


טוב מה שתגיד...

ומזה משנה אם אני רושם באחד חדש
או עושה אדיט????

זה לא נושאים קשורים אחד לשני
זה לא כאילו התבלבלתי במשהוח או שזה עדכון למשהו
Scorchio
באימא שלי רועי מה אתה רוצה מהבנאדם
נהיית מוד?
חלאס כולכם שוטרים של הפורום
תתאמן בקריאה זה לא יזיק לך
DjChook
quote:
Originally posted by oren_naor


טוב מה שתגיד...

ומזה משנה אם אני רושם באחד חדש
או עושה אדיט????

זה לא נושאים קשורים אחד לשני
זה לא כאילו התבלבלתי במשהוח או שזה עדכון למשהו


זיין אותך רועי

:)

וכן אורן אני מאוכז

חחח זה מצחיק אותי שאתה שגם דיברנו על זה בטלפון
גם באייסי
וגם פה

חחח
oren_naor
quote:
Originally posted by DjChook


זיין אותך רועי

:)

וכן אורן אני מאוכז

חחח זה מצחיק אותי שאתה שגם דיברנו על זה בטלפון
גם באייסי
וגם פה

חחח



חחח ראסמי...
ורועי לא רוצה לריב איתך...

רועי זה בשבילך



חן: עכשיו אני ישלח לך את זה באי מייל...
Ariels
רונאלדו אשכרה אפס והוא גם היה אפס במונדיאל הקודם
איזה שנה לפני המונדיאל הקודם שהוא היה בבארסה הוא היה שחקן ענק
אני זוכר גולים שלו בע"פ עוד מאז הבנאדם היה עובר 8 שחקנים כמו מים ומשחיל כדור לפינה של השער

ועכשיו לנושא האמיתי
?!?!!?!?!!?!?!?! איך לעזאזל קוריאה ניצחה

Hell_Copter
בואנה כוס עמק מה אתם רוצים !?!
שאני עצבני כל דבר מפריע לי יש לכם בעיות עם זה?! :whip:

והנה סוף סוף בנאדם חכם (אריאל) שמסכים איתי שרונאלדו חתיכת אפס
איך הוא פותח כל משחק אני לא מבין... יש לברזיל שחקנים טובים שיחליפו אותו

וידעתי שקוריאה יגיעו גבוה בגלל שהם העיפו את פורטוגל
עקרונית פורטוגל הייתה מגיעה לחצי גמר... אבל קוריאה החליפה אותה אז יצא בסדר
DjChook
אני מסתכל על זה ככה

היה נחמד משחק בין פיגו לראול

אבל בגלל שראול לא שיחק לא הייתה סיבה שפיגו יהיה שם

LOL
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 
Privacy Statement