| oren_naor |
| quote: | Originally posted by DjChook
דיברתי על זה שרשמת שטורקיה תעלה
אני מת שסנגל יעלו
וגם משחק השחורים סנגל - ברזיל נראה לי יותר מעניין
למרות שאין ממש סיכוי לסנגל
אבל מי יודע
באבא בובה דובה דודי דיוף, יכול לעשות משהו |
תראה, סנגל לא יודע...
אבל הם משחקים שכונה כזה...
אולי זה טוב
אבל נגד ברזיל לא יעזור להם
וגם המשחק של ברזיל - טוריקה מהשלבים המוקדים היה טוב
ואולי אפילו הגיע לטורקיה לנצח
וגם טוריקה יגיעו כדי לנקום בהם
:-)
אבל מה שלמדתי מהמונדיאל הזה
זה שהכל יכול לקרות
ושאני לא מהמר יותר ב - WINNER |
|
|