|
Sporttråden (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Kongo_kim |
Hur fan kunde Anders Svensson få starta. Han kan ju inte slå en offensiv passning rätt.
Och varför utnyttjade dom inte alla tre byten. Jävla idiot Lagerbäck |
|
|
| Kongo_kim |
Utrecht - Djurgården 4-0
Jävla nollor. |
|
|
| Amnezia |
Elitserien om 2 dar!!! om ja inte minns fel:p
ujuj blir galet i höst :eyespop: ...synd dock på lockouten:(...förstår inte hur girig man får va som spelare...20 av 30 klubbar går back...70% av alla intäkter går till löner och ett lönetak på 31milj på klubb...woot..e pinsamt av spelarna egentligen...spela hockey istället dammit:whip: :disbelief .... |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Amnezia
Elitserien om 2 dar!!! om ja inte minns fel:p
ujuj blir galet i höst :eyespop: ...synd dock på lockouten:(...förstår inte hur girig man får va som spelare...20 av 30 klubbar går back...70% av alla intäkter går till löner och ett lönetak på 31milj på klubb...woot..e pinsamt av spelarna egentligen...spela hockey istället dammit:whip: :disbelief .... |
det suger hårt... nu när man är på denna sida av atlanten hade man ju sett fram emot lite nhl =/ |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
det suger hårt... nu när man är på denna sida av atlanten hade man ju sett fram emot lite nhl =/ |
lolz, fan va otur!! :(
Håller med, spelarna är lite knepiga.
"Jag vägrar spela om jag inte får 90 miljoner som han där borta, istället för de 75 miljoner jag får nu." |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
lolz, fan va otur!! :(
Håller med, spelarna är lite knepiga.
"Jag vägrar spela om jag inte får 90 miljoner som han där borta, istället för de 75 miljoner jag får nu." |
tycker ägarna är knepiga oxå. dom får skylla sig själva om dom sätter löner som är så höga att dom inte kan betala dom imo. |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
tycker ägarna är knepiga oxå. dom får skylla sig själva om dom sätter löner som är så höga att dom inte kan betala dom imo. |
hehe förstår du hade sett framemot det....surt värre...se en riktig nhl match vore ju helnajs:cool: ....får hoppas det löser sig:)
visst har ägarna klantat sig med men om lönetaket innebär 31milj $ så blir det på 25 st spelare ca 8000.000 /spelare...inte så dålig lön iaf....:rolleyes: ... |
|
|
| Kongo_kim |
Dom har en omröstning på Aftonbladet om vem som är bäste sportkommentatorn.
Själv tycker jag Roberto Vacchi , Niklas Holmgren och Jesper Hussfelt är dom bästa.
Åt helvete med dom på TV4 och Chris Härenstam. |
|
|
| Kongo_kim |
Sverige - Ungern idag.
Zlatan tveksam till spel med en ryggskada.
Vi bör vinna denna match , jag ger Sverige 80-20 chans. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Sverige - Ungern idag.
Zlatan tveksam till spel med en ryggskada.
Vi bör vinna denna match , jag ger Sverige 80-20 chans. |
De visar matchen på en av studentpubarna idag. Frågan är om man vågar släpa med sig den ungerska flaggan dit - det slutar väl med att jag blir halshuggen om Sverige inte tar tre poäng :toothless :nervous: |
|
|
| Kongo_kim |
ahhh zlatan på bänken! mjällby i mitten
va fan laszlo tjafsar dom är det bara skalla dom a la Robbie Savage:D |
|
|
| Kongo_kim |
1-0 halvtid
Freddie gjorde mål |
|
|
|
|