|
Sporttråden (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Amnezia |
neej vafalls:p..Detroit utslaget inatt:eyespop: :nervous: :( mot Calgary oxå...puh vilken smäll...
får trösta sig me att Z å Lidström å co kanske kommer till vm istället:rolleyes:
skrällarnas stanley cup lr vad iår..
Tampa bay mot antingen Philadelphia lr Toronto
å San Jose lr Colorado mot Calgary...
grymt:cool: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Amnezia
neej vafalls:p..Detroit utslaget inatt:eyespop: :nervous: :( mot Calgary oxå...puh vilken smäll...
får trösta sig me att Z å Lidström å co kanske kommer till vm istället:rolleyes:
skrällarnas stanley cup lr vad iår..
Tampa bay mot antingen Philadelphia lr Toronto
å San Jose lr Colorado mot Calgary...
grymt:cool: |
NNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :( |
|
|
| Kongo_kim |
| San Jose vidare :) :gsmile: |
|
|
| SWE_TRANCE |
Fan vad gött med derbyseger igår!!! Forza Blåvitt!! :D
Foppa nobbar VM, synd men förstår honom.
Tror att "Lidas" blir den som ansluter, hoppas på sudden också! :) |
|
|
| Amnezia |
yay vi e i semi....letterna blev överkörda fast vi inte lira på topp å en dommare som inte borde va i div 2 ens....fn va han blåste..:whip:
hoppas Lidas kommer nu..grymt värre.:toocool: |
|
|
| SWE_TRANCE |
Forsberg och Lidström klara för Tre Kronor
Faaaan vad gött alltså! nu ska det bli hockey på högsta nivå!
OMG I DIE :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :D :D
Källa |
|
|
| bAbYfuNk |
YAAY USA knocked the Czhech republic out in the quarter.....
semi vs Sweden at sat:cool: :cool: this time we gonna beat ya
:tongue2 |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by bAbYfuNk
YAAY USA knocked the Czhech republic out in the quarter.....
semi vs Sweden at sat:cool: :cool: this time we gonna beat ya
:tongue2 |
no chance! with forsberg and lidström we are invincible :D :p |
|
|
| bAbYfuNk |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
no chance! with forsberg and lidström we are invincible :D :p |
You wish;) :p It's gonna be a great game..that's 4 sho..=) |
|
|
| Kongo_kim |
Sveriges EM-trupp
Målvakter:
Andreas Isaksson, Djurgården.
Magnus Hedman, Ancona.
Magnus Kihlstedt, FC Köpenhamn.
Försvarare:
Petter Hansson, Heerenveen.
Andreas Jakobsson, Bröndby.
Teddy Lucic, Bayer Leverkusen.
Erik Edman, SC Heerenveen.
Olof Mellberg, Aston Villa.
Erik Wahlsted, Helsingborg.
Mittfält/anfall:
Pontus Farnerud, Strasbourg.
Fredrik Ljungberg, Arsenal.
Anders Svensson, Southampton.
Mikael Nilsson, Halmstad.
Kim Källström, Stade Rennais.
Henrik Larsson, Celtic.
Zlatan Ibrahimovic, Ajax.
Mattias Jonson, Bröndby.
Tobias Linderoth, Everton.
Christian Wilhelmsson, Anderlecht.
Anders Andersson, Benfica.
Ej definitivt uttagna:
Marcus Allbäck, Aston Villa.
Johan Mjällby, Celtic.
Michael Svensson, Southampton. |
|
|
| Smeagol |
Har jag missat nagot?
Vad gor Henke dar ^^??
han har val lagt av med landslaget? |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Smeagol
Har jag missat nagot?
Vad gor Henke dar ^^??
han har val lagt av med landslaget? |
Då har du verkligen missat något. Förra veckan tackade han ja till EM |
|
|
|
|