|
מונדיאל 2002 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
ברזיל הכי מזדיינים שופט מפגר צריך להעיף אותו משם
איך לעזאזל תגידו לי יש שופט קוריאני שאין להם בכלל ליגה...ליגה ברמה של ליגה א אצלנו !!! איך השופט שלהם במונדיאל??????
שופטים ערבים סינים....מזה השטויות האלה??????
הרס את המשחק!!!
אבל הטורקים הלהיבו אותי מישהו ראה את התרגיל של מנשיז המחליף על רוברטו קרלוס??? איך עבר אותו איזה שיאאאא זה היה ממש אחרי הפנדל
וגם חסן סאס למרות שהוא מפחיד הביא תרגיל בנזונה !!!!
יש להם טכניקה שיאאא |
|
|
| TranceGiant |
Yeah i remember those tqo tricks
first this hasan sasa..or whatever..with this "stepiing on the ball rolling it around" trick (two times in a row)
then the other turkish..makpiz oto meal roberto carlos hagamad :toothless |
|
|
| eXeTik |
כן... טורכיה באמת שיחקו יפה
אהבתי איך השדר הביא קטילה לחסן
אחרי הטריק הראשון שלו שנגמר בהכשלה עושה כזה
"גם חסן מנסה להיות רונאלדו" :haha: |
|
|
| eXeTik |
סין 0 - 2 קוסטה ריקה
איזה גול יפה של רייט
אין על הגולים של תנעה בלי כדור
פשוט כיף לראות תיאום בין שחקנים |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
63.000
קוריאנים משתוללים עשו שמייח במשחק של קוריאה נגד פולין,
וואי איזה משחק ענקקקק של הקוריאנים.....פול בעיטות לשער ורק בגלל שוער ליברפול (דודיק) פולין ניצלה
בכלל הקבוצות מאסיה מראות כדורגל טוב ושווה לעקוב אחריהם...מחר פורטוגל |
|
|
| Hell_Copter |
קודם כל אני
אני שונא את ברזיל
הם כאלה מסריחים!!!!!!!! השופט המטומטם הזה הביא פנדל שהתפיסה בחולצה הייתה 5 מטר לפני ה 16... אפילו ראו את החצי עיגול של הרחבה שהיה לפני ההכשלה...
וריבאלדו המכוער הזה... אמן יקבל את ההשעיה!!!!!!
איזה הצגות הוא דופק שם קיבינימאט... בקושי פגע לו ברגל הוא תופס את הראש ואז את היד שלו.... סעמק עליו
תוצאות היום:
קוסטה ריקה ניצחה את סין 2-0
קוריאה ניצחה 2-0 את פולין במשחק ממש מאכזב מבחינת הפולנים... אבל דווקא קוריאה טובים...
ויפן ובלגיה נפרדו ב 2-2 במשחק אדיר!!! איזה גול אדיר של וילמץ!!! מספרת מדהימה
גם היפנים יודעים לשחק טוב |
|
|
| TranceGiant |
Yes the Asians totally surprised me today! Both with their superb games (even though i believe that korea is stronger, but japan plays more beatifully) and their..FANATIC FANS! I didnt knw that the can be that mad! They even beat us Europeans i think...What an atmosphere.
Tomorrow: FINALLY PORTUGAL! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
Tomorrow: FINALLY PORTUGAL! |
כן אני כל כך מחכה למשחק של פורטוגל!!!!
אני רוצה שהם יגיעו כמה שיותר גבוה... יש לי מחר בית ספר עד איזה 12:30 נראה לי... נספיק להגיע למחצית השניה של המשחק של פורטוגל
ועוד משהו...
צ'ילברט הבן זונה הזה לכלך עלינו!!!
הוא אומר שהוא לא מתרגש מספרד כי היא עלתה מבית וניצחה קבוצות כמו ישראל וליכטנשטיין... אתם קולטים שהוא השווה אותנו לליכטנשטיין?!?! גועל נפש.. אמן נשחק מתישהו נגד פרגוואי ונזיין להם את התחת |
|
|
| TranceGiant |
hehehe
yes i heared that before. Oh well, leave Chilavert, we all know hes a mad guy. He probably doesnt even know where Israel is. |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קודם כל אני
אני שונא את ברזיל
הם כאלה מסריחים!!!!!!!! השופט המטומטם הזה הביא פנדל שהתפיסה בחולצה הייתה 5 מטר לפני ה 16... אפילו ראו את החצי עיגול של הרחבה שהיה לפני ההכשלה...
וריבאלדו המכוער הזה... אמן יקבל את ההשעיה!!!!!!
איזה הצגות הוא דופק שם קיבינימאט... בקושי פגע לו ברגל הוא תופס את הראש ואז את היד שלו.... סעמק עליו
|
ראסמי הפנדל לא היה מוצדק, אבל הם שיחקו הרבהההההההההההההההה יותר טוב מטורכיה- היה מגיע להם לנצח.
תאמין לי אם זה לא היה השוער של תורכיה הם כבר היו מפסידים מזמן |
|
|
| MoSH_MaN |
| מתי תבינו שאין צדק בכדורגל? |
|
|
| eXeTik |
גמרתי לראות עכשיו את המשחק של בלגיה ויפן בשידור חוזר
איזה משחק... אבל היה פוטנציאל להרבה יותר גולים
לא היו צריכים לפסול את הגול שלישי של יפן, לא היה פאול
ובסוף היה צריך גם להיות פנדל לבלגיה |
|
|
|
|