| Hell_Copter |
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :whip: :whip: :whip: :whip:
שונא את ברזיל כל כך!!!!!!!!!!!
הם כאלה גרועים... לא הגיע להם לנצח בגרוש
בלגיה הייתה הרבה יותר טובה ואני גם בטוח שאם השופט הבנזונה לא היה פוסל לבלגיה את הגול אז המשחק היה אחר לגמרי
רק שאנגליה תזיין אותם ואני יהיה מרוצה |
|
|