return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Sporttråden (pg. 5)
View this Thread in Original format
Amnezia
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Fel, spelarna är på tok för unga.. :)
Alldeles för lite rutin i laget.
Det var iaf vad Ljubo, Wislander, Bengan snackade om...
De sista gamla rävarna lägger ju av nu också..
Får så hur det går i de första VM-kvalmatcherna i juni...


yup...håller me du:p när det väl gällde så var det ju fortf de gamla rävarna wislander å mkt staffan olsson som fick gå in å göra målen för de unga "lovande" inte pallade trycket...40 år långhårig olsson vräker sig igenom försvaret gör mål å göra nåra kullerbyttor efter...man kan säga han tagit många dumma avslut i sin karriär men han bidrog stort till att sverige nu iaf kom 7a å inte 10 lr likande..
kommer ta ett tag innan vi e me i matchen igen när wislander å grabbarna slutar....dom hitta ju varandra i sömnen bakifrån me fel hand:P:rolleyes:
Versace
vi får nog inrikta oss på att sverige aldrig mer kommer att bli det laget varit i 20år...

även om de unga kan bli bra, de blir aldrig så bra som wislander o co.

eran e över!
Amnezia
quote:
Originally posted by Versace
vi får nog inrikta oss på att sverige aldrig mer kommer att bli det laget varit i 20år...

även om de unga kan bli bra, de blir aldrig så bra som wislander o co.
eran e över!


Visst kommer det bli anorlunda men tror absolut sverige kommer komma tebax till toppen igen...men klart det tar tid...har man spelat i samma lag i 30år kalrt man blir bra tillsammans...va ju knappt född då dom redan lekte runt på plan....

kommer bli bra det här bara dom håller Ahlm borta från linjen....
sköt i semaforhöjd 9 av tio skott...sen kom wislander in å visa hur man skulle göra...mkt å lära:p ge dom 4-5år så blire nog bra...
undertiden får man väl roa sig me å kolla på danmark...riktigt grymt spel hade dom...=) :cool:
Kongo_kim
Djurgården har värvat Matias Concha från MFF.

Känns jävligt kul när vi värvar deras bänknötare.:rolleyes:

Och Samuel "vovven" Wowoah har gått till Stabaek läste jag.
JayBee
quote:
Originally posted by Dragonfly
Jag tittar ut genom fönstret och se hur granens f.d. travhästar springar omkring som galningar i snön. Närmare en vettig sport kommentar kommer inte jag... jo, jag spelade badminton mycket isomras, jag kunde bli bättre, spelade kubb och suger.. räknas det...

ishockey var kul när man skulle plugga, då slapp man.

Jag önskar att någon kunde inspirera mig om svensk idrott.. jag tänker alltid tillbaka till NBL och mina hemlag i Seattle (vår hockey team var inte värt bussbiljetterna de utnyttjade för att komma till Kanade och spela (förlora).

Men street basket yahoo! now you are talking...se inte så mycket sånt på t.v.
haha håller med dig lite..

jag är inte mycket för fotboll och hockey.

jag älskar typ extrema sporter som typ cross, Snowboard, PAINTBALL och en massa sånna coola sporter! :)
Amnezia
quote:
Originally posted by JayBee

jag älskar typ extrema sporter som typ cross, Snowboard, PAINTBALL och en massa sånna coola sporter! :)


paintball e riktigt najz...alldeles för länge sedan man lekte runt:p
snowboarden har nog ruttnat vid det här laget efter 2år utan ett åk:rolleyes: ....dålig me backar i örebrotrakterna jue..:mad:

ps: fan va klurigt det blev å quota din post jaybee:p hightech grejer överallt:p
Crash
ja åker cross...
Kongo_kim
Vilken jävla skitmatch igår av Sverige.
Har inte viasat sport så det blev P4.

Förlora mot Albanien är fan en skam. Visserligen var alla stjärnor borta men ändå.


Har ni hört om dom där indierna. två lag förlorade 66-1 och 55-1 nu anklagas dom för att ha lagt sig. :D
Amnezia
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Vilken jävla skitmatch igår av Sverige.
Har inte viasat sport så det blev P4.

Förlora mot Albanien är fan en skam. Visserligen var alla stjärnor borta men ändå.

Har ni hört om dom där indierna. två lag förlorade 66-1 och 55-1 nu anklagas dom för att ha lagt sig. :D


mm dom får fn vässasig till EM nu...inte så långt kvar:eyes:

hehe...tajta siffror..66 mål:eyespop: typ nästan ett i minuten jue...va det andra laget ens ute på planen???
även fast man aldrig sett en fotboll förut borde man ju alltid kunna lägga sig i vägen å så...knas..:rolleyes:
Kongo_kim
http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,435478,00.html

artikel om indiska lagen.

rätt uppenbart att det var läggmatcher

reveal
quote:
Originally posted by Kongo_kim
http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,435478,00.html

artikel om indiska lagen.

rätt uppenbart att det var läggmatcher


Fan va jag hatar osportslighet! :mad:
Kongo_kim
OMG OMG Peter Forsberg har skrivit på för Modo.
Tommy Salo väntas också skriva på för dom.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Privacy Statement