|
מונדיאל 2002 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
נגמר עכשיו אחד המשחקים הכי טובים שהיו במונדיאל עד עכשיו
שבדיה ניצחה את ניגריה 2-1 במשחק שהיה כל כך הרבה הזדמנויות לשערים
איזה משחק מותח יא אללה... ניגריה הובילה 1-0 ומה שהיה יותר יפה מהשער עצמו זה הסלטות של השחקן שהבקיע... הוא עשה איזה 7 או 8 סלטות רצוף משהו אדיר
ואז שבדיה השוותה במסירה אדירה ללארסן ואז ניגריה בעטה איזה כדור מסכן ושחקן שבדי הרחיק מקו השער בבעיטה חזקה שפגעה בשחקן שבדי אחר והכדור עף במזל לקורה
ומחצית שניה היו לניגרים מלא הזדמנויות עם קורות ועצירות של השוער...
קיצר אחד המשחקים היותר טובים במונדיאל הזה |
|
|
| Hell_Copter |
בערך בדקה התשיעית ככה 1-0 לפרגוואי על ספרד!!!!!!!!
אללה פרגוואי
[edit]עכשיו יש זמן לכתוב שזה היה שער עצמי מצחיק ביותר!!!!!! :disbelief |
|
|
| eXeTik |
למי איכפת ספרד-פראגוואי
14:30
יש אנגליה-ארגנטינה
סוף!!! |
|
|
| eXeTik |
ספרד 3-1 פראגוואי
המשחק של ספרד לקראת סוף המחצית השניה היה פשוט גאוני
יש להם אחוש תיאום בין השחקנים
עוד חצי שעה
ארגנטינה-אנגליה
אני אומר ארגנטינה מזיינת את אנגליה בתחת |
|
|
| Hell_Copter |
סעמק ספרד בסוף ניצחה 3-1 אבל הם היו הרבה יותר טובים... אז אין הרבה טענות
אני לא לומד בכלל לאזרחות המזדיין הזה בגלל המונדיאל... אבל צריך להסתכל על זה ככה...
מונדיאל זה פעם בארבע שנים... בגרות אפשר להשלים אקסטרני כל שנה :haha:
יאללה עוד חצי שעה אנגליה נגד ארגנטינה ובשניה שזה נגמר הולכים לחדר כושר |
|
|
| eXeTik |
הקדמתי אותך רועי :p
בכל מקרה, מה זה החרשנות הזאת
מחר פותחם ספר... עוברים על החומר צ'יק צ'אק וגמרנו
אם לי יהיה לי כוח נלמד בכלל בבוקר |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eXeTik
הקדמתי אותך רועי :p
בכל מקרה, מה זה החרשנות הזאת
מחר פותחם ספר... עוברים על החומר צ'יק צ'אק וגמרנו
אם לי יהיה לי כוח נלמד בכלל בבוקר |
סתכל על הציונים שלו מה אתה מצפה...
בכל מקרה גם אני לא לומד בכלל לאזרחות
זה אחוש משעשעם, אני קורא את הסיכום ומרגיש כזה
"את זה אני יודע" "את זה אני זוכר"
זה מעצבן
אבל זה מה יש
אז חפיף, אחרי המשחקים חורשים |
|
|
| Hell_Copter |
שמע אחי....
שאתה לא לומד למבחנים כל השנה ולא הכי יודע את החומר הגיוני שתלמד למגן
אבל לא אכפת לי כי זה בא בקלות... הוצאתי בלי ללמוד במועד ב' 90
ואז למגן אמרתי נלמד קצת... למדתי כמה שעות והוצאתי 93
לבגרות אמרתי אני ילמד שלא יקרה מצב כמו שנה שעברה בהסטוריה שלא למדתי לבגרות בכלל... ולא יוצא ללמוד
על הזין שלי כל הבית ספר הזה אבל אם אפשר להשקיע טיפה ולצאת מלך אז מה אכפת לי?? |
|
|
| TranceGiant |
next wendesday is probably the most important day in my school history. my last 3 bagruyot. we have had 5 weeks without school and i havent really started yet...I guess this wotld cup will lead to a global descrease in pupil's grades :stongue:
YALLA ANGLIA!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
ני מת שהאנגלים יעופו!!!!!!
יאללה איטליה מחר ב12!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחחחחחחחח קולינה שופט את המשחק!!!!!! איזה קטעים הוא כזה מכוער
וראיתם את התסרוקת של הפאנקיסט שבקהאם עשה?
יאללה המשחק התחיל אני הולך לראות |
|
|
| eXeTik |
מה זה החרא הזה
אני פותח 5 פלוס, מת לראות את המשחק
והם שמים לי הוקי?!?!?!?
WTF?!?!?!?!
אני רוצה לראות הם לא משדרים את זה בשידור חי!!!!
מה קורה פה??? |
|
|
|
|