return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 
מונדיאל 2002 (pg. 33)
View this Thread in Original format
oren_naor
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
למי אכפת מהדירוג

טורקיה סיימה מקום שלישי


זה אולי המונדיאל הכי גרוע שראיתי

בעצם ראיתי 3 בחיים שלי... וזה הגרוע בהרבה מהאחרים


היום ראיתם כברמ שחק פתוח שהושפטים לא עם קוראיה

אני מבטיח לכם שהם לא עולים שלב במונדיאל הבא

שהוא בגרמניה?


יורו 2004 בפורטוגל?


וואי וואי יש עוד זמן....

FORZA ITALIA ANYWAY!!!!!!!!!:thepirate


חחח שוב אתה והאיטליה שך?
זה טוב שהמונדיאל הבא בגרמניה
כי ככה שעות המשחקים יהיו נורמליות...

אבל אני בתוך לא נוסע למונדיאל
שונא גרמנים!!!!
Scorchio
מונדיאל הבא נהיה בצבא סעממממממק וגם את היורו לא נראה קיבינימאט
NeMeSiS1234
מי יהיה בצבא עד אז???
אני מתגייס עוד מעט וצבא עד כמה שידוע לי זה 3 שנים ולא יותר אם לא חותמים קבע או אם משרתים שירות ארוך יותר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
מי יהיה בצבא עד אז???
אני מתגייס עוד מעט וצבא עד כמה שידוע לי זה 3 שנים ולא יותר אם לא חותמים קבע או אם משרתים שירות ארוך יותר


אחי אנחנו קטנים ממך בשנה...
מכאן נובע שעוד שנה רק נתגייס... אז עוד 3 שנים זה כבר יוצא 4 שנים... מה שאומר שעדיין נהיה בצבא
oren_naor
quote:
Originally posted by Scorchio
מונדיאל הבא נהיה בצבא סעממממממק וגם את היורו לא נראה קיבינימאט


הבנתי למה את המונדיאל...
אבל למה את היורו לא תראה?
Hell_Copter
אחי אנחנו נכנסים לצבא עוד שנה
יורו עוד שנתיים משמע נהיה עדיין בצבא
ועוד 4 גם נהיה עדיין
oren_naor
אה...
זה אומר שאתה חותם קבע...
DjChook
ואלה אני לא יודע מה איתכם, אבל אתם שוכחים שצבא זה לא חור
אולי בחלק מהמקרים כן

אבל ברוב הבסיסים יש טלויזיות ותאמינו לי ששמו דיגיטלי לפני המונדיאל

(תשאלו את אח של אורן - למרות שהוא כבר לא משרת שנה בפועל)

:):crazy: :)
Hell_Copter
איזה מחצית מגעילה...
כל הפלצנים שאמרו שברזיל משחקים יפה... שבו בלול למה הם שיחקו כזה מגעיל פה!!!!!! אפילו גרמניה שמשחקים בדרך כלל בונקר מסריח שיחקו הרבה יותר יפה
אני החלטתי... אני בעד גרמניה פה!!! שונא את ברזיל
ובעיקר את רונאלדו האפס הזה שהחטיא בעיטה מול אפשר להגיד שער ריק!!! אני הייתי מבקיע את זה בדוק
רק קלברסון עוד יצא בסדר במחצית הזאת... אין על שניידר!!!
TranceGiant
BRAZIL DID IT!!!

What a game by both teams. Congrats to Germany..really surprised with a superb game. I feel sorry for Kahn :( Such a good goalkeeper makes such a mistake just in the final..

Anyway: brazil deserved it, Ronaldo deserved it...
Hooray!

MoSH_MaN
זהו הם לקחו
ובונאה ההתחלה הייתה כיפית והסיום של המונדיאל הזה היה מגעיל

יאללה שכבר יתחילו הליגות


רציתי את הרצליה בליגת העל השנה בגלל האווירה וקיבלתי זין בספורט כל אורך השנה הזאת... :(
Hell_Copter
גועל נפש של משחק!!!!
רונאלדו ההומו הזה אוכל חינם בגול הראשון והגול השני באמת הבקיע נורמלי...
אבל לגרמניה עדיין הגיע לנצח למה הם היו הרבה יותר טובים כל המשחק
ברזיל אגואיסטים וחרא של קבוצה... יש להם רק שחקנים שיודעים לשחק לבד... אגואיסטים מסריחים
זה בולשיט שאתם אומרים שהגיע להם לקחת את הגביע
אם יש קבוצה אחת שמגיע לה לפי דעתי לקחת זאת דרום קוריאה
רק תסתכלו את מי הם עברו במונדיאל הזה
את פורטוגל ופולין בבית המוקדם... וגם את ארצות הברית אפשר להגיד כי הם סיימו מקום ראשון... אחר כך את איטליה שהייתה אחת המועמדות העיקריות תואר
אחר כך את ספרד שגם הייתה מועמדת רצינית ואז נפלה מול בונקר גרמני
ולמי ברזיל היה לעבור?!
קוסטה ריקה וסין... פעמיים טורקיה... בלגיה שהגיע לה לנצח אבל טעויות שיפוט היו שם... ואנגליה שזה היה המשחק הרציני היחיד שלה
קיצר לזונות האלה הייתה הגרלה קלה וגם את זה בקושי הם עברו
בראסמי אני ממש שונא את כל אלה שאומרים שהם משחקים הכי יפה בעולם למה זה זיון שכל אחד גדול
יש כל כך הרבה קבוצות ששיחקו יותר יפה מהם במונדיאל
קוריאה, יפן, שבדיה, פורטוגל ואפילו סנגל אני לא מתבייש להגיד
אפילו גרמניה שתמיד עושים בונקר שיחקו יותר יפה מהם בגמר
זה למה אני שונא אותם בכלליות
:whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 
Privacy Statement