return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Sporttråden (pg. 7)
View this Thread in Original format
Kongo_kim
Bomben 4
Ishockey

Match Resultat Odds
HV 71 - MoDo F-1
V.Frölunda - Djurgården 8-1
odds 166 431,00

om man lirade 10kr på det asså.
St_Andrew
quote:
Originally posted by Kongo_kim
om man lirade 10kr på det asså.

synd att man inte gjorde det då :D
Cloudburst
Får nästan kalla sthlm:are "ett-åttor" istället för "noll-åttor" nu... ;)
Dj_ExOn
*OFF TOPIC*

SWE-TRANCE, varför ligger din sign på nelly.se?

diggar iofs sidan just nu. När och om jag får en flickvän så ska jag köpa nåt där som en överraskning. :toothless
Kongo_kim
ikväll blir det revansch. Petter Rönnquist vaktar buren så ingen släpphänt Bjurling idag. 3-1 till Dif blir det
dbl
quote:
ikväll blir det revansch. Petter Rönnquist vaktar buren så ingen släpphänt Bjurling idag. 3-1 till Dif blir det

HAHAHAHAHAHAHA...... 6-4 till frölunda :p
Kongo_kim
quote:
Originally posted by dbl
HAHAHAHAHAHAHA...... 6-4 till frölunda :p

HELVETE!!! nu får det fan vara nog. hela jävla tiden studsar pucken frölundas väg. som deras sista i tom kasse. puck fanet var på väg långt utanför så ställer sig pucken på kant och skruvar sig in i kassen. helt jävla otoligt asså. men men nu är denna säsong slut för dif bara komma igen nästa.
dbl
quote:
HELVETE!!! nu får det fan vara nog. hela jävla tiden studsar pucken frölundas väg. som deras sista i tom kasse. puck fanet var på väg långt utanför så ställer sig pucken på kant och skruvar sig in i kassen. helt jävla otoligt asså. men men nu är denna säsong slut för dif bara komma igen nästa.

hehe... men dif åker la ner nu va pga sin dåliga ekonomi????
Kongo_kim
quote:
Originally posted by dbl
hehe... men dif åker la ner nu va pga sin dåliga ekonomi????

jag vet inte. jag är inte så insatt hur ekonomin funkar. det löser sig säkert. sudden kan ju donera en veckolön:rolleyes:
Kongo_kim
wiiieee formel 1 har startat. Australien GP börjar inatt 03:30 tror jag.

kvalificeringen gick så här Schumacher i pole förstås för han är bäst :p heja Ferrari!!!!

1 M Schumacher
2 R Barrichello

3 J-P Montoya
4 J Button

5 F Alonso
6 M Webber

7 T Sato
8 R Schumacher

9 J Trulli
10 K Räikönnen

11 F Massa
12 D Coulthard

13 C Da Matta
14 G Fisichella

15 N Heidfeld
16 G Pantano

17 Z Baumgartner
18 O Panis

19 C Klien
20 G Bruni

dbl
quote:
jag vet inte. jag är inte så insatt hur ekonomin funkar. det löser sig säkert. sudden kan ju donera en veckolön:rolleyes:

hörde nånstans att dem ligger 900.000 back, och pga det så kommer dem att åka ner..

wooooooooooot... F1 :gsmile:

vad förvånad jag är att Schumacher och Barrichello ligger 1:a och 2:a.. hehe :)

men ferrari e ju såklart helt bäst :)
Kongo_kim
quote:
Originally posted by dbl
hörde nånstans att dem ligger 900.000 back, och pga det så kommer dem att åka ner..

wooooooooooot... F1 :gsmile:

vad förvånad jag är att Schumacher och Barrichello ligger 1:a och 2:a.. hehe :)

men ferrari e ju såklart helt bäst :)

hmmm 900.000 och säsongen är över. det ser sannerligen inte bra ut.:(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Privacy Statement