|
Sporttråden (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| November |
| quote: | Originally posted by keddo
ere bara jag som tycker hockey är skittrist ? :wtf: |
Jepp ;) |
|
|
| Kongo_kim |
HELVETE!!!!!!!!!
Sverige torska i sudden mot Tjeckien 3-2 |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
HELVETE!!!!!!!!!
Sverige torska i sudden mot Tjeckien 3-2 |
Ganska rättvist tyvärr IMO...
Lundqvist var helt galet bra idag! |
|
|
| trancedanne |
Det patetiska är att det är så många experter som faktiskt trodde att sverige skulle gå hela vägen, dröm på säger jag bara..
Tjeckien skulle vunnit med kanske 5-1 om inte Lundqvist var i målet. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by trancedanne
Det patetiska är att det är så många experter som faktiskt trodde att sverige skulle gå hela vägen, dröm på säger jag bara..
Tjeckien skulle vunnit med kanske 5-1 om inte Lundqvist var i målet. |
Experter? Jag hoppas verkligen inte att du syftar på Wennerblom och Anrell - för de är inget annat än två jävla clowner...bägge borde avrättas.... |
|
|
| St_Andrew |
| awww, hade ju sett fram emot Kanada - Sverige i finalen jue! |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
awww, hade ju sett fram emot Kanada - Sverige i finalen jue! |
Vilka skulle du heja på då? ;) |
|
|
| Kongo_kim |
Detta var ju synnerligen inte bra.
2-0 till Ryssland efter vadå 5 minuter |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Detta var ju synnerligen inte bra.
2-0 till Ryssland efter vadå 5 minuter |
2-1 nu! :clown: |
|
|
| Kongo_kim |
Halleluja !!!!!
Ronny Sundin!!!! |
|
|
| Jeremy H |
Why Holmqvist why? :(
Han har inte fått ngt särskilt tacksamt inhopp men.. Varför inte Stefan Liv? |
|
|
| Smeagol |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Det kallas Ishockey.
Fortfarande 3 matcher kvar så Juve ska inte fira än. |
Nu kan man nastan borja fira va? 2 matcher kvar och +5. Har alltid tyckt om Lecce. :)
Och zlatan... hur f-n har han kunnat gora 16 mal nar han har brant sa sjukt manga frilagen?? Om Capello satter honom pa hard avslutstraning i sommar kommer han vinna skytteligan nasta ar. Fast det ar kanske nat man maste fodas med.
Och sedan har han fatt vara skadefri hela sasongen, det har enda uppehallet pa tre matcher far han fan skylla sig sjalv for, puckot.
Hade arligt ingen aning om att dte var ishockey innan jag sag den har traden. har for kass kontakt med sverige verkar det som, ska nog iaf titta in pa DN.se eller nat da och da.
jaja, de verkar vara ute nu iaf. Ursakta om jag ar helt lost, men spelar fortfarande forsberg, sundin och de andra stofilerna? annars, vilka ar de nya stjarnorna? |
|
|
|
|