|
מונדיאל 2002 (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
איטליה עפו@!!@!!!!
איטליה עפו מהמונדיאל!!!!!
2-1 לקוריאה
שער הזהב!!!
אני לא מאמין מה לעזאזל הולך פה!!!! |
|
|
| DjChook |
נכנסתי לפה כדי לרשום למוש:
"חחח" |
|
|
| MoSH_MaN |
אני פשוט לא מאמין..
אלוהים לקח...
אין לי מזל בכלל השנה
פשוט אין לי
מכבי תא
הרצליה
איטליה
מה עוד
השופטים רצחו את איטליה כל המונדיאל הזה |
|
|
| MoSH_MaN |
עוד חחח אחד אני בא לכל אחד הביתה ומכניס לו את המכות של החיים
לא שאני גבוה אבל אני מוכן לשים כסף שאני חזק סוף הדרך!!!!!!!!!!!!!
הלךכתי לשחק כדורגל בספורטק |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
הלךכתי לשחק כדורגל בספורטק |
גבר... הספורטק בת"א ?
איך אתה מגיע לשם |
|
|
| oren_naor |
יוואוו איזה זין
המרתי שאיטליה תנצח
ושיפן ינצחו
:-)
עכשיו נשאר ספרד - ברזיל...
אולי גם לנאצים יש סיכוי
אבל אסור להמר עליהם
הרי הם נאצים... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
גבר... הספורטק בת"א ?
איך אתה מגיע לשם |
ספורטק בהרצליה :p |
|
|
| Narcotic Mind |
| אם ספרד לא מעיפה אותם אני מתאבד... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
נכנסתי לפה כדי לרשום למוש:
"חחח" |
|
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ספורטק בהרצליה :p |
חחח כבר לרגע חשבתי |
|
|
|
|