|
Sporttråden (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
såg ni vancouver - colorado.
jävligt otäckt när han bryter nacken på killen:nervous: |
Jepp. Jag säger som jag gjort i ett par år nu. Hockeyn har blivit för ful. Inte i någon annan sport (givetvis inte inräknat kampsporter - men det är en annan femma) är det "ok" att slå ner en med-/motståndare.
Jag hoppas han får det där fängelsestraffet som det talades om. |
|
|
| dbl |
det e fan sjukt.. vilken jävla idiot
hoppas fan med att han får fängelsestraff för det :whip: |
|
|
| SWE_TRANCE |
Tragiskt att sånt här händer...
Överfallet är inte speciellt brutalt i sig, kolla på Wernbloms (MoDo) överfall på en HV71 spelare förra veckan i SM-slutspelet. Jag kollar på nästan varenda NHL-match som sänds på Canal+ och det här överfallet utmärker sig inte speciellt mkt, om det inte vore för att Colorado liraren bröt nacken. Otur och förjävligt skulle jag säga...
Men visst, spelet blir hårdare och hårdare.
Foppa har ju den senaste tiden riktat kritik om bristande respekt osv osv därborta...
| quote: | Markus Näslund kommenterar lagkamraten Bertuzzi's beteende:
"He tried to do something he thought was right for his team, to challenge someone. He wanted to make a point that you don't go out and hit our players."
|
Ganska svagt av Näslund som lagkapten att inte ta avstånd från det här...
Han kunde ju iaf sagt att Bertuzzi tog fel beslut! |
|
|
| Kongo_kim |
Sverige - England ikväll.
ingen ljungberg och ingen beckham.
England har ju inte vunnit över sverige på 38 år och den trenden ska fan fortsätta förlust ikväll och dom ska skämmas. plus att England möjligen är ett av dom mest överskattade landslaget i världen. dom är inte så bra som dom tror.
jag tror vi vinner 1-0 kung ZLATAN sätter den |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Sverige - England ikväll.
ingen ljungberg och ingen beckham.
England har ju inte vunnit över sverige på 38 år och den trenden ska fan fortsätta förlust ikväll och dom ska skämmas. plus att England möjligen är ett av dom mest överskattade landslaget i världen. dom är inte så bra som dom tror.
jag tror vi vinner 1-0 kung ZLATAN sätter den |
Man kan alltid hoppas på svensk seger...
Men Blågult ställer ju upp med ett ganska reservbetonat lag ikväll tycker jag.
Hoppas värdet blir nice ikväll då jag kanske ska dit å kolla :) |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
jag tror vi vinner 1-0 kung ZLATAN sätter den |
just det:)
fan vilken grym andra halvlek. Linderoth, Källström ,Wilhelmson, Lucic och Zlatan. Fan världsklass igår.
Zlatans mål vilket artisteri. klackskarva in källströms inlägg. |
|
|
| jeremy1984 |
Ikväll gäller det! Final nr2 :crazy:
Hejjjjja Håååååååvéééééé! :toothless |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Ikväll gäller det! Final nr2 :crazy:
Hejjjjja Håååååååvéééééé! :toothless |
gick ju inte så bra ;) |
|
|
| jeremy1984 |
| Gick inget vidare idag heller.. :mad: :confused: |
|
|
| Kongo_kim |
| wieee allsvenskan har dragit igång!!:) :) :) |
|
|
|
|