|
מונדיאל 2002 (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
למי אכפת מהדירוג
טורקיה סיימה מקום שלישי
זה אולי המונדיאל הכי גרוע שראיתי
בעצם ראיתי 3 בחיים שלי... וזה הגרוע בהרבה מהאחרים
היום ראיתם כברמ שחק פתוח שהושפטים לא עם קוראיה
אני מבטיח לכם שהם לא עולים שלב במונדיאל הבא
שהוא בגרמניה?
יורו 2004 בפורטוגל?
וואי וואי יש עוד זמן....
FORZA ITALIA ANYWAY!!!!!!!!!:thepirate |
חחח שוב אתה והאיטליה שך?
זה טוב שהמונדיאל הבא בגרמניה
כי ככה שעות המשחקים יהיו נורמליות...
אבל אני בתוך לא נוסע למונדיאל
שונא גרמנים!!!! |
|
|
| Scorchio |
| מונדיאל הבא נהיה בצבא סעממממממק וגם את היורו לא נראה קיבינימאט |
|
|
| NeMeSiS1234 |
מי יהיה בצבא עד אז???
אני מתגייס עוד מעט וצבא עד כמה שידוע לי זה 3 שנים ולא יותר אם לא חותמים קבע או אם משרתים שירות ארוך יותר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
מי יהיה בצבא עד אז???
אני מתגייס עוד מעט וצבא עד כמה שידוע לי זה 3 שנים ולא יותר אם לא חותמים קבע או אם משרתים שירות ארוך יותר |
אחי אנחנו קטנים ממך בשנה...
מכאן נובע שעוד שנה רק נתגייס... אז עוד 3 שנים זה כבר יוצא 4 שנים... מה שאומר שעדיין נהיה בצבא |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מונדיאל הבא נהיה בצבא סעממממממק וגם את היורו לא נראה קיבינימאט |
הבנתי למה את המונדיאל...
אבל למה את היורו לא תראה? |
|
|
| Hell_Copter |
אחי אנחנו נכנסים לצבא עוד שנה
יורו עוד שנתיים משמע נהיה עדיין בצבא
ועוד 4 גם נהיה עדיין |
|
|
| oren_naor |
אה...
זה אומר שאתה חותם קבע... |
|
|
| DjChook |
ואלה אני לא יודע מה איתכם, אבל אתם שוכחים שצבא זה לא חור
אולי בחלק מהמקרים כן
אבל ברוב הבסיסים יש טלויזיות ותאמינו לי ששמו דיגיטלי לפני המונדיאל
(תשאלו את אח של אורן - למרות שהוא כבר לא משרת שנה בפועל)
:):crazy: :) |
|
|
| Hell_Copter |
איזה מחצית מגעילה...
כל הפלצנים שאמרו שברזיל משחקים יפה... שבו בלול למה הם שיחקו כזה מגעיל פה!!!!!! אפילו גרמניה שמשחקים בדרך כלל בונקר מסריח שיחקו הרבה יותר יפה
אני החלטתי... אני בעד גרמניה פה!!! שונא את ברזיל
ובעיקר את רונאלדו האפס הזה שהחטיא בעיטה מול אפשר להגיד שער ריק!!! אני הייתי מבקיע את זה בדוק
רק קלברסון עוד יצא בסדר במחצית הזאת... אין על שניידר!!! |
|
|
| TranceGiant |
BRAZIL DID IT!!!
What a game by both teams. Congrats to Germany..really surprised with a superb game. I feel sorry for Kahn :( Such a good goalkeeper makes such a mistake just in the final..
Anyway: brazil deserved it, Ronaldo deserved it...
Hooray! |
|
|
| MoSH_MaN |
זהו הם לקחו
ובונאה ההתחלה הייתה כיפית והסיום של המונדיאל הזה היה מגעיל
יאללה שכבר יתחילו הליגות
רציתי את הרצליה בליגת העל השנה בגלל האווירה וקיבלתי זין בספורט כל אורך השנה הזאת... :( |
|
|
| Hell_Copter |
גועל נפש של משחק!!!!
רונאלדו ההומו הזה אוכל חינם בגול הראשון והגול השני באמת הבקיע נורמלי...
אבל לגרמניה עדיין הגיע לנצח למה הם היו הרבה יותר טובים כל המשחק
ברזיל אגואיסטים וחרא של קבוצה... יש להם רק שחקנים שיודעים לשחק לבד... אגואיסטים מסריחים
זה בולשיט שאתם אומרים שהגיע להם לקחת את הגביע
אם יש קבוצה אחת שמגיע לה לפי דעתי לקחת זאת דרום קוריאה
רק תסתכלו את מי הם עברו במונדיאל הזה
את פורטוגל ופולין בבית המוקדם... וגם את ארצות הברית אפשר להגיד כי הם סיימו מקום ראשון... אחר כך את איטליה שהייתה אחת המועמדות העיקריות תואר
אחר כך את ספרד שגם הייתה מועמדת רצינית ואז נפלה מול בונקר גרמני
ולמי ברזיל היה לעבור?!
קוסטה ריקה וסין... פעמיים טורקיה... בלגיה שהגיע לה לנצח אבל טעויות שיפוט היו שם... ואנגליה שזה היה המשחק הרציני היחיד שלה
קיצר לזונות האלה הייתה הגרלה קלה וגם את זה בקושי הם עברו
בראסמי אני ממש שונא את כל אלה שאומרים שהם משחקים הכי יפה בעולם למה זה זיון שכל אחד גדול
יש כל כך הרבה קבוצות ששיחקו יותר יפה מהם במונדיאל
קוריאה, יפן, שבדיה, פורטוגל ואפילו סנגל אני לא מתבייש להגיד
אפילו גרמניה שתמיד עושים בונקר שיחקו יותר יפה מהם בגמר
זה למה אני שונא אותם בכלליות
:whip: |
|
|
|
|