|
Sporttråden (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by ExOn
Satt och hinka bira och snackade med en sjukt snygg tjej medan Sverige - Malta matchen var.
Lite jobbigt var det. :D |
lider med dig... :p
lyssna på den här då: i kanada sänder dom inte ens Sveriges vm kval matcher i fotboll =/ =/ =/ |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
lider med dig... :p
lyssna på den här då: i kanada sänder dom inte ens Sveriges vm kval matcher i fotboll =/ =/ =/ | Inte så konstigt tycker jag.... VM kval är ju ändå inte så stort, speciellt om det inte handlar om deras eget lag... |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Inte så konstigt tycker jag.... VM kval är ju ändå inte så stort, speciellt om det inte handlar om deras eget lag... |
neh jag vet, jag var lite småironisk =) fast det e iof lite svårt att fatta över internet kanske :p
Fotboll börjar faktiskt bli riktigt stort här! det är fler ungdommar som spelar det än som spelar ishockey idag i kanada! så om några år kommer dom vara ett lag att räkna med :) |
|
|
| Amnezia |
sooorg:( :( :( 6-1 det finns inte...:confused: :confused: knattehockey i försvaret å marginalerna var så långt ifrån vår sida det bara gick...framförallt vårt (2-1) mål där tjecken tog pucken me handsken å kasta bort som annars var ett sjävlklart mål....kunde ändrat allt..nu går det ju inte å skylla allt på domarna att vi lira uruselt men inte va dom bra iaf....
värdelös insats i en match där allt gällde:( |
|
|
| Vizay |
oj oj oj, kan inte annat än skratta åt det totala fiaskot :p
quote från aftonbladet
| quote: |
webb-tv Höjdpunkter (?) från matchen: Varning: Kan av känsliga personer upplevas som deprimerande..
|
:stongue::stongue::stongue: |
|
|
| St_Andrew |
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan asså :'(
jag som hade planerat och se sverige i tornonto oxå =/=/=/=/=/=/ |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Vad är hockey... ? Jag har glömt av vad det är för nåt... Nu äar det VM-kval i fotboll mot Kroatien imorgon som gäller... :gsmile: |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vad är hockey... ? Jag har glömt av vad det är för nåt... Nu äar det VM-kval i fotboll mot Kroatien imorgon som gäller... :gsmile: |
om man ändå kunde komma över en 6-1 förlust på hemmaplan me dessa stjärnor i laget så lätt:p :( .....utskämda totalt...:mad: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vad är hockey... ? Jag har glömt av vad det är för nåt... Nu äar det VM-kval i fotboll mot Kroatien imorgon som gäller... :gsmile: |
och det gick ju bra det med.... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
och det gick ju bra det med.... |
Vad är sport... vet inte... jag lägger ner :wtf: |
|
|
| Vizay |
börjar bli larvigt nu, men vi gör såhär...vi skippar dommare i fortsättningen så kanske vi har NÅN JÄVLA CHANS ATT VINNA NÅNTING IAF!!!!="(&)
:p |
|
|
| SWE_TRANCE |
Synd med en förlust igår :(
Målet som Kroatiens keeper tappade in var ju givet, synd bara att Zlatan blev så förvånad att han inte jublade :conf:
Annars hade Sverige ett par riktigt positiva spelkombinationer, riktigt "klapp klapp" liiiir :)
Liten sammanfattning ā la High Chaparal:
Bra:
+ Sveriges backlinje, klockren. Längesedan jag såg den så bra!
+ Chippen som verkligen vågar spela ut.
+ Alexander Östlund dominerade igår, har aldrig sett maken till kämpa.
+ Sverige jobbade verkligen som ett lag.
Anus:
- Anders Svensson, synd att han aldrig kommer i form.
- Domaren vid Sveriges målsituation...
- Kroationes teater emellanåt. |
|
|
|
|