|
מונדיאל 2002 (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| NeMeSiS1234 |
מה הקשר אחי
גם אני הייתי בבגרות והספקתי לראות את כל המחצית השניה ונכון ברזיל לא שיחקה טוב כל הזמן אבל מה אתם רוצים ככה זה
כל הקבוצות שמובילות 1-0 ועוד עם 10 שחקנים נכנסות לבונקר
חוץ מזה שברזיל לא שיחקה בונקר כל המשחק ואפילו לא כל המחצית
בקיצור ברזיל זיינה את אנגליה והיא בדרך קדימה בזמן שכל שאר הגדולות כמו ארגנטינה איטליה צרפת אנגליה ואפילו הולנד שלא הגיעו בכלל כבר בבית!!!
GO BRAZIL!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
גרמניה ניצחה את ארצות הברית 1-0
לא ראיתי את כל המשחק כי נרדמתי :) הייתי חייב להשלים שנות שינה
אבל הנאצים האלה בחצי הגמר
אם יהיה גמר גרמניה נגד ברזיל אז אני יעדיף את ברזיל... אבל אני מאוד מקווה שלא יהיה למה ספרד או קוריאה מסוגלת לדפוק בגרמניה |
|
|
| eXeTik |
| מדברים על ברזיל, איך האווטר שלי? ;) |
|
|
| Scorchio |
הגעתי הבייתה בדקה ה 35
עשיתי את המסחן במהירות שיא
כתבתי של שלושים שניות איזה חצי עמוד פוליו
נראה לי נפלו לי כמה אצבעות בדרך
בקיצור ראיתי את כל המשחק כמעט. |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by Scorchio
הגעתי הבייתה בדקה ה 35
עשיתי את המסחן במהירות שיא
כתבתי של שלושים שניות איזה חצי עמוד פוליו
נראה לי נפלו לי כמה אצבעות בדרך
בקיצור ראיתי את כל המשחק כמעט. |
חחחחחח
תאמין לי, אני בדיוק כמוך
לא יודע מה אני הייתי עושה אם הייתי במקומך ...
יש לי חבר באנקורי שהיה לו היום ת'בגרות
נראה לי הוא הבריז ממנה כי הוא רצה לראות ת''משחק הזה.... |
|
|
| oren_naor |
מעניין מי ינצח
אני מת אם ספרד לא עולים שלב
בטח יהיה
גרמניה - ספרד
ברזיל - טורקיה |
|
|
| DjChook |
| אורן איפה האמונה? |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by DjChook
אורן איפה האמונה? |
איזה אמונה? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oren_naor
איזה אמונה? |
אמונה שספרד תפסיד לדרום קוריאה...
אני יודע שזה סיכוי ממש קטן אבל תמיד אפשר להאמין ולקוות... |
|
|
| DjChook |
דיברתי על זה שרשמת שטורקיה תעלה
אני מת שסנגל יעלו
וגם משחק השחורים סנגל - ברזיל נראה לי יותר מעניין
למרות שאין ממש סיכוי לסנגל
אבל מי יודע
באבא בובה דובה דודי דיוף, יכול לעשות משהו |
|
|
| eXeTik |
אני לא מאמין!
קוריאה לקחה את ספרד...
0-0
ו
5-3
בפנדלים...
גרמניה - קוריאה
בחצי גמר :eyes: |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אני לא מאמין!
קוריאה לקחה את ספרד...
0-0
ו
5-3
בפנדלים...
גרמניה - קוריאה
בחצי גמר :eyes: |
איזה חראאאא
אוף
ת'אמת לא הגיע לספרד הם לא שיחקו משהו
גם קוריאה לא שיחקו משהו
אבל אם זה כבר בבית שלהם אז חפיףףף
איזה מצחיק אם קוריאה יגיעו לגמר
ובגמר הרי הם כבר לא ישחקו בבית...
(הגמר ביפן...) |
|
|
|
|