| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ואני ממש ממש ממש שונא את ברזיל!!!!!!
פלוצר... אני חושב שזה ממש פלצני... זה כמו שכל אחד שלא מבין בכדורגל בארץ שישדאל את מי הוא אוהד הוא יגיד מכבי חיפה או מכבי תל אביב
אף אחד לא יגיד הפועל משוש או מכבי שעריים אלא אם כן הוא באמת אוהד ומבין בכדורגל
קיצר... שברזיל יעופו בבתים ויהיה טוב...
אני רוצה שפורטוגל יפתיעו ויעלו גבוה... זה יהיה טוב |
צודק, זה גם מה שאני אומר, אני בעד ברדיל סתם כי ככה הייתי כשהייתי ילד קטן וכל החברים שלי היו בעד ברזיל |
|
|