|
Sporttråden (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Kongo_kim |
Bomben 4
Ishockey
Match Resultat Odds
HV 71 - MoDo F-1
V.Frölunda - Djurgården 8-1
odds 166 431,00
om man lirade 10kr på det asså. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
om man lirade 10kr på det asså. |
synd att man inte gjorde det då :D |
|
|
| Cloudburst |
| Får nästan kalla sthlm:are "ett-åttor" istället för "noll-åttor" nu... ;) |
|
|
| Dj_ExOn |
*OFF TOPIC*
SWE-TRANCE, varför ligger din sign på nelly.se?
diggar iofs sidan just nu. När och om jag får en flickvän så ska jag köpa nåt där som en överraskning. :toothless |
|
|
| Kongo_kim |
| ikväll blir det revansch. Petter Rönnquist vaktar buren så ingen släpphänt Bjurling idag. 3-1 till Dif blir det |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
ikväll blir det revansch. Petter Rönnquist vaktar buren så ingen släpphänt Bjurling idag. 3-1 till Dif blir det |
HAHAHAHAHAHAHA...... 6-4 till frölunda :p |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by dbl
HAHAHAHAHAHAHA...... 6-4 till frölunda :p |
HELVETE!!! nu får det fan vara nog. hela jävla tiden studsar pucken frölundas väg. som deras sista i tom kasse. puck fanet var på väg långt utanför så ställer sig pucken på kant och skruvar sig in i kassen. helt jävla otoligt asså. men men nu är denna säsong slut för dif bara komma igen nästa. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
HELVETE!!! nu får det fan vara nog. hela jävla tiden studsar pucken frölundas väg. som deras sista i tom kasse. puck fanet var på väg långt utanför så ställer sig pucken på kant och skruvar sig in i kassen. helt jävla otoligt asså. men men nu är denna säsong slut för dif bara komma igen nästa. |
hehe... men dif åker la ner nu va pga sin dåliga ekonomi???? |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by dbl
hehe... men dif åker la ner nu va pga sin dåliga ekonomi???? |
jag vet inte. jag är inte så insatt hur ekonomin funkar. det löser sig säkert. sudden kan ju donera en veckolön:rolleyes: |
|
|
| Kongo_kim |
wiiieee formel 1 har startat. Australien GP börjar inatt 03:30 tror jag.
kvalificeringen gick så här Schumacher i pole förstås för han är bäst :p heja Ferrari!!!!
1 M Schumacher
2 R Barrichello
3 J-P Montoya
4 J Button
5 F Alonso
6 M Webber
7 T Sato
8 R Schumacher
9 J Trulli
10 K Räikönnen
11 F Massa
12 D Coulthard
13 C Da Matta
14 G Fisichella
15 N Heidfeld
16 G Pantano
17 Z Baumgartner
18 O Panis
19 C Klien
20 G Bruni |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
jag vet inte. jag är inte så insatt hur ekonomin funkar. det löser sig säkert. sudden kan ju donera en veckolön:rolleyes: |
hörde nånstans att dem ligger 900.000 back, och pga det så kommer dem att åka ner..
wooooooooooot... F1 :gsmile:
vad förvånad jag är att Schumacher och Barrichello ligger 1:a och 2:a.. hehe :)
men ferrari e ju såklart helt bäst :) |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by dbl
hörde nånstans att dem ligger 900.000 back, och pga det så kommer dem att åka ner..
wooooooooooot... F1 :gsmile:
vad förvånad jag är att Schumacher och Barrichello ligger 1:a och 2:a.. hehe :)
men ferrari e ju såklart helt bäst :) |
hmmm 900.000 och säsongen är över. det ser sannerligen inte bra ut.:( |
|
|
|
|