|
Sporttråden (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Amnezia
time för World Cup....:crazy: galen turnering det kommer bli...hoppas vi får en bra start mot Tyskland bara:p ....Finnarna lekte ju skjortan av tjeckierna me 4-0:wtf: ....
ska bli najs detta:D |
Just fasen... satt å läste genom Aftonbladet Sportbladet om hela den grejjen... ska fan bli kul
19:00 börjas de på TV3 :gsmile: |
|
|
| miZ PicCi |
| hur gick det för sverige?:) har ju 2 team att håla på;) |
|
|
| JayBee |
| sverige vann med 5-2 |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by miZ PicCi
hur gick det för sverige?:) har ju 2 team att håla på;) |
mohahahaha, canada kicked your ass :p:p
sverige vann mot både tyskland och tjeckien :toocool: |
|
|
| Kongo_kim |
| Sudden är kung!! |
|
|
| SWE_TRANCE |
Ser bra ut såhär långt för Sverige.
Imorgon bär det av för min egen del, ska på weekendkryssning och titta på Finland vs. Sverige i World Cup.
Sånt jävla drag kommer det bli! :crazy: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fna så spännande matchen mellan Finland & Sverige var... vet inte vad detta innebär för oss i "World Cup" men huvudsaken är att vi inte förlorade mot dom :D
4 - 4 blev det förövrigt...
[edit] Har kollat lite nu och vi kommer möta Tjeckien i kvarten, hade vart skönare om man vunnit gruppen & fått möta Tyskland i kvarten istället... |
|
|
| miZ PicCi |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
mohahahaha, canada kicked your ass :p:p
|
the don't know whom they are messing with:p we'll beat them next time:disbelief ;) |
|
|
| Kongo_kim |
7-0 seger mot Malta :)
Zlatan 4 mål Freddie 2 och Larsson skruva in en frispark
HÄRLIGT |
|
|
| Amnezia |
galen sportkväll igår.....först en grym hockey match mot Finland igen......sjukt bra powerplay vi har då...9 pp mål på 3matcher..:crazy: :wtf: ...va fn värda seger där i förlägningen..
tjeckien blir tungt men vi slog dom förra gången å ska göra det igen..:cool:
å 7-0 mot Malta va ju inte heller fel... :D domination.... |
|
|
| ExOn |
Satt och hinka bira och snackade med en sjukt snygg tjej medan Sverige - Malta matchen var.
Lite jobbigt var det. :D |
|
|
|
|