|
Sporttråden (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Amnezia |
najs me ny F1 säsong..:cool: skräll att ferrari tog hem första gp då..:p nu finns väl en svensk me som 2a förare oxå...var det inte för jaguar?? najs jue:)
illa om dif åker ner...ändå ett av de bättre lagen som håller uppe kvaliten på ligan å allt:nervous: |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
*OFF TOPIC*
SWE-TRANCE, varför ligger din sign på nelly.se?
diggar iofs sidan just nu. När och om jag får en flickvän så ska jag köpa nåt där som en överraskning. :toothless |
Anledningen är att jag jobbar med/på Nelly.se :)
Så jag har en liten mapp där för div. småsaker... |
|
|
| Dj P.A! |
Bajen plockar hem allsvenskan i år!
Armin Och Bajen - det är grejer det! |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Amnezia
najs me ny F1 säsong..:cool: skräll att ferrari tog hem första gp då..:p
|
blev ju heeeeeeelt förvånad att ferrari vann :eek:
hehehehe :p
missade dock tyvärr det mesta av loppet.. såg typ lite i början och lite i mitten bara :(
vann dem stort eller? |
|
|
| Kongo_kim |
De här var bland det tråkigaste F1 lopp jag sett.
Ferrari dominerade totalt. jag tror Schumi var 50 sek före 3:an Alonso och hann varva fram till 7:e plats.
Inga krasher inte många omkörningar nej detta var nog det råkigaste jag sett. ända bra var att Räikönnen körde av på 98:e varvet |
|
|
| AC. |
| Hata, Hata, Hata Göteborg! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by AC.
Hata, Hata, Hata Göteborg! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
damn right!!!!!:whip: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by AC.
Hata, Hata, Hata Göteborg! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
hata oss bara för att vi e så jävla bra... va ju snällt :p |
|
|
| Kongo_kim |
såg ni vancouver - colorado.
jävligt otäckt när han bryter nacken på killen:nervous: |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
såg ni vancouver - colorado.
jävligt otäckt när han bryter nacken på killen:nervous: |
Ehh va?:eek:
Posta länk också.. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
såg ni vancouver - colorado.
jävligt otäckt när han bryter nacken på killen:nervous: |
vaaa.... har du nån länk till det??? |
|
|
|
|