return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Sporttråden (pg. 6)
View this Thread in Original format
Virus
quote:
Originally posted by Kongo_kim
OMG OMG Peter Forsberg har skrivit på för Modo.
Tommy Salo väntas också skriva på för dom.


Var som fan! Tänk om Sudden kunde komma hem så kanske man skulle kunna öppna ett halvt öga för den där våldtagna sporten.
Amnezia
läckert värre....blir en intressant säsong i elitserien:happy2:

dock suger ju hela strejkgrejen dom ska hålla på med titt som tätt i nhl...hur kan man bara komma på idén att strejka för dom endast får ynkliga 100milj om året när lagkamraten får 105....dom borde fan få sänkt lön rikgigt rejält..typ börja om från noll å sätta upp rimliga löner igen...skyller på att hockeykarriären e så kort å så de måste tjäna alla pengar nu å att det e så lätt å skada sig.....
kanske delvis e sant men att tjäna lika mkt pengar som bill gates typ på å göra sin hobby varje dag e löjligt....

men blir iaf kul me elitserien...:) hoppas brynäs frå nåra förstärkningar nu...behövs:nervous: :p :p
SWE_TRANCE
Aftonbladet igår Söndag 29 februari 2004
[CITAT AFTONBLADET]
Ingenting är hundraprocentigt klart, säger Modos sportchef Bengt Hedin.
Men mellan Peter Forsberg och Modo behövs inga skrivna papper.
Att Foppa spelar i Modo nästa säsong har varit klart sedan en tid - lockout eller inte.
Och jag kan avslöja att både Paul Kariya och Todd Bertuzzi redan hört sig för om möjligheterna att spela i Modo nästa säsong.
[/CITAT AFTONBLADET]

Haha, hur har MoDo tänk att detta ska gå ihop ekonomiskt??
Tror ju inte Todd Bertuzzi och Paul Kariya lirar hockey i Örnsköldsvik för den månadslönen MoDo har råd med. Foppa kanske sponsrar med lite cash för att han ska kunna vinna sitt efterlängtade SM-guld ;)
Amnezia
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE

Haha, hur har MoDo tänk att detta ska gå ihop ekonomiskt??
Tror ju inte Todd Bertuzzi och Paul Kariya lirar hockey i Örnsköldsvik för den månadslönen MoDo har råd med. Foppa kanske sponsrar med lite cash för att han ska kunna vinna sitt efterlängtade SM-guld ;)


najs om bertuzzi och kariya kommer me men inga dussin lirare precis så modo lär ju få betala för dom...dom får väl öka bingolotto försäljningen i ö-vik efter detta:p :p :p
foppa kanske inte begär så mkt för han vill ju väldigt gärna lira hemma å ta sm guld..dom andra har ju inte direkt nån koppling till sverige å lilla modo....
kul att intresset finns för svenska elitserien iaf((thumb up)))):cool:
Kongo_kim
quote:
Originally posted by Amnezia
läckert värre....blir en intressant säsong i elitserien:happy2:

dock suger ju hela strejkgrejen dom ska hålla på med titt som tätt i nhl...hur kan man bara komma på idén att strejka för dom endast får ynkliga 100milj om året när lagkamraten får 105....dom borde fan få sänkt lön rikgigt rejält..typ börja om från noll å sätta upp rimliga löner igen...skyller på att hockeykarriären e så kort å så de måste tjäna alla pengar nu å att det e så lätt å skada sig.....
kanske delvis e sant men att tjäna lika mkt pengar som bill gates typ på å göra sin hobby varje dag e löjligt....

men blir iaf kul me elitserien...:) hoppas brynäs frå nåra förstärkningar nu...behövs:nervous: :p :p


när baseboll spelare tjänar 600 mille så
Kongo_kim
nu börjar slutspelet wieee

canal+ sänder Luleå - Färjestad *blä*

vill ju se Djurgården - Frölunda

:(
Amnezia
quote:
Originally posted by Kongo_kim
när baseboll spelare tjänar 600 mille så


ja lika illa det..fortf ingen vettig anledning för att strejka...typ säga men baseball spelarna får ju 600mille...varför har jag bara 300.:rolleyes:

fan att man inte har c+ då:whip: inte sett hockey på hur länge som helst:(
Kongo_kim
quote:
Originally posted by Amnezia
ja lika illa det..fortf ingen vettig anledning för att strejka...typ säga men baseball spelarna får ju 600mille...varför har jag bara 300.:rolleyes:

fan att man inte har c+ då:whip: inte sett hockey på hur länge som helst:(


ingen som har 300. men men -dom ska vara glada att dom inte är fotbollsspelare. inte ens Beckham tjänar såna summor.
dbl
woooooooooooooooooooot

frölunda spöa skiten ur dif igen :)
Kongo_kim
meh jävla amatörer. jag skäms :mad:

dbl
quote:
Originally posted by Kongo_kim
meh jävla amatörer. jag skäms :mad:


förstår dig.. hade jag med gjort ;)
jeremy1984
HV71-Modo: 10 - 1
Hååååååååvéééééé blååååå :toothless

Ps. Egentligen önskar man nästan att HV ska åka ut..blir bara massa jobbiga bilköer hela slutspelet runt där jag bor :whip: Ds.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Privacy Statement