return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
מונדיאל 2002 (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
ואלה אני בעד ארגנטינה
ובכלל אני אוהב את הכדורגל הדרום אמריקאי

אז אין לי שום בעיה עם ברזיל

דווקא אני חושב שמגיע לו ושיהיה תותח זה רונאלדו

מסכן 4 שנים רק מיררו לו את החיים

עכשיו זה הזמן לנקום :)

ואיך שזה נראה
לא תהיה לו הזדמנות כי צרפת יעופו מהר
DjNumShum
פורטוגללללל
איך אני אוהב את פורטוגל .. הלוואי ויגיעו רחוק הם מסוגלים
יש להם סגל מדהיםםםםם לא כולם מפורסמים אבל שיש לך שחקנים כמו פיגו רוי קוסטה וגואו פינטו כמה רע זה כבר יכול להיות
MoSH_MaN
חחחחחחחחחח אופס
אתה צודק
טעיתי טעות בתום לב
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
דווקא אני חושב שמגיע לו ושיהיה תותח זה רונאלדו

מסכן 4 שנים רק מיררו לו את החיים

עכשיו זה הזמן לנקום :)

ואיך שזה נראה
לא תהיה לו הזדמנות כי צרפת יעופו מהר


קודם כל לרונאלדו הייתה הזדמנות במונדיאל שעבר וזה שהוא היה אפס ולא ניצל אותה זה בעיה שלו... הוא מחשק משחק וחצי כל עונה והוא הפך להיות ממש גרוע... אבל מה אכפת לי... שיהיה תותח ושברזיל יעופו

קבלו מה הבנתי שקורה...
אם צרפת מסיימת ראשונה ונניח שבבית שלהם ארגנטינה ראשונה ואנגליה שניה אז צרפת נגד אנגליה
אם צרפת מסיימת שניה אז היא נגד ארגנטינה
כבר בשמינית הגמר יהיה משחק אדיר!!
TranceGiant
My tipps: Portugal Italy and Brazil.
and Senegal ;)
Flotser
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ואני ממש ממש ממש שונא את ברזיל!!!!!!
פלוצר... אני חושב שזה ממש פלצני... זה כמו שכל אחד שלא מבין בכדורגל בארץ שישדאל את מי הוא אוהד הוא יגיד מכבי חיפה או מכבי תל אביב
אף אחד לא יגיד הפועל משוש או מכבי שעריים אלא אם כן הוא באמת אוהד ומבין בכדורגל
קיצר... שברזיל יעופו בבתים ויהיה טוב...
אני רוצה שפורטוגל יפתיעו ויעלו גבוה... זה יהיה טוב


צודק, זה גם מה שאני אומר, אני בעד ברדיל סתם כי ככה הייתי כשהייתי ילד קטן וכל החברים שלי היו בעד ברזיל
Scorchio
ואללה סנגל נבחרת טובה!
שיחקו ממש יפה
מאורגנים
לא עשו שטויות
צרפת בקושי הגיעה להזדמנויות
מגיע להם לנצח

ויש תחרות קשה השנה על הניצחון
אני אומר
ארגנטינה
איטליה
פורטוגל
ברזיל
Hell_Copter
טוב... הנה עדכון של תוצאות היום:

דנמרק ניצחה 2-1 אורגוואי
קמרון ואירלנד נפרדו ב 1-1
גרמניה מובילה על ערב הסעודית 6-0 בדקה ה 83

Edit: גרמניה ניצחה בסוף 8-0!!!!
nimrod levi
הדנים האלה חיות...
הם עולים שלב סגור
שיחקו ממש טוב נגד אורוגוואי
כל אחד שם יותר סוס מהשני
בקשר לגרמניה - ערב הסעודית
מגיע לערבים המניאקים האלה
:haha: :haha: :haha: :haha:
וגם אירלנד לא רעים בכלל
יאללללהה מחר אנגליה שבדיה המשחק הרציני הראשון!
NeMeSiS1234
לנמרוד ולכל אוהדי איטליה!!! אני לא יכול לשכוח איך נשדדה ממכם העליה לגמר מידי צרפת
זה היה ממש אבל ממש מצחיק
[=
וברזיל לוקחת לא יעזור
וגרמניה שיחקו אותה
למרות שזה היה מול ערב הסעודית ואלה ערבים ככה ש... אבל בכל זאת 8-0!!!

Hell_Copter
עדכון תוצאות היום:
ארגנטינה ניצחה 1-0 את ניגריה
פרגוואי ודרום אפריקה סיימו בתיקו 2-2
שבדיה ואנגליה נפרדו בתיקו 1-1
וספרד מובילה 1-0 במחצית על סלובניה

סוף סוף חיברו לי את ספורט 5+ מחדש והספקתי לראות את הסוף של אנגליה נגד שבדיה ואת המחצית של ספרד סלובניה...
עוד כמה דקות מתחילה מחצית שניה... אז קדימה לראות ונעדכן אתכם בתוצאה הסופית

Edit: ספרד בסוף ניצחה 3-1 אבל סלובניה הייתה יותר טובה מחצית שנייה
הביאו לספרד פנדל שלא היה קשור בכלל למשחק... אבל הכשלה הייתה לצערי ואז סלובניה נשברה
איזה כתמי זיעה יש לקאמצ'ו בבית השחי יא ווארדי... בגודל שני ראשים!!!

ועוד משהו שאני חייב לציין... לדיויד סימאן השוער של אנגליה יש רגל חזקה אחושילינג
הוא הביא בעיטת שוער מקו ה 5 שלו עד לרחבה בצד השני
Scorchio
איזה שער של פאראגוואי!!!!!
נגנבתי!!!!
כל המשחקים היום היו זונות בני זונות
ספרד ניצחו 3-1 למרות שהם קיבלו פנדל שלא מגיע להם
ניגריה הציבו קרב ראוי לארגנטינאים שבכל זאת ניצחו 1-0
אבל שיא היום היה דרום אפריקה ופאראגוואי
איזה מתח
אחלה משחק
מחר ברזיל!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Privacy Statement