return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Sporttråden (pg. 22)
View this Thread in Original format
St_Andrew
quote:
Originally posted by ExOn
Satt och hinka bira och snackade med en sjukt snygg tjej medan Sverige - Malta matchen var.
Lite jobbigt var det. :D

lider med dig... :p

lyssna på den här då: i kanada sänder dom inte ens Sveriges vm kval matcher i fotboll =/ =/ =/
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by St_Andrew
lider med dig... :p

lyssna på den här då: i kanada sänder dom inte ens Sveriges vm kval matcher i fotboll =/ =/ =/
Inte så konstigt tycker jag.... VM kval är ju ändå inte så stort, speciellt om det inte handlar om deras eget lag...
St_Andrew
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Inte så konstigt tycker jag.... VM kval är ju ändå inte så stort, speciellt om det inte handlar om deras eget lag...

neh jag vet, jag var lite småironisk =) fast det e iof lite svårt att fatta över internet kanske :p

Fotboll börjar faktiskt bli riktigt stort här! det är fler ungdommar som spelar det än som spelar ishockey idag i kanada! så om några år kommer dom vara ett lag att räkna med :)
Amnezia
sooorg:( :( :( 6-1 det finns inte...:confused: :confused: knattehockey i försvaret å marginalerna var så långt ifrån vår sida det bara gick...framförallt vårt (2-1) mål där tjecken tog pucken me handsken å kasta bort som annars var ett sjävlklart mål....kunde ändrat allt..nu går det ju inte å skylla allt på domarna att vi lira uruselt men inte va dom bra iaf....

värdelös insats i en match där allt gällde:(
Vizay
oj oj oj, kan inte annat än skratta åt det totala fiaskot :p

quote från aftonbladet
quote:

webb-tv Höjdpunkter (?) från matchen: Varning: Kan av känsliga personer upplevas som deprimerande..

:stongue::stongue::stongue:
St_Andrew
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan asså :'(

jag som hade planerat och se sverige i tornonto oxå =/=/=/=/=/=/
SteveTranz4ever
Vad är hockey... ? Jag har glömt av vad det är för nåt... Nu äar det VM-kval i fotboll mot Kroatien imorgon som gäller... :gsmile:
Amnezia
quote:
Vad är hockey... ? Jag har glömt av vad det är för nåt... Nu äar det VM-kval i fotboll mot Kroatien imorgon som gäller... :gsmile:

om man ändå kunde komma över en 6-1 förlust på hemmaplan me dessa stjärnor i laget så lätt:p :( .....utskämda totalt...:mad:
St_Andrew
quote:

och det gick ju bra det med....
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by St_Andrew
och det gick ju bra det med....

Vad är sport... vet inte... jag lägger ner :wtf:

Vizay
börjar bli larvigt nu, men vi gör såhär...vi skippar dommare i fortsättningen så kanske vi har NÅN JÄVLA CHANS ATT VINNA NÅNTING IAF!!!!="(&)

:p
SWE_TRANCE
Synd med en förlust igår :(
Målet som Kroatiens keeper tappade in var ju givet, synd bara att Zlatan blev så förvånad att han inte jublade :conf:
Annars hade Sverige ett par riktigt positiva spelkombinationer, riktigt "klapp klapp" liiiir :)

Liten sammanfattning ā la High Chaparal:
Bra:
+ Sveriges backlinje, klockren. Längesedan jag såg den så bra!
+ Chippen som verkligen vågar spela ut.
+ Alexander Östlund dominerade igår, har aldrig sett maken till kämpa.
+ Sverige jobbade verkligen som ett lag.

Anus:
- Anders Svensson, synd att han aldrig kommer i form.
- Domaren vid Sveriges målsituation...
- Kroationes teater emellanåt.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Privacy Statement