|
Sporttråden (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| hustler |
För oss gör den det imorrn måndag :D
Imorrn bär det iväg till Trelleborg, kall öl, fotboll och 3 poäng. |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by hustler
För oss gör den det imorrn måndag :D
Imorrn bär det iväg till Trelleborg, kall öl, fotboll och 3 poäng. |
man kan ju alltd hoppas. själv tror jag på oavgjort. vår form är skrämmande dålig för tillfället.
men men Super Geert Den Ouden gör mål |
|
|
| Smeagol |
Juve, Juve, Juve....
Jag blir sa besviken....
Vilka sopor. loosa 3-2 mot Inter. Nar spelade de bra senast?
Jag blir sa trott..... |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Smeagol
Juve, Juve, Juve....
Jag blir sa besviken....
Vilka sopor. loosa 3-2 mot Inter. Nar spelade de bra senast?
Jag blir sa trott..... |
Ja du juve är en gåta. det var mitt tips till och ta scudetton men dom spelar inte som ett lag. något som jag tycker känneteckanr juve jämfört med inter, roma och Lazio. Milan spelar som ett lag och därför är dom etta och troligen vinnare av scudetton.
Nedved är inte lika outstanding som förra säsongen. det är väl också en anledning att det inte funkar. |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
gick ju inte så bra ;) |
Hmm... Zoran sa ju att det bara var att hämta sex poäng av TFF, gör ont när man biter sig själv i baken! |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Aendy
Hmm... Zoran sa ju att det bara var att hämta sex poäng av TFF, gör ont när man biter sig själv i baken! |
Skulle säkert kunna gått om inte Barsom blivit utvisad efter 10 min |
|
|
| Xplorer76 |
Hahaha... så skönt att jurgårn kryssa.....
I kväll visar Bajen vart skåpet ska stå... |
|
|
| Amnezia |
ujuj va HV leker me k-stad tomtarna...:p :p va najs avslutning på matchen iaf me 9 peepz i utvisningsbåsen:haha: :tongue3 spel 3-3 hur länge som helst...=)
gick bra för vårt kära hemmalag ösk oxå igår...stryk me 5-2...yay kommer bli en lyckad säsong som vanligt detta :p :p :rolleyes: |
|
|
| Laszlo |
Om mindre än ett dygn, mina kära vänner, börjar allvaret - nämligen NHL slutspelet! Detta är vad man ser fram emot hela den mörka kalla vintern.
Canadiens får ta sig an Bruins i conference kvarten. Då kommer det se ut såhär:
Och så har vi ju givetvis en av ligans bästa målvakter:

GO HABS GO!
Dessvärre är jag en vidskeplig mo-fo, så därför säger jag att Bruins tar hem serien med 4-1 i matcher. :nervous: |
|
|
| AC. |
| Idag var jag tvungen att ha på mig en äkta matchtröja från Zlatan :wtf: |
|
|
| Kongo_kim |
OMG CHELSEA SLÅR ARSENAL!!!!!!!!!!!!!
:) fy fan vad glad jag är mitt kära chelsea spöade arsenal för första gången på 20 försök och nu är vi i semifinal i Champions League :) :) :)
RANIERI ÄR GUD!!!!!!!!!!! |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Om mindre än ett dygn, mina kära vänner, börjar allvaret - nämligen NHL slutspelet! Detta är vad man ser fram emot hela den mörka kalla vintern.
Canadiens får ta sig an Bruins i conference kvarten. Då kommer det se ut såhär:
Och så har vi ju givetvis en av ligans bästa målvakter:

GO HABS GO!
Dessvärre är jag en vidskeplig mo-fo, så därför säger jag att Bruins tar hem serien med 4-1 i matcher. :nervous: |
Jose Theodore?... njaaee han är duktig men nu ska vi inte överdriva.
mitt San Jose Sharks ställs mot St Louis BLues. jag tror vi tar det 4-2. Evgeni Nabokov där snackar vi grym målis |
|
|
|
|